《 1 》

976 36 2
                                    


" Kookie. " spun sărind în patul lui.         " Minnie. " El spune. Mă ghemuiesc lângă el. "Nu-mi fura alfa-ul”. spune Taehyung. "Haide." spune Jungkook ținând celălalt braț deschis. Taehyung ajunge pe cealaltă parte a lui Jungkook.  "Deci, ce se întâmplă?" întreabă Kookie. "Nu vreau să vorbesc despre asta." Spun. Adevărul este că am menstruație și vreau doar atenție.
A fi singurul omega din pack house este o luptă.




(Din moment ce toată lumea pune întrebări.)

(Fotografiile au derutat pe toată lumea, așa că o să explic. Omega de sex masculin au ambele seturi de organe genitale. Au toate organele reductoare feminine, astfel încât să poată rămâne însărcinate. Vor naște prin vagin. Nu este folosit pentru nimic în afară de a naște și perioade.)




Taehyung este un beta. Deci nu are ciclu
E atât de norocos. Sunt, de asemenea, un fiu de lider de haită. "Ești atât de cald." Spun. "Pentru că sunt alfa." El spune. Are dreptate omega-urile au o căldură corporală inferioară. De aceea au alfa pentru a le ține de cald. "Și eu sunt un omega rece”. Spun."Ei bine, sunt aici pentru tine." El spune. "Hei." spune Taehyung. "Dar încă ești beta-ul meu”.  Spune apoi ii sărută buzele.


"Ei bine, imi voi găsit vreodată alfa-ul?”  Întreb. "Desigur că o vei face." spune Taehyung. "Nu pare." Spun. "Nu te doborî." spune Jungkook. "Nu mă pot abține."  Spun.  "Crede-mă, o să-ți găsești alfa-ul și asta va fi cea mai norocoasă zi din viața lui. Și dacă nu te tratează corect, îl voi lovi cu piciorul în fund."  spune Jungkook. "Mulțumesc, kookie." Spun. "Gândește-te la mine ca pe un alfa temporar”.  El spune. "Hei." spune Taehyung palmându-i pieptul.

"Nu ne lovi alfa-ul ”. Spun. "El este alfa-ul meu”. spune Taehyung. "Tot ceea ce." spun eu in picioare. Mă întorc în camera mea. Iau un tampon din sertarul meu pentru lenjerie intimă. Încep să ies din cameră și mă ciocnesc de cineva.  cad în fund. Ridic privirea să-l văd pe Hoseok.  "Îmi pare rău."  Spune ajutându-mă să mă ridic. "Este bine."  Spun. Văd tamponul pe podea. Asta e ultimul meu tampon. Este deschis și rupt. Îl ridic și mă uit la el. "L-ai rupt " Spun. "Îmi pare rău." spune el stângaci.


"Acesta este ultimul meu." Spun. "Nu vreau să merg la magazin." Spun. "Nu știu ce să spun." El spune. "O te duci  să-mi iei."  Spun. "Stai, dar asta va fi ciudat”. El spune. "Ai călcat pe el." Spun. "Nu te uitai încotro te duceai. "
El spune.  Lacrimile încep să-mi cadă pe obraji. "Bine, o sa mă duc să iau. Nu mai plânge." El spune. Dau din cap ștergându-mi lacrimile pe mâneca hanoracului. El pleacă.



Mă întorc în camera mea și mă așez pe pat. M-am întins pe pat și aștept ca Hoseok să se întoarcă. Îmi îmbrățișez perna. Activez Friends pe Netflix. Mă uit la două episoade înainte ca Hoseok să se întoarcă. El pune pachet-ul pe dulapul meu. "Nu mai fac asta." El spune. "O să te îmbrățișezi cu mine?" Întreb. "Vei plânge dacă nu o fac." El intreaba. Dau din cap. "Bine atunci." El spune. Se urcă în pat în spatele meu. El se îmbrățișează cu mine în timp ce ne uităm împreună la Netflix.








_____________
Ooo bună!
Aceasta este o carte pe care am tradus o mai de mult dar am uitata de ea.
Știu că este fain și de aceea am ales sa o postez până la urmă.
Sper a vă placă!🥺😫💜💜💜💜
M-ați ajuta foarte mult cu un vot și un comentariu. Va mulțumesc 💜💜💜💜

𝗗𝗼 𝘀𝘁𝗶𝗹𝗹 𝗹𝗼𝘃𝗲 𝗺𝗲? | 𝗬𝗢𝗢𝗡𝗠𝗜𝗡Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum