Čast je pre Naty a Simi :) lubim vas :*** <333
V minulé části :
Pohled Justina :
Potom jsme dokoukali hokej.
Vlastně ne ! Nedokoukali, ona mi tam totiž usnula ! Dokoukal jsem ho teda jen já !
Budit jí samozřejmě nebudu . Hmm ..Vezmu si jí do postýlky...
Aby to někdo špatně nepochopil, nemám v úmyslu ji znásilnit nebo tak něco, ikdyž to nezní špatně ...Ale na mě je to hnusný a já mám holky rád, takže bych jim neublížil ! Žádné holce !
Vzal jsem ji do náruče jako princeznu .
♛
Otevřej jsem si loktem dveře a položil ji k sobě na postel.
Bylo mi jasný, že dělam hroznou kravinu a že až se vzbudí, tak bude nadávat a asi už se mnou nepromluví, ale vypadá unaveně, tak ji prostě nechci zbytečně budit !
Přikryl jsem ji svou peřinou.
Sundal jsem ze sebe všechno kromě boxerek a vlezl jsem si k ní pod peřinu. Podíval jsem se jí do obličeje . Je nádherná když spí, pomyslel jsem si a pousmál se nad tím...
Vtáhnul jsem ji do obětí a bylo mi jedno že mi ráno vynadá, je mi prostě příjemné takhle spát !
Možná, že jsem byl unavený, ale vypadalo to, že když jsem ji objal, měla na tváři ten její sladký úsměv.
Asi by do mě nikdo neřekl, že pop star Justin Bieber má i svou romantickou stránku, no prostě takový už jjsem.
RÁNO
Pohled Claire :
Ráno jsem se probudila v posteli, jenomže ne ve svojí ! Kde to sakra jsem ? Pomyslela jsem si . Sedla jsem si na postel a podívala se z okna, jestli se zorientuji...
Marný ! Nezorientovala jsem se, vůbec netuším, kde to jsem !
Začala jsem si v hlavě urovnávat co se stalo, než jsem usnula ...
BIEBER ! A SAKRA !
Vzpomněla jsem si, že jsem byla s ním ! A kde ? No u něj doma - takže jsem u něj doma. Trvalo mi asi patnáct vteřin, než jsem si všimla jeho oblečení na nočním stolku ! Závěr číslo dva - jeho postel, jsem v jeho posteli !
Kde ale vlastně je a jak jsem se sem dostala ??
Pak mi došlo, že na tohle si sama neodpovím ! Achjoo :/
Vtom se otevřely dveře .
Vylezl z nich Justin jen v ručníku a měl vlasy na všechny strany .
" Dobré, zlatíčko, už si se vzbudila ? " Usmál se na mě . Nemám ho moc ráda, ale při pohledu na něj jsem se zakousla do rtu, načež se mu úsměv ještě zvětšil .
Ale spustila jsem "Co tady dělám ? A jak jsem se sem dostala ? "
"Justine, taky ti přeju dobré ráno a ano vzbudila " zaimitoval holčičí hlas . "Promiň " uchechtla jsem se. "Omluva přijata . " mrknul na mě .
"Chceš si dát sprchu Claire ? " zeptal se mile . "Jo ráda bych, ale nemám tu ani čisté oblečení... " "O to už jsem se postaral, mám tu úplně nové spodní prádlo, které jsem koupil Seleně, ještě než jsme se rozešli, takže jsem jí ho nestačil dát . Myslím, že ti sedne a můžeš si ho nechat, takovej dáreček ode mě . " "Děkuju Justine " věnovala jsem mu úsměv " Jo a na to ti půjčim svoje tričko, chápu, že by si tu se mnou nebyla jen ve spodním prádle. Ne, že by mi to vadilo, ale tobě asi ano . " mrknul znova .
"Fajn, tak děkuju "
"Tady těma dveřma, odkud jsem přišel jo ? Kdybys něco potřebovala tak zakřič . A ještě, čaj nebo kakao ? " "Co?" byla jsem jeho vzhledam paralyzovaná a vůbec mi to nemyslelo. "K snídani, ne ? " "Jo aha, raději kakao, miluju ho " oblízla jsem si rty (:DDD) "Hej, já taky . A udělám nám palačinky, jo ? " "TY ? " "Ano já, něco se ti nezdá ? " "Jo, všechno ! JUSTIN BIEBER bude vařit palačinky ? " "A proč by ne ? " "No, jsi slavný, nemáš služky a tak ? " pokroutil hlavou a uchechtl se . "Ty seš neuvěřitelná ! " "Chichi " uškrnula jsem se . (btw. to slovo je strašný, já vim :DD) Zamávala jsem a odešla do koupelny !
Wow, byla obrovská ! Napustila jsem si vanu a užívala si to ! Kdoví, kdy se mi něco takového ještě stane.
Když jsem se vykoupala, oblíkla jsem si to spodní prádlo co mi dal Justin. Nechci se chválit, ale podle toho co jsem viděla v zrcadle mi dokonale padlo, ba dokonce i slušelo ! Jus má skvělej vkus ! Vlastně co to melu, vždyť ho nesnášim ! Teď už dvojnásob, za to, že si mě natáhl bez dovolení do postele.
Vzala jsem si to tričko co mi půjčil, bylo dost dlouhý, takže jsem ho měla jako šaty. Musím ještě podotknout, že vonělo jako Justin ! Hezky!
Vylezla jsem z koupelny a dala se do hledání kuchyně !
Pohled Justina :
"Doprava, maličká " zakřičel jsem na ni, věděl jsem že hledá kuchyň, protože jsem slyšel jak otevírá dveře .
Za minutu mě našla . "Hmm, tady to ale voní " usmála se . "Vařil jsem je s láskou " mrkl jsem abych ji vytočil . Dala mi pěstí do hrudi, ale ne tak aby to bolelo, jen jako gesto ´trhni si ´ . Usmál jsem se.
Dal jsem palačinky s nutelou na stůl společně s našimi kakai (neumim sklonovat kakao :DD ) .
Najedli jsme se a vypili kakaa.
Bylo už půl osmé, tak jsem jí nabídl, že ji odvezu do školy. Věděl jsem, že neodmítne, protože by to jinak nestihla .
Po snídani jsme si vyčistili zuby a oblíkli se. Claire si zase vzala to co měla včera, beztak ji to seklo !
V 7:40 jsme vyrazili na cetu do školy. Musel jsem si vzit snapback a brejle aby mě lidi nepoznali .
Jeli jsme, ale mě se zdálo divný takový černý auto za náma . Myslel jsem si, že jsou to paparazzi a tak jsem trochu přidal .
Po chvíli jsme se auta zbavili (myslel jsem si, že jsme se ho zbavili ) a jelo se dál .
Pohled Brittany :
{to je ta vrchní pipka, ze školy kam chodí Claire} :DDD
Justin vylezl z domu s tou sockou ! Claire ! A dokonce si ji vzal k sobě do auta ! HNUS ! Justin bude muj a dost !
Ano, chápete správně ! Sleduju ho, protože už vím kde bydlí a taky nedopustím aby něco měl s tou Claire . Hnusí se mi !
Když vyjeli, nevím kam, tak jsem vlezla do svého černého Ferrari a rozhodla se, že jim ten výlet překazím !
Pohled Claire :
Jela jsme s Justinem do školy, byla to fajn cesta . Má krásný auto a je s ním celkem sranda .
Celou cestu jsme si povídali .
Jenomže pak se to zvrtlo, když jsme přijeli ke křižovatce, asi dva bloky od školy !
Měli jsme zelenou, tak Jus nastartoval a vyjel, jenomže se přiřítilo nějaký černý auto .
Pak už to byla jen rána jak z děla........
Tak teď z toho je i trochu akčňák :DD LÍbí ? vote nebo koment potěší :)
Dále se omluvám, za to, že jsem přidala část až po takový době, ale dřív to prostě nešlo :/
Miluju Vás :**** a chcete další část ? :DD