28- evim

32 2 0
                                    

Annemle babam beni bekliyorlardı. Valizimi aldım zile bastım kapıda beni bekliyorlardı. Sarılıştık.

Babam "dur bir kız içeri girsin hayatım" dedi. İçeri girdim koltuğa oturdum başladılar sorguya.

"her gün konuşuyorduk ya annecim. Her şeyi biliyorsun ya. Biraz odama gidip dinlenebilir miyim duş alıp yatacağım yol uzundu dinlenmek istiyorum"

"tamam kızım" dedi babam "git dinlen annen masayı hazırlayınca sesleniriz"

"tamam babacım teşekkür ederim" dedim odama gittim. Duş almak için kıyafet alıp duşa girdim. Bavulumu boşalmadan yatağıma uzandım.

Gözlerim kapanıyordu. Beyaz papatyalarla dolu bir tepedeydim. Tepenin üstünde bir adam beyazlar içinde bana eliyle gel diyordu. Ona doğru yürüdüm ben gittikçe adam uzaklaşıyordu tepeye geldiğimde aşağıda bir dere yanında ufak bir kulübe vardı oraya doğru yürüdüm kulübenin önüne geldim, kapıya doğru gittim elimi uzattım kapıyı açtım. İçeride arkası dönük beyazlar içindeki adam duruyordu tam bana doğru dönüyordu ki annemin sesiyle uyandım.

"ne oldu kızım uykunda sayıklıyordun kötü bir rüyamı gördün yavrum" dedi

"kötü değil aslında çok güzeldi"

"hm anlatmak ister misin?"

" beyazlar içinde bir adam vardı arkası dönük tam yüzünü dönüyordu ki senin sesinle uyandım"

"tüh biraz daha geç gelseydim keşke" dedi annem ve gülüştük. Kalkıp masaya oturdum birlikte güzel bir akşam yemeği yedik.

Babam "aşkımın elinden bir çay içelim" dedi .

" Hemen babacım" dedim. Annem çayı demlemişti bende servis yaptım, birlikte muhabbet ettik

Babam sinema açalım mı ne dersiniz?" dedi

" evet " dedik

Babam "hayatım mısır patlatır mısın?" dedi. Annem mısırlarımızı getirdi güzel aile sineması seçtik, komik bir filmdi. Babama sarıldım annemde bir tarafına geçti "gelin güzel kızlarım" dedi babam ve birlikte filmimizi seyrettik.

Film bitince ben odama gitmek için izin istedim

"bir dakika aşkım şu işi bİr konuşalım mı?" dedi babam.

" Tabi babacım" dedim.

"Anlat bakalım" dedi babam gülümseyerek

"Gökalp durmaz yazlıkta komşumuzdu. Benim başım ağrıdığı gece hastaneye götürmüştü. Teşekkür etmek için yeme gittik hep birlikte . Orada konuşurken bizim senin gibi akılı bir kıza ihtiyacımız var dedi ve beni şirkete davet etti kartını verdi"

"Ne iş yapıyormuş bu adam?"

"orda şirketin kurucusuymuş reklam pazarlama şirketiymiş"

"Tamam bu hafta bir dinlen haftaya gider bir görüşürüz bakalım"

"tamam babacım ben odama geçiyorum"

" tamam aşkım"dedi babam odama gittim...

Aşk-ı MedyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin