"Şu telefonlar hayatımızı ne kadar da değiştirdi değil mi?
Mesajlaşma
Konuşma
Kitap yazma
Kitap okuma
Al eline bir kitap oku canım. Neden internetten okursun"
"Anne!" Dedim sadece.
"Kitap almak istesem alacak mısın?"
"Çok pahalı deyip geçiştireceksin biliyorum işte, gerçi herkes biliyor huyunu"Annemin yüzü düştü. Onu öyle görmeye dayanamıyorum. Hemen gidip sarıldım. Gözleri dolmuştu. Onu üzmek amacıyla söylememiştim ama anneler böyleydi. Siz fark etmeden üzebiliyordunuz onları.
Aradan biraz zaman geçtikten sonra Selda ile konuşup dışarı çıkma kararı aldık. Üstüme; beyaz göbeğimi azıcık gösteren bir crop ve bir pantolon giydim. Belime bir bel çantası taktım ve göbeğimin gözüken yerlerini sağ olsun çanta kapattı. Koluma bir saat taktım, aslında saate bakacağım falan yoktu telefon saati varken neden bunu anlamaya uğraşacaktım ki. Sadece gösteriş.
Dışarı çıktığımda Selda oracıkta bekliyordu. Ben bir sosyal medya bağımlısıyım whatsapp, instagram, telegram ve daha bir çok uygulama hepsine bakıyorum düşünürsek. Ama yine de ders notlarım çok yüksek hiç biri 70 altı değil. Ortalamam 3,50 yani olsun o kadar şey yapmamıza gerek yok. Tam Selda ile yolda giderken;
"Seni görüyorum" diye bir mesaj geldi telefonuma o anda. Nasıl olabileceğini düşünüp duraksadım. Bu kişinin kim olduğunu bile bilmiyordum. Çünkü hesabının adı isim.siz57 diye saçma sapan bir isimdi. Etrafıma bakındım Selda bana bakıyordu. Kızda şaşırmıştı benim son yaptığım hareketlere. Kimse yoktu, özellikle de bana bakan kimse. Belli ki ona cevap vermemi istiyordu. Ama benden bu karşılığı alamayacaktı. Hala telefonuma mesajlar gelmeye devam ediyordu. En sonunda Selda telefonu elimden alıp mesajlara girdi. Ben şaşkınca bakarken Selda'nın ağzı açık kalmıştı. Telefonda duran fotoğrafı bana gösterdi. Bu Gökalp'di 'Gökalp Durmaz'. Ünlü bir şirketin kurucusu Gökalp.
Selda bana karşı " Kızım bence bir mesaj at"
Ya yan karaktersin ama bu kadar da saf olunmaz be
"Saçmalama Selda, kandırmak için yapıyor işte bulmuş adamın internetten fotoğrafını şimdi benimle burada kandırmacılık oynuyor."
"Bak bu adam gerçekten Gökalp Durmaz çıkarsa pişman olursun."
"Ya neden pişman olayım hiçte olmam bir kere kaybeden kendi kaybeder."
"Bence mesaj at" diye yineledi.
"Bakarız" dedim ve göz kırptım sadece. O zaten benim ne demek istediğimi anlamıştı ona bir şüphem yoktu.
Selda ise "Peki" dedi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk-ı Medya
Novela JuvenilYazar Instagram Hesabı: @mayiscicegilkim Sosyal medyada başlayan bir hayranlık nasıl böyle bir aşka dönüşebilir, nasıl bu kadar göz alıcı olabilir. Sosyal medya bağımlıları haydi Aşk-ı Medya'yı okumaya başlayın "Seni görüyorum" diye bir mesaj geldi...