"ben de seni seviyorum."

710 66 52
                                    

Jeon Jungkook - Still With You
--

Sonunda ders bittiğinde eşyalarımı topladım ve Hyunjin'in sırasına doğru ilerledim.

"Hyunjin"

Hyunjin'in ismini seslendiğimde bana meraklı gözlerle baktı.

"Efendim?"

"Bu akşam bir işin var mı?"

"Iııı şey.. şey var, akşam teyzemlere gideceğiz"

Bu kekelemesine bir anlam verememiştim ama yine de kafamı sallayıp onay verdim.

"Bir şey mi oldu ki?"

"Önemli bir şey değil ya, gece yine parkta buluşalım mı diye soracaktım"

Hyunjin dudaklarını birbirine bastırıp bana doğru yaklaştı ve ellerini belime dolayıp konuşmaya başladı. O konuşurken ben belimdeki ellere odaklanmıştım.

"Bebeğim çok isterdim ama annemin bırakmayacağını biliyorsun. Çünkü uzun zamandır teyzemlere gitmediğim için bu sefer salmaz beni"

"Önemli değil dedim ya"

Sonra gülümseyip saçlarımı karıştırıp "hadi gidelim." dedi ve okuldan çıktık.

Eve geldiğimde direk odama çıktım ve üstümü değiştirip ellerimi yıkadıktan sonra kendimi yatağıma attım. Sonra telefonumu alıp arkadaşlarımla olan grubuma girdim.

i come here to drop some money

Chan
Lol gelin

Minho
Ben gelirim

Felix
Beni salin ben ders calisiyom

Chan
Klasikfelix

Felix
Aglama

Chan
Tm
Jeongin sen gelcen?

Jeongin
İsterdim ama annemler gelir birazdan

Chan
Of
Neyse tamam

Minho
Biri ulti atti bekle amina kodugum ibnesi seni

Chan
NİYE BENİ BEKLEMİYORSUN
OROSPU COCU

Minho
COKTAN KARİSLASMA BULMUSTUM AMK SEN DE GİR BİR TANE ELE O BİTTİKTEN SONRA GİRERİZ BERABER

Chan
Tamam be

Çocukların konuşmasını gülerek okurken aşağıdan annemin yemek için seslendiğini duydum. Telefonumu masanın üzerine bırakıp aşağıya indim. Yemeğimi bitirince anneme bulaşıklara yardım ettim ve biraz da babamdan azar işittikten sonra odama çıktım. Masamın başına oturdum ve ders çalışmaya başladım.

Artık ders çalışmaktan gözlerimin yandığını hissedince bıraktım ve telefonumu elime alıp Hyunjin'e mesaj atmaya karar verdim.

Hyunjin & Jeongin
mesajlaşması

Jeongin
Hyunjin
23.07
Eve geldin mi?
Ah sanırım müsait değilsin
23.08
Artık seni merak etmeye başlıyorum bu zamana kadar evde olup bana mesaj atmış olman gerekiyordu
00.12

en sonunda oflayarak mesaj atmaktan vazgeçip telefonumu yanımdaki küçük masaya koydum. Tam uykuya dalacağım sırada telefonumdan bildirim sesi geldi ve yataktan adeta firlarcasına kalkıp telefonumu elime aldım. Sonunda Hyunjin'den mesaj gelmişti.

Hyunjin & Jeongin
mesajlaşması

Hyunjin
Ah Jeongin
Anca eve gelebildim üzgünüm
Teyzem salmadı bir türlü

Jeongin
Beni endişelendirdin
Her neyse evde olduğundan eminim içim rahat

Hyunjin
Üzgünüm bebeğim ;)

Jeongin
Tamam önemli değil
İyi geceler sevgilim
Seni seviyorum <3

Hyunjin
İyi geceler tatlım
Ben de seni seviyorum ;)

gülümseyerek telefonumu tekrar eski yerine koydum ve kafamı yastığa koyup uyumaya başladım.

Uykuya dalarken bile sırıtıyordum. Hyunjin'e aşık olduğum günden beri sevgim hiç azalmamıştı. O ilk öptüğü zaman da kalbim yerinden çıkacak gibi atıyordu, şimdi de öptüğünde de yine ayni ilk öptüğü gibi atıyordu. İlk sarıldığında da elim ayağıma dolaşıyordu, şimdi de yine aynı şey oluyordu. Benim aşkım hiçbir zaman Hyunjin'e karşı azalmayacaktı. Onu öyle çok seviyorum ki bazen dokunmaya bile kıyamıyorum.Sadece ona bakarak sevgimi belli ediyorum. O da bunu anlıyordu. Onu öpmek istediğim zaman gözünün altındaki benini öpüyordum. Çünkü ilk itirafında orayı öpmüştüm. Artık oraya alıştığım için öpmek istediğim zaman orayı öpüyordum. Hyunjin ise burnumu öpüyordu. Sanırım onun da aynı sebeptendi. İlk öpücüğü burnumdan olduğu için. Ama bunlar sıradan öpücükler değildi. Bir insan için önemsiz öpücükler gibi gözükse de benim icin çok önemliydi. Çünkü biz bu öpücüklerimiz birbirimize olan hayranlığımızdandı. Bu hissi çok seviyorum. Bunlar basit duygulardı ama benim için her şey demekti :)

Ve asla onun acı çekmesini istemiyorum. Saçının teline zarar gelse bile çıldırıyorum. Onun ağlamasına asla dayanamıyorum. Ben onun yerine ağlarım,onun yerine kırılırım, üzülürüm ama o ağlamasın. Bunu istemiyordum.

Hani insan sevdiği bir kişiyi evine yolculadiktan sonra içinde büyük bir boşluk olur ya,ben de Hyunjin'den her ayrı durduğumda öyle bir boşluk oluşuyordu. Resmen o benim bir yarımdı.

___________________________________________

bu bolum kisa oldu gecis bolumu diyebiliriz

ilerki bolumler icin aglamaya mi diyim sovmeye mi diyim hazir olun dostlarim

Ve son olarak

Hyunjinimi sevin ¿

Moral of the Story | HyuninHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin