13 (!)

319 9 71
                                    

!!!Dikkat bu bölümde smut bulunmaktadır. Eğer okumak istemiyorsanız bu bölümü direkt geçebilirsiniz. Ayrıca Nehir ve Nur karakterleri 18 yaşında. Yani reşitler. Bu uyarımı da yapayım ki yanlış anlaşılma olmasın. İyi okumalar!!!

Nehir'in ağzından,

"Of çok acıktııımmm."

Kendimi Nur'un yatağına yüz üstü bıraktım ve yatağı yumruklamaya başladım. Arkamda Nur'un kahkahasını işitince dönüp ona baktım. Üstündeki tişörtü çıkarıyordu. Tişörtü çıkarıp koltuğuna attı ve iki elini de beline koyup, "Seni doyurmamı ister misin? Malum işimiz vardı," dedi. Sorusunun altındaki imayı anlamıştım.

Sinsice sırıtırken, "Sapık," diyerek yatakta oturur pozisyona geldim.

Nur kaşlarını kaldırıp izin almak istercesine baktı. Ben de ona dudaklarımı ısırarak cevap verdim. İki adımda yanıma gelerek yatağa oturdu ve elini yanağıma koyarak beni öpmeye başladı. Dili ile bütün ağzımı istila ederken beni yatırdı ve üstüme çıktı. Eli yanağımdan koluma, oradan da göğsüme gitti. Hafifçe sıkıştırınca kısık sesle inledim.

Dudaklarını dudaklarımdan ayırıp boynuma gitti. Orayı emecekken onu durdurdum.

"Görünen yerlere iz koyma."

Geri çekilip yüzüme baktı ve burnuma öpücük kondurup, "Tamam aşkım," dedi.

"Ayrıca annen ne zaman gelecek?"

Derince bir nefes verdi. Aile konusunda konuşmayı sevmezdi ama homofobik annesine de bu şekilde yakalanmak kötü olurdu. Bizim bir ilişkimiz olduğundan haberleri yoktu. Keza benim ailemin de öyle.

"Bugün teyzemgile yemeğe gidecekti. Ben de akşam yemeğe oraya gideceğim. O yüzden rahat olabilirsin."

Kafamı salladım ve onu boynundan tutup kendime çektim. Öpüşmemize kaldığımız yerden devam ederken elini tişörtümden içeri soktu. Göbeğimi okşayınca güldüm.

"Yapma. Huylanıyorum."

Sanki bunu dememi bekliyormuş gibi iki elini de karnıma koyup gıdıklamaya başladı. Kahkahalarım bütün odada yankılanırken onun elini çekiştirdim.

"AHAHA YAPMA LÜTF- HAHAHAHA NUUUUR HAHAHA."

Nur da benim gibi gülerken elini yavaşça karnımdan çekti. Gülme krizim yavaşça sakinleşirken ayağa kalktı ve pantolonunu çıkardı. Şimdi üzerinde sadece sütyeni ve külotu kalmıştı. Karın kasları nefesimi keserken bir kez daha ne kadar şanslı olduğumu düşündüm. Ben de üzerimdeki tişörtü çıkardım.

Nur yatağına geçip oturdu ve eliyle bacağının üst kısmına vurdu. Oraya oturmamı istiyordu. Bunu ne kadar çok yaparsak yapalım her seferinde utanıyordum. Pantolonumu da çıkarıp kucağına yerleştim.

Nur kafasını boynuma gömerek, "Ah çok güzelsin," dedi. Vücudum alev alev yanarken kendimi ona bastırdım. Kafasını kaldırıp gözlerime baktı ve tekrar dudaklarıma yöneldi. Bir yandan da eliyle vücudumu keşfe çıkmıştı.

Dudaklarımı kanatırcasına öperken elim onun göğsüne gitti. Yavaşça sütyenini açmadan indirdim ve göğüslerini gözler önüne serdim. Geri çekilip, "Sütyenini çıkar," dedim.

Beni yatağa sırt üstü yatırdı ve eli arkaya gitti. Siyah sütyenini açıp bir kenara attı. Bu görüntüyle sarhoş olmamak imkansızdı. Her saniye yavaş yavaş artan azgınlığım şu an arşa yükselmişti. Gülümseyerek, "Peki ya sen?" diye sordu. Yattığım yerden kalktım ve elimle sütyenin kopçasını açmaya çalıştım. Ama lanet olasıca bir türlü açılmıyordu!

Nur kesin ve emir verici bir tonda, "Arkanı dön," dedi. Bundan tatmin olarak arkamı dönüp saçlarımı kenarda topladım. Sütyenimi çıkarıp kendisininkinin olduğu yere attı ve kucağına yaslanmamı sağladı. Arkadan boynumu öperken iki eliyle de göğüslerimi sıkıştırdı. Onun göğüslerini de sırtımda hissetmem daha da tahrik olmamı sağlıyordu. Yavaşça sağ elini iç çamaşırımın içine soktu. Titrek bir nefes alarak bacaklarımı açtım.

Eli ile yavaşça klitorisimi okşarken dudaklarımı ısırdım. Bunu görmüş olacak ki,"Kendini sıkma, inle. Evde kimse yok," dedi. Yüzümü ona çevirdim ve, "Hızlı ol," dedim.

Yaramazca gülümserken, "Senin bu hallerin... Beni bitiriyor," dedi ve parmak hareketlerine devam etti. Vücudumu kaplayan sıcaklık ve tarif edilemez bir zevk başımı döndürüyordu. O durmadan hızlanırken ben de kısık kısık inliyordum. Yavaş yavaş doruğa yaklaşırken, "Nuuur," diyerek inledim.

Nur parmak hareketlerini daha da hızlandırdı.

"Ah ben.. benn..!"

Sesli bir şekilde inleyerek gözlerimi kapattım. Vücudum zevkten titrerken Nur da hareketlerini sürdürmeye devam etti. Bir süre sonra durunca nefes nefese kalmış halimle biraz daha kucağında kaldım. Uykum gelmişti.

Tam uykuya dalacakken Nur arkamdan kalktı ve beni yatağa yatırdı. Gözlerimi açıp baktığımda iç çamaşırını da çıkarmış olduğunu gördüm. Şimdi tamamen çıplaktı. Kalp atışlarım hızlanırken yatağa çıktı ve benim de iç çamaşırımı çıkarttı.

"A-ama ben daha yeni b-boşaldım," dedim itiraz edercesine.

Bacaklarımı açarak kızarmış dudaklarıyla gülümsedi ve, "Ama ben hiç boşalmadım," dedi.

Sağ bacağımı kaldırıp omzuna koydu. Kendisi de bacağını açıp vulvamın olduğu yere kendini sürttü. Bu ufacık temastan -hassaslaştığım için- istemeden irkildim. O da kalçasını ileri geri sürtmeye başladı ve kafasını geriye atarak sesli bir şekilde inledi.

Bu şekilde durmadan devam etti. Gözlerini gözlerimden hiç ayırmadı. Ben de ağzımı açarak kısık sesle inliyordum. Üstüme biraz eğilerek göğüslerimi okşadı. Ben de elimi uzatıp onunkini okşadım.

"Ahh.. Nehir!"

Gittikçe zevkin doruklarına yaklaşıyordum. Her kalça hareketinde vücudum titriyor, başımı döndürecek bir zevk vücudumu sarıyordu.

Nur da omzundaki bacağımı öpüp okşuyor, hareketlerine durmadan devam ediyordu.

Ben titreyerek zevkin tadını çıkarırken o da kısa süre sonra inleyerek geldi ve kendini üstüme attı. Bir süre sarılır hâlde kaldık. Ardından kendini kenara atarak tavana baktı ve, "Bunu seninle yapmaya bayılıyorum," dedi.

Gülüp yana uzandım ve onu alnından ardından da dudağından öptüm.

O da beni kendi üstüne çekti ve, "Doydun mu?" diye sordu esprili bir tonda. Gözlerimi devirerek gülümsedim ve alaylı bir tonda, "Çoook," dedim.

Nur saçımı okşarken birden ellerini kalçama attı ve sıkıp, "Ama ben doymadım," dedi.

Kendimi geri çekip, "Ne?! Ama ben çok yoruldum," dedim. Nur itirazlarıma kulak asmadan ellerimi tutarak kendi üste çıktı. Yine yatar pozisyona gelmiştim. Sıkıca ellerimi yukarıda tutup yüzüme yaklaştı. Gözlerini mama isteyen kedi gibi açarak, "Lütfeeen?" diye sordu.

Oflayarak, "Sanki hayır desem yapmayacaksın, sapık," dedim.

O da halinden memnun bir tavırla hınzırca güldü.

"Evet, sapığım. Senin sapığın."

Bölüm biraz kısa oldu. İlk defa smut yazdım. Yorumlarınızı merak ediyorum.

Ayrıca bu bölümü periolmakistiom a hediye ediyorum. Doğum günün kutlu olsun bebeğim. Beni Günay ve Mert ile tanıştıran bu harika insana çok teşekkür ediyorum. Dm'lerine 273682837 yıl sonra cevap versem bile benden bıkıp yazmamazlık yapmadığın için de teşekkür ediyorum. Seni çok çok öpüyorum ( ˘ ³˘)♥ İyi ki doğdun çirkef karı. Nice mutlu, gayli senelere skhxskxhwk

ESKİZ DEFTERİ (bxb) +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin