Uyandım camım açıktı. Rüzgar esiyor, hava bulutluydu yatağımdan kalktım ve camdan dışarıya baktım. Birden gök gürlemeye başladı. Camı kapadım üzerime eşofman giydim ve aşağıya indim. Karnım zil çalıyordu, saate baktığımda daha yediydi çay demledim masaya kahvaltılıklar koydum.
Daha erkendi arkadaşlarım uyanmazlar gece geç vakit gelmiştiler diye düşündüm masaya oturup kahvaltımı yaptım. Çayımı alıp balkona çıktım, sandalyeye oturdum . Karşıya baktığımda o adamı gördüm bana bakıyordu sakallı uzun boylu biriydi. O arada güvenlik yanımdan geçiyordu.
"Nasıl oldunuz hanımefendi?" diye sordu
"Teşekkür ederim iyiyim siz mi götürdünüz beni hastaneye?" dedim
"hayır" dedi
Dönüp karşıya bakarak "alp bey götürdü" dedi ve gitti.
El salladım, teşekkür etmek için ayağa kalktım yanına gidecektim. İçeri girdi. Yağmur başlamıştı. Bende içeriye girdim çayımı tazeleyip camın yanına oturdum. Gök gürlüyor, şimşekler çakıyordu Birden sakallıyı gördüm arabasına doğru gidiyordu.
Teşekkür edememiştim "neyse sonuçta gelecektir yine" dedim.
Yağmur şiddetlenmişti. Bir kaç saattir yağıyordu. Güneş çıkmaya başlamıştı. İnsanlar yollarda geziniyor sahil kalabalıklaşıyordu. Saate baktım on ikiye geliyordu. Arkadaşlarım uyanmaya başladılar birer ikişer aşağıya iniyordular.
"Kalkıp çayı demleyeyim" dedim.
Sema "çok acıktım" dedi hep birlikte masayı hazırladık. Ben ikinciye acıkmıştım öğlen olmuştu çünkü.
Çisem "Eslem nasıl oldun canım" dedi
Sema "kusura bakma canım aramadık seni"
Selda "sen aramayınca uyuduğunu düşündük rahatsız etmeyelim dedik ķızmamışsındır umarım"
Furkan " ben aradım seni Eslem cevap vermedin"
"duymamışımdır Furkan bütün gece istifra ettim sonra dışarı çıkıp güvenliğe bir taksi çağırmasını acil hastaneye gitmem gerektiğini söyledim"
Efeyle Furkan "bizi niye aramadın?" dediler
" arasam da duymazsınız eğlencenizi bozmamak için aramadım"
kızlar" saçmalama Eslem hemen gelirdik "
Furkan "gelirdik tabi senden değerli mi bizim eğlencemiz" dedi .
"neyse" dedi Sema "kim götürdü seni güvenlik mi ? "
"Yok yan komşumuz sakallı biri "
kimmiş ki o hiç görmedik?" dediler .
"bu sabah güvenliği gördüm beni siz mi gördünüz diye sordum hayır yan evdeki alp bey dedi".
Efe gülümseyerek "alp beymiş mi adı?"
dönüp "evet güvenlik öyle dedi teşekkür etmek için yanına gidecektim eve girdi yağmur yağıyordu bende içeri girip camdan bakıyordum arabasına binip gitti" "Hala gelmedi yani teşekkür edemedim"
Kalkıp masayı topladık
"hava çok güzel denize gidelim mi" dedi kızlar
" tamam" dedim, hazırlanıp denize gittik. Kızlar ve erkekler denize girdi
Furkan "sen gelmiyor musun Eslem" dedi
"yok canım dün olan baş ağrısından sonra kendimi iyi hissetmiyorum güneş çok yakıcı ben burada oturayım siz girin" dedim
" tamam" deyip gitti. Biraz oturduktan sonra canım sıkıldı, ileride taşların üzerinde deniz fenerini gördüm ve yerimden kalkıp oraya doğru giderken yanımdan iki genç delikanlı laf attı önümde durdular "eşlik edelim mi güzel hanım"
"istemiyorum " deyip uzaklaşmak istedim ama gülüşüyorlar laf atmaya devam ediyorlarlardı. Birden ne olduysa yanımdan uzaklaştılar bende deniz fenerine doğru gittim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk-ı Medya
Teen FictionYazar Instagram Hesabı: @mayiscicegilkim Sosyal medyada başlayan bir hayranlık nasıl böyle bir aşka dönüşebilir, nasıl bu kadar göz alıcı olabilir. Sosyal medya bağımlıları haydi Aşk-ı Medya'yı okumaya başlayın "Seni görüyorum" diye bir mesaj geldi...