Kızlarla buluştuk tatil için neler alacağımızı, ne zaman gideceğimizi konuşmak için kafede buluştuk. Heyecanlıydık, ilk defa ailemizden ayrı tatil yapacaktık. Efe ile Furkan da geldi. Hep birlikte bir şeyler sipariş verdik . Efe'ye yazlığı sorduk .
"Bir sitede iki katlı denize yakın" diye anlattı kızlarla çok heyecanlandık. Efe
" benim ve Furkan'ın arabasıyla gideriz " dedi
" tamam " dedik
" haftaya pazar günü gideriz sabah herkes hazır olsun "
" Dur ben şunu unuttum aman bunu alacaktım demeyin . Bir haftanız var hazırlığınızı tamamlayın " dedi efe.
" vay be erkeğe bak " diye gülüştük.
Furkan " yanınıza çok para alın herkes kendi masrafını çekecek ona göre " dedi
Efe " evet doğru söylüyor Furkan. Hiç birimiz çalışmıyoruz daha ailemizin verdikleriyle geçiniyoruz tamam mı kızlar "
Herkes " tamam " dedi .
" O zaman haydi alışverişe gidelim " dedik
Efe " yandık Furkan " dedi .Gülüştük. O dükkandan bu dükkana girdik çıktık, hepimiz bir şeyler aldık, yorulduk .
" Yeterin artık " diye söylenmeye başladı erkekler
" acıktık bir şeyler yiyelim " dediler hamburgerciye oturduk . Siparişlerimizi verdik. Sonra güzelce karnımızı doyurduk, dinlendik. Erkekler bizi evlerimize bıraktı. Aldıklarımızı çıkardım poşetten, bavulumu çıkardım o arada kapı çaldı annem geldi .
"Ne yapıyorsun kızım " dedi
" kızlarla alışveriş yaptık anne "
" neler aldınız bakayım "
" bir şeyler aldık işte annecim "
" ne zaman gidiyorsunuz kızım "
" hafta sonu pazar günü Efe ve Furkan'ın arabasıyla gideceğiz "
" tamam kızım bir şeye ihtiyacın olursa bana söyleyebilirsin canım " dedi
" tamam anneciğim " dedim odadan çıktı. Bende aldıklarımı bavula yerleştirdim. Annemin yanına gittim akşam yemeğini hazırladık . Babam geldi daha sonra masaya oturduk yemeğimizi yedik çayımızı demledik .
Babam ne yaptın kızım hazırlıkların tamam mı "
" Bugün kızlarla birkaç bir şey aldık "
Babam " ne zaman gidiyorsunuz " diye sordu
" pazar günü babacım"
" bir şey lazımsa bana söyle kızım " dedi
" teşekkür ederim yakışıklı babam "
" Seni yağcı " dedi babam. Gülüştük ben kalktım odama gidiyordum .
Babam seslendi " Eslem " diye
" efendim babacım "
" gel kızım " yanına gittim
" bugün ek kart çıkarttım al canım buradan harcama yaparsın " dedi.
" Babacım " dedim boynuna sarıldım
" mezuniyet hediyesi alamamıştım kızım bize kızmadın umarım " .
" Niye kızayım babacım . Siz bugüne kadar ne istediysem yaptınız böyle güzel bir ailem olduğu için ben çok şanslıyım "
" bizde senin gibi güzel kalpli çalışkan başarılı bir kıza sahip olduğumuz için çok şanslıyız seni veren Allah'ıma binlerce şükürler olsun " dedi babam, ben ağlamaya başladım hep birlikte sarıldık birbirimize, odama geçtim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk-ı Medya
Teen FictionYazar Instagram Hesabı: @mayiscicegilkim Sosyal medyada başlayan bir hayranlık nasıl böyle bir aşka dönüşebilir, nasıl bu kadar göz alıcı olabilir. Sosyal medya bağımlıları haydi Aşk-ı Medya'yı okumaya başlayın "Seni görüyorum" diye bir mesaj geldi...