Tuhle část chci věnovat svojí užásné sestřičce Helence Havelkové :*** Love you sis, a promiň že je ta část až takhle pozdě, snad se bude líbit :))
V minulé části:
Pohled Justina:
"Potřebuju si na chvilku odskočit. " oznámila jsem Juskovi, jen přikývnul na souhlas a já se vydala na toalety.
Došla jsem si na wc a vracela se k Juskovi. Šla jsem takovou chodbou, kdežto v tom mě někdo zavázal oči, zalepil pusu a pak už bylo jen ticho a tma....
Když jsem otevřela oči, tak jsem zjistila, že jsem v nějaké posteli. Ani v mojí, ani u Juse a dokonce ani v nemocnici ! No kde to teda sakra jsem ? Znásilnil mě někdo ? Unesl ? Chce mě snad někdo zabít ?
Kde je vlastně Jus a co se mi vlastně stalo ?
Po dlouhý době mi to došlo ! Taylor ! Určitě to byl Taylor !
A taky, že se mi to hned potvrdilo!
Přišel do místnosti s jeho nechutným vítězným úsměvem.
"Ahoj Claire, tak kdepak máš toho svýho hrdinu ?? Hmm ? Ani tě nehledá ty nicko ! " zařval a hodil po mě něco. Instinktivně jsem zavřela oči a uhnula a když jsem je otevřela viděla jsem, že je to bulvár. Na titulce byl Jus, já, to auto, kterým jsme jeli a taky Brittany. V těch novinách stálo, že byla zatčena.
"Vidíš to ty děvko?! Kvůli tomu, že ses tahala s Bieberem, je moje holka v lochu ! " "Já jsem se s ním netahala a ještě ke všemu si za to může ona ! Kdyby to nebyla závistivá materialistická plastiková nána a nezáviděla mi a nešikanovala mě, tak... " Facka ! Ten kretén mi dal facku. Tohle je ubohý, mlátit holky. "Ty ubožáku jeden, mlátíš holku, no že se nestydíš ! " "Pche ! " "Odfrknul si, zabouchnul dveře od pokoje, ve kterém jsem se probrala, zamknul a odešel !
Tak tohle jsem vážně nechtěla ! Teď ani nevím, jestli je ráno nebo večer, jestli jsem v LA nebo někde v nějaký úplný prdeli světa ! Nemám jak se odsud dostat a prestože si to nerada připouštím chybí mi Justin a stýská se mi po něm !
Přitáhla jsem si nohy k sobě, seděla na posteli a rozplakala se !
Najednou jsem si začala broukat jednu Justinovu písničku, co jsem někde slyšela:
Across the ocean, across the sea
Startin' to forget the way you look at me now
Over the mountains, across the sky
Need to see your face and need to look in your eyes
Through the storm and, through the clouds
Bumps on the road and upside down now
I know it's hard babe, to sleep at night
Don't you worry
Cause everything's gonna be alright,
-ight,-ight be alright, -ight
Byla taková uklidňující a mě to v tu chvíli aspoň trochu pomáhalo ....
Pohled Justina:
Je ráno ! Už je osm ráno a policie jí stále ještě nenašla ! Včera v noci to vypadalo asi takhle:
"Policie Los Angeles, kdo volá ? " "Dobrý večer, Justin Bieber, pohřešuji dívku, 16 let, brunetka, dlouhé vlasy, modré oči, měla na sobě modré džíny a bílé tričko." "Kde jste ji viděli naposledy ? " "V restauraci Silver, v College street. " "Dobře vyhlásíme pátrací akci. " "Děkuji, zavolejte hned jak budete mít jakékoli informace." "Spolehněte se ! "
Teď přemýšlím nad tím kde může být ! Co když jí třeba někdo znásilnil a nebo unesl ?
Achjoo, když se to už konečně vyřeší s Brittany a Claire už nemá otřes mozku, tak jí aspoň pohřešuju...
Moment počkat ! Brittany ? Brittany chodí s Taylorem. Taylor nám včera s Claire vyhrožoval před tou školou ! Říkal, že budeme litovat, no jasně, už je mi to všechno jasný ! Taylor ji unesl !
Neváhal jsem ani na chvíli a vytočil jsem číslo na policii.
"Policie Los Angeles" "Tady Bieber, něco mě napadlo! " "Povídejte!" "Takže, když jsme jeli s vaším kolegou zatknout Brittany Alvordovou, tak nás před školou viděl její přítel. Taylor Blatt. A ten nám vyhrožoval, že budeme litovat, já a Claire, toho, že je jeho holka zatčená. " "Všechno ? " "Ano, pomohlo to ? " "Doufejme, že ano, dostavte se na stanici,. pojedete s námi, lokalizujeme ho. Vaše výpověď dává smysl a logicky by měla být pravděpodobně s ním a doufejme, že je v pořádku. " "Jistě, hned jsem tam. " položil jsem to .
Naházel jsem na sebe to první, co na mě vykouklo ze skříně (debilní věta já vím :DD) a vyletěl jsem z baráku.
Měl jsem s sebou jenom mobil, klíče, peněženku . Zamknul jsem, nasedl do auta, nastartoval a vyrazil !
Když jsem dojel na stanici, čekali už tam poldové s několika auty.
Dohodli jsme se, že pojedu za nima, protže ho možná lokalizovali podle telefonu.
Teď jenom sedím v autě, řídím a potichu doufám , že ta akce bude úspěšná ! Tohle je totiž naprosto nepříčetnej pocit. Pocit, kdy nevíte k a v jakém stavu je někdo koho milujete. Pocit kdy vám ten člověk chybí a vy musíte počítat i s nejhorším....
Pohled Claire:
Vzbudila jsem se. Ani nevím jak, ale asi jsem tam v tom "domě hrůzy" usnula. Možná jsem byla unavená z toho pláče.
"A helemese, Růženka se nám vzbudila.. " "Nech si ty kecy Taylore" začala jsem na něj být drzá, bylo mi totiž jasné, že když se "schoulím do klubíčka, tak to ničemu ani nikomu nepomůže. "Nějaká drzá ne ? " "Si nemyslim, Justin mě najde ! Justin mě najde a ty budeš ztrapněnej a ještě ke všemu zatčenej ! Za tohle polezeš kanálama ty nevychovanej nedonošenej .." Další facka ! Dneska už druhá ! Ale tak co, aspoň tu jenom nečině nesedím a nečumím !
"Tak tohle ti nedaruju ty malá mrcho ! " zamknul a přilezl ke mě. "Tak a teďka se mi hezky rychle a SLUŠNĚ omluvíš, nebo .. " " No nebo co ? Co mi jako uděláš ?! " "Nebo...."
Tak co si o tom myslíte, mám psát dál ? :DD Předem díky za názory :))