Eu și Taehyung gătim în prezent cina. Ceilalți sunt la etaj. "Taehyung cum te simți să ai o pereche?” Întreb. "Se simte în regulă”. El spune. "Nu-mi vei răni sentimentul." Spun. "Bine, se simte grozav”. Spune punând fripturile în tigaie. "Cum te-ai simțit când erai afară?” Întreb. "Parfumul lui a fost cel care mi-a atras atenția. Mirosul perechi tale va fi singurul lucru la care te poți concentra. Te poți gândi doar să găsești cine este." El spune. "Bine, mulțumesc." Spun."De ce vrei să știi?" El intreaba. "Astăzi am mirosit ceva. Ca lemn de pin și stejar. A fost ciudat." Spun. "Ăsta e partenerul tău." El spune. "Nu-mi vine să cred." Spun. " L-ai găsit." El spune. "Da. " Abia aștept ziua de mâine. Spun. "Nu le spune celorlalţi." Spun. "Înțeles." El spune. Terminăm cina. Eu și Taehyung punem masa. Chemăm pe toată lumea și ne așezăm. Ei coboară și mâncăm cu toții cina. În total, haita noastră are 28 de lupi.
Dintre care 18 ne protejează, pentru că sunt bătrâni, așa că suntem doar 10 aici. Jungkook, Taehyung, eu, Hoseok, Jaebum, chanyeol, Jennie, youngjae, Jaebums mate, baekhyun, chanyeols mate și fratele mai mare taehyung și Lisa, Jennies mate. Eu și Hoseok suntem singurii fără pereche. După aceea, Taehyung și cu mine începem să curățăm. Taehyung începe să spele vasele.
Jungkook intră și își pune brațele în jurul lui Taehyung, șoptindu-i la ureche. Taehyung începe să râdă încet. Îi șoptește un alt lucru la urechea taehyung-ului înainte de a pleca. "Jimin, nu poți te rog să termini asta singur?" El intreaba. „Du-te să faci sex”. Spun. "Îți jur că te voi inventa asta.” El spune. "Da, da, du-te." Spun. "Mulțumesc." Spune el înainte de a alerga sus. Încep să spăl vasele. Abia aștept să pot face asta.
__
CITEȘTI
𝗗𝗼 𝘀𝘁𝗶𝗹𝗹 𝗹𝗼𝘃𝗲 𝗺𝗲? | 𝗬𝗢𝗢𝗡𝗠𝗜𝗡
FanfictionJimin este un omega. Jimins merge la o școală atât cu lupi, cât și cu oameni. Oamenii nu știu despre lumea lupilor. Jimins are 15 ani și încă nu și-a găsit perechea. Prietenul lui cel mai bun, Jungkook, l-a găsit pe al lui la 13 ani. Este în suferin...