17

112 10 197
                                    

Alkış sesleri bütün çadırı doldururken birden büyük hoparlörlerden Erik Dalı çalmaya başladı. Herkes masalarından kalkıp oynamaya başladı. Bizler de kalktık.

Kısa bir süre sonra bütün öğrenciler hatta öğretmenler bile ayağa kalkıp oynamaya başlamışlardı. Her şey çok harikaydı ama Zeus ile Poseidon'un karşılıklı erik dalı oynaması daha da harikaydı.

Arkasından birçok oyun havası ve halay çalmaya devam etmişti. Yoruluncaya kadar dans etmiştim. Kendimi sandalyelerden birine attım ve bir bardak su doldurdum.

Suyumu içerken bizim grubun durmadan dans etmeye devam ettiğini görünce yüzümde bir gülümseme belirdi. Tam yanımdaki sandalyeye birinin oturduğunu fark ettim. Başımı oraya çevirince oturanın Bora olduğunu gördüm. Dans eden kalabalığı izliyordu.

Gözleri hâlâ kalabalığın üstündeyken konuşmaya başladı.
"Parti çok eğlenceli gidiyor."

Başta bana söylediğini anlamadım ardından ona doğru dönüp başımı salladım.

"Sizin grubun konsepti ne?"

Neden benimle konuşmaya başlamıştı birden? Sınıfta dönüp selam bile vermezdi.

"Yunan mitolojisi. Ya siz?"

"Ah ne tesadüf biz de İskandinav mitolojisi yapmıştık."

Üstündeki kıyafete bir göz atınca Thor gibi giyinmiş olduğunu gördüm.

Başımı yavaşça sallayarak, "Güzelmiş," dedim ve önüme döndüm.

"Seninki de çok güzel."

Kaşlarımı çatıp tekrar ona döndüm. Kibarca gülümseyerek, "Teşekkür ederim," dedim.

"Doğruyu söyledim, iltifat etmedim ki."

Ne diyeceğimi bilemez tavırla suratına baktım. Ağzımı açtım, geri kapattım. O sözlerine devam etti.

"Partiden sonra bizimkilerle buluşup 'after party' yapacağız. Eğer sen de gelirsen yani sen ve grubun.. daha iyi olur. Ne dersin?"

"Ah bilemiyorum. Bizimkilere sormam lazım ama muhtemelen gelemeyiz. Ailemiz gece yarısından sonra eve gelmemizi bekliyor."

Bora dudaklarını bükerek, "Kötü olmuş. Eğer siz de gelseydiniz," gözlerinin dudaklarıma indiğini gördüm, "daha eğlenceli olurdu."

Dudağımda bir şey mi kalmıştı. Elimi dudağıma atarak sildim.

"Günay."

Mert'in sesini duyunca elimi ağzımdan çekip oraya baktım. Eliyle gel işareti yapıyordu. Ayağa kalkıp yanına ilerlerken Bora arkamdan, "Daha sonra görüşürüz," dedi. Ona dönüp elimi kaldırdım.

Mert'in yanına gelince elini belime attı.
"N'oldu?"

"Bir şey olmadı. 'After party' ye gelir misiniz diye teklif etti de."

Mert suratıma baktı.
"Ben biraz önce yanındaydım. Bana niye demedi?"

"Nereden bileyim ben?"

Mert arkadaşlarının yanına dönen Bora'ya baktı. Ben de kızların yanına gittim.

Nehir sakalını çıkarıp beline takmıştı ve beyaz kaşlarından biri düşmüştü ve diğeri de ucunda sallanıyordu. Hâlâ yorulmamıştı ve delicesine dans ediyordu. Beren de onun dans arkadaşıydı. Berfin kenara geçip oturmuş ve ayakkabılarını çıkarmıştı. Nur da onun yanında su içiyordu. Azize ortalıklarda görünmüyordu.

Bir süre sonra hareketli şarkı bitti. Herkes nefes nefese kalmış bir şekilde kendini çadırdan attı. Kısa bir mola verilmişti. Nehir yanımıza gelip kendini Nur'un kucağına attı. Nur da bir peçete alıp onun terini sildi.

ESKİZ DEFTERİ (bxb) +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin