Deniz fenerine gittim, bir bank koymuşlar. Oturdum uçsuz bucaksız bir deniz ,denize vuran güneş ışınları, havada hafif bir rüzgar. Yanıma aldığım kitabımı açtım.
Okumaya başladım, aradan bayağı bir zaman geçmişti.Bir ses "oturabilir miyim?" dedi. Arkamı döndüm uzun boylu, esmer sakallı bir adam toparlandım "buyurun" dedim.
"Niye arkadaşlarınla değilsin hava çok güzel niye denize girmedin" dedi, şaşkın bakışlarla ona baktım benim arkadaşlarımı nerden biliyordu.
Bana gülümseyerek "başınızın ağrısı geçti mi? Nasıl oldunuz daha iyisinizdir umarım" diye sıraladı sorularını.
"İyiyim teşekkür ederim de sizi tanıyamadım" dedim hala şaşkındım.
" Sizi hastaneye götürdüm" dedi.
"Çok özür dilerim yan komşumuz musunuz?" dedim olayları yavaş yavaş toparlıyordum.
"evet" dedi .
"Bu sabah teşekkür etmek için gelecektim siz arabaya binip gittiniz yetişemedim"
"Güvenlik hasta olduğunuzu taksi çağıracağını söyledi bende gelip size baktım iyi değildiniz hastaneye götürdüm" dedi ve devamını getirdi "niye yalnızdınız arkadaşlarınız o halde bırakmamalıydı sizi"
"Ben iyiyim gidin siz dedim onların bir suçu yok sizi de uğraştırdım"
"Komşuyuz zahmet ne demek ben hastalansaydım siz yardım etmez miydiniz"
"tabi ki ederdim" dedim. "Tekrar teşekkür ederim benimle uğraştığınız için"
"O zaman bana bir yemek ısmarlarsın" dedi.
"Tabi" dedim.
Kızlar seslendiler "gidiyoruz" diye ayağa kalktım "o zaman bir akşam arkadaşlarla hep birlikte bir yemek yeriz hem tanışmış olursunuz evde olursanız haber veririm" dedim
"Tamam" dedi
Yanından uzaklaştım kızlar "kimdi o yanındaki" diye sorgulamaya başladılar"beni hastaneye götüren sakallıymış"
"bizde tanışsaydık teşekkür ederdik" dediler.
"Gerek yok hep birlikte bir yemek yiyeceğiz arkadaşlarımla da tanışırsınız" dedim.
" O zaman bu akşam gidelim" dedi kızlar " telefonunu aldın mı? dedi Selda .
"Hayır almadım evde olursanız haber veririm" dedim
"Tamam o zaman" dedi kızlar
Eve geldik biraz dinlendikten sonra kızlar "sakallı evde, Eslem git davet et bu gece" dediler.
Bende "tamam" deyip evden çıktım balkon da oturuyordu yanına gittim. Bilgisayarında bir şeyler yazıyordu
" komşu " diye seslendim adamın adını bile bilmiyordum dönüp bana doğru baktı.
"Buyurun güzel hanımefendi " dedi
"Arkadaşlarla konuştum bu gece yemeğe gidelim dediler onlarda sizinle tanışmak istiyorlar müsaitseniz"
"Tabi olur bir işim yok" dedi
"Tamam o zaman sekiz gibi gideriz" dedim eve döndüm kızlar "ne oldu" diye sormaya başladılar "tamam dedi sekiz gibi gideriz dedim"
"O zaman hazırlanalım" dediler bir saatimiz vardı. Odalarımıza çıktık hazırlanmaya başladık yeşil üzerinde beyaz çiçekleri olan bir elbise giydim hafif bir makyaj saçlarımı kuyruk topladım aşağıya indim.
Herkes hazırlanmış beni bekliyorlardı erkekler arabalara gitmiş bize sesleniyordu, ayakkabılarımızı giydik. Arabaların yanına gittik. Sakallıyı bekliyorduk arkam dönüktü kızlardan bir ses yükseldi "off ne yakışıklı biri birde sakalları olmasa" dediler arkamı döndüm beyaz bir gömlek kot pantolon giymişti. Gerçekten çok yakışıklı gözüküyordu.
Arabaya doğru geldi ve selam verdi "nereye gidiyoruz" dedi. "Siz bizi takip edin çok açız orada tanışırız" dedi Efe .Arabalara bindik...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk-ı Medya
Teen FictionYazar Instagram Hesabı: @mayiscicegilkim Sosyal medyada başlayan bir hayranlık nasıl böyle bir aşka dönüşebilir, nasıl bu kadar göz alıcı olabilir. Sosyal medya bağımlıları haydi Aşk-ı Medya'yı okumaya başlayın "Seni görüyorum" diye bir mesaj geldi...