《 53 》

141 13 0
                                    


"Yoongi". Spun. "Da." Spune el în timp ce era în baie. "Trebuie să mergi la muncă?" Întreb. "Am trecut peste asta." El spune. "Stiu." Spun. Iese din baie în blugii săi negri și în cămașa neagră cu eticheta cu numele și numele restaurantului în partea dreaptă. La naiba, e atât de fierbinte în uniforma lui. Îmi mușc buza. "Știu la ce te gândești și nu." El spune. "De ce?" Întreb. "Tocmai ai nascut acum 3 zile inca te vindeci." El spune. "Bine." Spun. "Nu nu ești." El spune. Junnie începe să plângă. Se duce la pătuț și îl ia.


Mi-l întinde. Mă sărută pe frunte. "Te iubesc." El spune. "Si eu te iubesc." Spun. Își ia telefonul și iese pe ușă. Taehyung intră. "Hei." Spune așezându-se în fața mea. "Salut." Spun. "Doare?" El intreaba. "Ce?" Întreb. "Alăptarea". El spune. "Uneori." Spun. "Deci vrei să cobori." El spune. "Da, ia niște haine pentru bebeluși." Spun.


El alege pereche de jambiere negre și o cămașă albastră. I-am pus hainele. l-am întins jos. Îmi schimb hainele și îmi iau geanta pentru bebeluș. Îl iau pe Junnie și coborâm. Toată lumea sta pe canapea. "Hei Jimin." spune Jungkook. L-am pus în pătuț. Jaebum se ridică și mă lasă să mă așez. "Mulțumesc." Spun. Youngjae se ridică și apoi se așează în poală lui Jaebum.

"Deci cum te simti?" întreabă Youngjae. "Dolor, obosit". Spun. "Pun pariu." El spune. "Încă nu-mi vine să cred că ai făcut asta." spune Chanyeol. "Pare cu adevărat dureros." El spune. "Nu știu despre ce vorbești. 48 de ore de contracții scurte de durere, apoi împingerea a unui pui din mine nu pare atât de dureroasă." Spun. "Este sarcasmul mecanismul tău de a face față?" El intreaba. "Da." Spun. Ne îndreptăm atenția înapoi către televizor. După câteva ore, Junnie începe să plângă. E timpul pentru o altă hrănire. Mă bag în geantă și iau o pătură minusculă punându-mi peste umăr.


Mă ridic și îl iau. Văd că toată lumea se uită la mine. "S-ar putea să vreți să priviți în altă parte." Spun. Toți privesc în altă parte. Îmi ridic hanoracul și îi acopăr capul cu pătura. Îmi îndrept înapoi atenția către televizor. Observ că alfa sunt neliniştiţi. "Dumnezeule nu mai fiți astfel de alfa". spune Taehyung. "Îmi pare rău. Este pur și simplu este incomod." spune Jaebum. "Trebuie să fie inconfortabil pentru tine." spun eu in picioare. Intru in bucatarie. Iau o sticlă de apă din frigider și mă chinui să o deschid. Taehyung intră. Mi-o ia și o deschide.

"Mulțumesc." spun înainte de a bea ceva. "Nu-i deranjează." spune Taehyung. "Eu nu." Spun. "Nu s-au obişnuit cu asta." El spune. "Da, stiu." Spun. Mă duc la masă și mă așez pe un scaun. "Ești norocos că ești singurul care poate experimenta asta." Spune așezându-se la. "Da, 48 de ore de durere și cățelul îmi sug sfarcurile crude Da, o experiență minunată." Spun. "Nu pare chiar așa de rău." El spune. "Da, ei bine, nu trebuie să experimentezi asta." Spun când Junnie termină de alăptat. Îmi trag hanoracul în jos. "Nu e vina mea, numai omega pot da naștere". El spune.

𝗗𝗼 𝘀𝘁𝗶𝗹𝗹 𝗹𝗼𝘃𝗲 𝗺𝗲? | 𝗬𝗢𝗢𝗡𝗠𝗜𝗡Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum