V minulé části:
Pohled Justina:
I give you all of me
And you give me all of you, oh
Nemoh sem si nevšimnout, jak dokonale zpívala a tak sem dostal geniální nápad.
Napadlo mě, že bych jí na to turné moh vzít s sebou a přitom jí proslavit!
"Claire?" "Ano?" "Mám to ! Pojedeš se mnou na to turné, teda pokud budeš chtít...Máš skvělej hlas můžem zpívat spolu, proslavim tě a se stejnym zaměstnánim můžeme bejt pořád spolu. Co ty na to ? "
"Blázníš ?!" zarazil sem se, vzápětí sem se ale ihned uklidnil. "Byla bych úplně blbá, kdybych to nevzala ! " dodala.
"Takže teda bereš ? " "Jo, vždyť to říkám." "Tak já skočim obvolat Bieber team a v deset večer vyjíždíme, utíkej si sbalit." " Dobře a co si mám vzít ? " "Vem si prostě tvý oblíbený oblečení, nějaký boty a hygienický potřeby." "Tak jo a nic víc ? "
"Zlatíčko, sem pop star Justin Bieber, nedomyslela si, že když budem něco potřebovat tak si to uplně v pohodě koupíme někde po cestě ? " usmál jsem se na ní, objal jí a dal jí pusu do vlasů. "Tak dobře." usmála se a šla si balit.
Musel sem se nad ní pousmát. Jak tak přemejšlim, proč sem vlastně kdy chtěl Selenu ?! Vždyť Claire je úplně normální holka a já sem s ní šťastnější než s nějakou hvězdou ....
Neměl sem zrovna co na práci a všim sem si, že by to chtělo umejt nádobí, tak sem se do toho dal. Ještě sem tam vynes koš.
Potom sem si sednul na gauč a zavolal Jimmymu. Musel jsem ho přece obeznámit s tím, co se bude v příštích dnech dít...
"Ahoj Jimmy " pozdravil sem." Ahoj Jusi, co potřebuješ?Stalo se něco? "
" Ne, nestalo, neboj se. Jen si asi Claire na pár dní odvezu, šlo by to? " " Co znamená 'na pár dní'? " " tak na rok a půl... "po pravdě sem odpověděl... " A tomu ty jako říkáš pár dní...? Seš normální? Nemam pravou ruku....." "Ne, neplánuju tě tu nechat samotnýho, pošlu ti sem jednu mojí uklízečku, jmenuje se Faith a je mladá a hodná, bude ti tu pomáhat a uvidíš, že se ti bude líbit. " (pozn. Autora - ano ta Faith, se kterou byl Jus někde na začátku příběhu na večeři ;)
"Tak dobře, věřim ti." svolil Jimmy. "Děkuju moc. Uvidíš, Claire i tobě to jenom pomůže." "No, tak když to řikáš a máš s tim zkušenosti, tak na tom asi něco bude." "Přesně tak, zatim, jdu volat Faith. " položil sem hovor a našel si číslo na Faith.
"Ano? " ozval se její hlas z mojeho telefonu. " Ahoj zlato, pamatuješ jak si mi tenkrát slíbila, že bys pro mě udělala cokoli? " zeptal sem se. " No to je otázka, jasně že pamatuju, přece bych nemohla zapomenout... "" Tak máš příležitost. Nezapomněla si na Claire? " " Jasně, že ne ;) " " No, tak ta Claire má adoptivního otce Jimmyho a ten teď nemá ruku... " " Proboha, jak se mu to stalo? " zděsila se." Žralok. " věděl sem, že k tomu, aby pochopila postačí tohle slovo.
Na chvíli se odmlčela a mě bylo jasný, že přemejšlí....
Po chvíli řekla : " To je mi moc líto, ale Justine? Jak to souvisí se mnou...? " tuhle otázku sem tak trochu čekal, tak sem odpověděl : "No počkej hned se k tomu dostanu... O mojom vztahu s Claire víš a já sem o ní teď k nedávno něco zjistil. " "Aha a co to bylo? To jak si zjistil?" nechápala mě a tak sem se rozhod, že jí to objasnim : "Nedávno u mě spala a ráno si chtěla dát sprchu. Po asi třech minutách začala zpívat... A nevěřila bys jak úžasně. Pochopil sem, že jí je tady prostě škoda a tak sem se rozhod, že jí vemu sebou na to turné, abych jí moh proslavit, protože si myslim, že si toho špatnýho zažila až dost. Ona s mojim nápadem samozřejmě souhlasila, ale nemohli sme tam Jimmyho jen tak nechat a odjet spolu neznámo kam...." "A dál" přerušila mě, protože pořád nechápala pointu.