7- Rüya...

83 15 0
                                    

Bugün çok mutlu uyandım. Çok güzel bir rüya gördüm;

'Bir deniz kenarında, sıcak kumların üzerinde, gün batımını seyrederken arkamdan birinin bana doğru yaklaştığını hissediyordum.

"Güzelim" diye seslendi. Arkamı döndüğümde üzerinde beyaz pantolon, beyaz bir gömlek, esmer, kahverengi gözlü, kirli sakal biriydi ve gözlerini bana dikmiş gülümsüyordu. Elinde bir buket beyaz papatya vardı ve bana uzattı. Papatyaları aldım. Elini bana uzattı. El ele tutuşup sıcak kumların üzerinde gün batımına doğru yürümeye başladık. Bahçesinde beyaz papatyalar, bir çınar ağacı, ağacın altında küçük ahşap bir eve doğru yürüyorduk. Evin kapısına geldik. Kapıyı açtı. İçeri girdik. Güzel bir masa hazırlanmış, mumlarla donatılmış, sandalyeyi çekti ve oturdum. O da benim karşıma oturdu. Hep gülümsüyordu. O kadar yakışıklıydı ki adeta büyülenmiştim. Sanki tanıdık bir yüze benziyordu. Elinde küçük kırmızı bir kutuyu bana uzattı'

Bir kuş sesi ile uyandım. Cama doğru baktığımda beyaz bir güvercin bana bakıyordu ve sanki bana gülümsüyordu. Cama doğru yaklaştım ve uçup gitti.

Bu bir işaret olabilir miydi

Acaba bir gün bu gizli hayran ile tanışacak mıydım? Derken bir telefon sesi ile irkildim. Selda arıyordu;

"Ne yapıyorsun Eslem?"

"Çok mutluyum çok güzel bir rüya gördüm Selda"

"Aa tamam o zaman buluşalım, kızlara da haber verelim. Bize rüyanı anlatırsın" dedi

Tam o sırada annem geldi.

"Günaydın kızım"
"Hayırdır bugün çok mutlusun, yüzünde güller açıyor güzel bir rüya gördün galiba"

"Evet anneciğim çok güzeldi"

"Bana anlatmak ister misin?"

"Yok anne bana kalsın, büyüsü bozulmasın belki bir gün anlatırım"
"Anneciğim biz kızlarla kahvaltıya gideceğiz şimdi giyinmem lazım"

"Tamam kızım, size afiyet olsun"

Aşk-ı MedyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin