32- iş görüşmesi

25 3 0
                                    

Sabah olmuştu, annemin sesiyle uyandım

" günaydın kızım kahvaltı hazır, bugün iş görüşmesine gideceksin. Uyan bakalım uyuyan güzel"

Yatağımdan hızlıca kalktım, unutmuştum bugünü

"geliyorum anneciğim" dedim ve banyoya gittim. Elimi yüzümü yıkayıp kahvaltımı yapmak için mutfağa gittim. Annem kahvaltısını yapmış evden çıkıyordu.

" Beni ararsınız canım ben geç kaldım " dedi ve işe gitti. Mutfağa girdim, babam hazırlanmış kahvaltısını yapıyordu.

"günaydın babacım çok yakışıklı olmuşsun"

"teşekkür ederim aşkım" dedi. Babama aşıktım, hep onun gibi yakışıklı bir eşim olmasını hayal etmiştim. Bu her kız çocuğun hayalidir, ama bazılarının hayali değildir çünkü bazı babalar bırak eş olmayı baba bile olmayı beceremez. Yine de babasına benzeyen bir erkekle tanışmak çoğu kızın hayalidir.

" Kahvaltını yap aşkım çıkalım" dedi

"tamam babacığım" dedim

"sen hazırlan ben masayı toplarım" dedi ve ben hazırlanmak için odama gittim. Şık olmam gerekiyordu ve ciddi kumaş bir pantolon seçtim üzerine saten bir gömlek, birde ceket. Hafif bir makyaj ile tüm işi tamamlamış olduk. Saçlarımı salık bıraktım. Hazırlandım babamın yanına gittim.

"Aşkım çok güzel olmuşsun" dedi. Teşekkür ettikten sonra evden çıktık. Arabaya bindik

babam "şirket neredeydi kızım? " diye sordu.

"Kartı vardı babacım bir bakayım" dedim ve çantamdan kartı çıkarttım, adrese baktık. Çok uzak değilmiş dedi babam. Heyecanlanmıştım çünkü ilk iş görüşmemdi ve tekrar Gökalp Bey'i görecektim. Heyecanım daha da çoğalmış olmalıydı ki babamın sesiyle kendime geldim.

"aşkım ne oldu sessizleştin. korkuyor musun?"

" evet babacım korku, heyecan hepsini yaşıyorum ben şuan"

"yanındayım aşkım" dedi. Beni rahatlatmak için konuşmaya başladı. İş hayatının nasıl olduğunu, iş arkadaşlarını nasıl seçeceğimi derken şirketin önüne gelmişiz.

" burası olmalı " dedi babam. Otoparka girdik, arabadan indik ve kapıya yöneldik içeri girdik büyük bir salon insanlar aşağı yukarı koşuşturuyordu, sekretere doğru gittik.

Babam Gökalp Bey'le iş görüşmemiz olduğunu haber vermesini söyledi. Sekreter Gökalp beyin daha gelmediğini biraz beklememizi söyledi. Bekleme odasına bizi götürürken bir ses dönüp baktığımda en az babam kadar yakışıklı bir adam gördüm. Bu Gökalp Bey'di

"Eslem hanım hoş geldiniz" dedi, babamla tanıştılar ve bizi odasına davet etti.

"tekrar hoş geldiniz ne içersiniz?" dedi.

Babam "orta kahve" dedi ben hiç bir şey diyemiyordum çünkü heyecandan dilim tutulmuştu sanki

Babam "kızıma da bir orta kahve" dedi ve benim elimi sıkıca tuttu.

Kulağıma eğilerek "ben yanındayım aşkım heyecanlanma" dedi ama hem ilk işim olacaktı hem de tatilden sonra yine hayran olduğum adamı tekrar görmem beni duygudan duyguya sürüklüyordu. Babamla benim hakkımda konuşuyorlardı. Babam okuldaki başarılarımdan, nasıl çalışkan ve yetenekli olduğumdan beni övüp duruyordu.

Sonra Gökalp bana döndü "Eslem babanın anlattığı kadar çok başarılı bir kadın olduğunu bize kanıtlarsın seninle çalışmaktan mutlu olurum. Bir ortağım var Melis hanım o da bugün burada olacaktı acil bir iş görüşmesine gitti. Yarın geldiğinde tanışırsınız" dedi.

Babam ayağa kalktı "bize müsaade o zaman. Kızımdan memnun kalacağınızdan eminim her şey için teşekkür ederiz" dedi ve çıktık. Otoparka indik ve arabamıza binip eve döndük. Babam beni bırakıp işine gitti.

Aşk-ı MedyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin