Medyayı dinlemeyi unutmayın :)
"Hoşgel- Sen niye nefes nefesesin bakayım?! Terleyip üşüteceksin başıma iş açacaksın. Geç içeriye geç."
Annemin kenara çekilmesiyle zar zor nefes alarak içeri girdim ve ayakkabılarımı çıkarmaya başladım.
Mert'i öptükten sonra daha doğrusu o beni öptükten sonra onların evinden resmen koşarak kaçmıştım. Beni durdurmaya çalışan Mert'i umursamadan evden fırlayıp durmadan koşmuştum. Neden böyle bir şey yapmıştım ki? Neden ona doğru uzanmıştım? PEKİ NEDEN O DA KARŞILIK VERMİŞTİ?
Kafayı yememe ramak kalmıştı. Anneme, "Ben duşa giriyorum," deyip kendimi banyoya attım. Bir süre küveti doldurup kendimi boğmayı düşündükten sonra saçmaladığımı fark edip sıcak suyun altına girdim.
Mayışıp uykum gelene kadar duşta durduktan sonra çıktım. Üstümü giyinerek hiçbir şey yemeden kendimi yatağıma attım. Bütün bunları dinlenmiş kafayla da düşünebilirdim fakat şu an yalnızca uyumak istiyordum.
...
Uyandığımda hava çoktan kararmıştı. Hangi gündeydik? Saat kaçtı? Bir süre zaman kavramını yitirmiş şekilde yatakta uzandım. Telefonumu açarak saate bakmak istedim fakat bildirimlerle dolup taşan ekranım dikkatimi dağıtmıştı. Mert'ten 27 arama ve 15 mesaj görünce içim korkuyla doldu. Telefonum sessizde olduğu için bu aramaları duymamam normaldi.
Mesajları tek tek açarak okumaya başladım.
Günay ben özür dilerim yanlış bir şey yaptıysam.
Günay cidden amacım o değildi.
Seni üzdüm mü?
Hadi konuşalım.
Bak bari arayıp ben konuşayım sen dinle.
Özür dilerim.
Günay iyi misin?
Mesajlarıma cevap verir misin? Endişeleniyorum.
GÜNAY!
OTUZ KERE ARADIM AÇ ŞU TELEFONU BAK KORKUYORUM BİR ŞEY Mİ OLDU?!?
Bak bana sinirliysen anlarım ama aç şu telefonu.
Zehra Teyzeyi arıyorum. Of kafayı yiyeceğim şimdi.
Of Allah'ım burada başına bir şey geldi diye götümden terliyorum sen de kıçını devirmiş yatıyorsun.
Bari uyanınca ara beni saat fark etmez tamam mı?
Hâlâ uyuyor musun? Yarın konuşalım. Yeri söylersin bana..
Mesajları okudukça içimdeki sıkıntı durmadan büyüyordu. Ne yapacaktım yarın. Konuşmak istemiyordum sadece biraz düşünmeye ihtiyacım vardı. Onu üzecek bir şey de söylemek istemiyordum.
Saat geç oldu şu an arayamam fakat lütfen bana biraz zaman ver. Seni kırmak istemiyorum. Düşünmeye ihtiyacım var. Umarım beni anlarsın..
Mesajı yazdıktan sonra yataktan çıkıp aşağı kata indim. Salondan televizyonun sesi geliyordu. Sanırım annem bu geç saate kadar uyumamıştı. Elinde çekirdeği ile dizi izleyen annemi gördüm. Bana bakarak alaylı bir sesle, "Günaydın. Çok erken kalkmadın mı sence de hı?" dedi.
Şişmiş gözlerimle bir şey demeden gidip annemin dizine yattım. Çekirdeği bırakarak saçımı okşamaya başladı. Ben de onun kokusunu içime çeke çeke bir süre daha uzandım. Şu an hiç olmadığım kadar huzurlu hissediyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ESKİZ DEFTERİ (bxb) +18
Romance"Mutlu olduğun her anı resmetmen gerek bu deftere. Yoksa amacı kalmaz," dedi. "O zaman her resimde sen de olacaksın demek oluyor bu."