🔹25.සැප නින්දක්

1.5K 218 91
                                    

"ආහ් සම්චොන්හ්හ්...මාව අතාරින්න.. මොකක්ද මේ කරන්නේ...මාව වැටෙයි..."

"ෂ්... දගලන්න එපා පැටියෝ.. එහෙම උනොත් දෙන්නම වැටෙයි..."

යුන්ගිව කර උඩ දාගෙන හිටිය ජන්ග්කුක් ඉක්මනින් යුන්ගිගෙ කාමරයට ආවා..දොර වහලා දාලා යුන්ගිව දොරට හේත්තු කරපු ජන්ග්කුක් සෙල්ලක්කාර විදිහට යුන්ගි දිහා බලාගෙන හිටියෙ ඒ බැල්ම දරාගන්න බැරුව යුන්ගි රතු වෙන ගමන් බිම බලාගන්නකොට..

"මොකද මේ..යන්නකො අනේ..."

ඒ බැල්ම දරාගන්න බැරිම තැන ජන්ග්කුක්ගෙ පපුවට අත් තියලා එයාව තල්ලු කරන්න හැදුවත් යුන්ගිට ඒක කරගන්න බැරි වුනා.. ජන්ග්කුක්ගෙ විශාල ශරීරයෙ අඟලක්වත් එයාට හොල්ලන්න බැරි උන නිසා ජන්ග්කුක්ගෙ කටකොනේ හිනාව තවත් වැඩි වුනා..

"එහාට යන්කකො ඔම්මා එයි..."

යුන්ගි බිම බලාගෙන කිව්වත් ජන්ග්කුක් තවත් යුන්ගිට ලං වෙලා එයාගෙ ඉණ වටේ අත් යවලා තවත් ළගට අරගත්තා.. ජන්ග්කුක්ගෙ ඇවිස්සුන සාමාජිකයගෙ උණුසුම දැනෙනකොට තවත් බිම බලාගත්ත යුන්ගි නොසන්සුන්ව හුස්ම ගන්න ගත්තා..

"පැටියො..."

ජන්ග්කුක් මුමුණද්දි යුන්ගි එයා දිහා බැලුවා.. ජන්ග්කුක් හිනා වෙලාම යුන්ගිගෙ තොල් සිපගන්න පටන් ගන්නකොට යුන්ගි කිසිම ප්‍රතිචාරයක් දක්වන්නැතුව හිටියත් ජන්ග්කුක්ගෙ අත් යුන්ගිගෙ ඇඟ පුරා යද්දි යුන්ගිත් ජන්ග්කුක්ව සිපගන්න ගත්තෙ හාදුව උණුසුම් කරලා..

ලොලිපොප් රස යුන්ගිගෙ තොල් හරිම ආසාවෙන් කිස් කරපු ජන්ග්කුක් යුන්ගිගෙ බෙල්ල දිගේ තොල් අරන් යන්න ගත්තේ යුන්ගිගෙ ඇඟේ හිරියක් යනකොට..

"ආහ් සම්චොන්...අයින් වෙන්න...."

ජන්ග්කුක්ගෙ නොසන්සුන් තොල් බෙල්ල වටේ යනකොට ජන්ග්කුක්ගෙ ඔලුව බදාගෙන මුමුණපු යුන්ගි යටිතොල හපාගත්තා..

විනාඩි පහක් විතර යුන්ගිව තමන්ගෙ යටිකයට තද කරගෙන බෙල්ල සිපගත්ත ජන්ග්කුක් යුන්ගිව තමන්ගෙන් ඈත් කරලා කාමරයෙන් යන්න ගියෙ තවත් හිටියොත් ඒක පොඩි එකාගේ සෞඛ්‍යට හොඳ නැති නිසා...

"එයාට පිස්සු ද එහෙම කිස් කරන්නේ...?"

බාත්රූම් එකට ආව යුන්ගි බෙල්ල අතගාන ගමන් තමන්ගෙ ප්‍රතිබිම්භය දිහා බලාගෙන කියනකොට යුන්ගි එකපාරටම ඉද්ද ගැහුවා වගේ ගල් වෙලා ගියේ එහා කාමරයෙන් ඇහුන කෙදිරිලි නිසා.

"සම්චොන්...??!!!"

යුන්ගිගෙ බාත්රූම් එකට එහා පැත්තේ ජන්ග්කුක්ගෙ කාමරයෙ බාත්රූම් එක තියෙන නිසා ජන්ග්කුක් බාත්රූම් එකේ ඇති කියලා හිතපු යුන්ගි කෙදිරිලි සද්ද වලට හොඳින් ඇහුම් කන් දෙන්න ගත්තා.

"එයා එහෙම එකක් කරනවද..?"

තමන්ගෙන්ම ප්‍රශ්න කරපු යුන්ගි ඒ වෙද්දි විශාල වෙලා තියෙන තමන්ගෙ සාමාජිකයා දිහා බැලුවා..ඒකටත් සහනයක් දෙන්න හිතාගෙන සාමාජිකයව කලිසමෙන් එළියට ගත්ත යුන්ගි ඒක අතින් වින්දනය කරන්න ගත්තේ ජන්ග්කුක්ගෙ කෙදිරිලි නිසා අද වෙනදටත් වඩා හොඳට වැඩේ සිද්ද වෙනකොට..

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

රාත්‍රී 9.48...

"කුකී...රූම් එකේ ඒසී වැඩ නෑනෙ...ඇයි කිව්වෙ නැත්තෙ...?"

ජන්ග්කුක්ගෙ කාමරයට ආව ජීඑවුන් අතේ තිබ්බ බෙඩ් ෂීට් ටික අල්මාරියෙන් දාන ගමන් කියද්දි ජන්ග්කුක් ඔලුව කසන්න ගත්තා.

"අමතක වුනා නූනා..."

"අද මේකෙ නිදාගන්න බෑනෙ..යුන්ගිගෙ රූම් එකට යන්න ඔයා..මං පුතාටත් කියන්නම් ඔයා එනවා කියලා..."

"අනී එහෙම ඕන්නෑ නූනා..මම මේකෙ නිදාගන්නම්..පුතාට කරදර කරන්න ඕන්නෑනෙ.."

"මොන කරදරයක්ද කුකී..ඉන්න මම කියලා එන්නම්..."

කියපු ජීඑවුන් ජන්ග්කුක්ගෙ කාමරයෙන් යන්න ගියා.ඇඳ උඩ වාඩි වෙලා හිටිය ජන්ග්කුක්ගෙ කටකොනේ හිනාවක් ඇදුනෙ ජීඑවුන් කලේ නරියට කුකුල්ලු බාර දෙනවා වගේ වැඩක් නිසා..

"ආහ්..අද නම් සැප නින්දක්.."

ඇඟේ හිරි යවන ගමන් ජන්ග්කුක් හිතුවා.



______________________᪥____________________

To be continued..!!

සැප නින්දකට සැප මෙට්ට 😌👐

Playful  Little  One |  ʏᴏᴏɴᴋᴏᴏᴋ | ᵒⁿ ʰᵒˡᵈWhere stories live. Discover now