《 10 》

304 22 0
                                    

Nu am spus nimănui despre Yoongi.  Probabil că ar trebui să vorbesc mai întâi cu el. Înainte de prânz m-am hotărât să ies pe furiș. Port un hanorac supradimensionat ca să nu observe.  Încep să merg spre oraș. Merg în fața casei de pachete Daegu. Îl văd pe Yoongi și alți câțiva lupi. Yoongi se uită la mine scoțându-și țigara din gură. Se ridică lângă verandă. Acesti prieteni încep să se ridice, dar el ridică mâna pentru a-i opri.



Se îndreptă încet spre mine. Se oprește în fața mea. Aruncă țigara pe pământ, stingând-o cu piciorul. "Salut." Spun.  "Hei." El spune. "Sunt Jimin”. Spun.  "Yoongi”. El spune. Se tace o vreme.  "Este stânjenitor." Spun. "Pentru dumneavoastră." El spune. "Doar mă duc”. Spun întorcându-mă și plecând.  "Ne vedem mai tarziu baby." El spune.  Mă întorc. "Deci ar trebui să te duc undeva? El intreaba. "Dacă dorești."  Spun.




"Haide." El spune. Se duce și se urcă pe o motocicletă. Îl urmăresc. Îmi întinde o cască. L-am pus pe cap și mă pun în spate. "Stai așa." El spune. Îmi cuprind brațele în jurul taliei lui. Simt pătrățelele. El pleacă în oraș. Ne conduce la o cafenea mică. Cobor de pe motocicletă și îmi dau jos casca. Îmi aranjez părul. Intrăm în cafenea și îi văd pe Jaebum, Youngjae, Chanyeol și Baekhyun stând înăuntru. "Ce vrei?" El intreaba. "Mocha frappe”. Spun.



El urcă se duce la tejghea și eu mă duc la mesele departe de ele. Îmi ridic privirea și îl văd pe Jaebum făcând contact vizual cu mine. Mă uit repede în jos. Îl văd ridicându-se și mergând spre mine. Mă uit să-l văd pe Yoongi încă așteaptă la coadă. Se așează vizavi de mine. "Ce faci afară singur? El intreaba.  "Nu, nu sunt." Spun. "Ești aici singur."  El spune. "Nu sunt singur." Spun ridic privirea la Yoongi. "Haita Daegu”.  Spune el furios.





"Vom vorbi despre asta mai târziu." Spune el înainte de a se ridica. Mă așez pe spate lângă scaun. Yoongi se întoarce și îmi pune cafeaua în fața mea. "Deci câți ani ai?" El intreaba. "Am 15 ani."  Spun. "Mmm." El spune. "Cati ani ai?"  Întreb. "Am 18 ani." El spune. "Esti dragut." El spune. Roșesc. "Te-am făcut sa rusești? El intreaba. Îmi acopăr fața cu mânecile. Mă apucă de brațe și le desparte. "Nu." El spune.




"Atunci de ce te-ai mutat aici?" întreb încercând să schimb subiectul. "Părinții mei au crezut că ar fi cel mai bine”. El spune. "Mă bucur că au făcut-o." El spune. "Care este poziţia ta?" El intreaba. "Tatăl meu e liderul haitei”.  Spun. "Cred că ar trebui să încep să fac bagajele." El spune. "Încă nu am spus nimănui." Spun. "Am ghicit asta." El spune. Ne petrecem restul timpului acolo ne cunoaștem. După un timp observ că colegii mei de haită au plecat.




"Ar trebui sa mergem." Spun.  "Probabil." El spune. Ne ridicăm și mergem la bicicleta lui. Mă conduce acasă și cobor de pe bicicletă. Îi dau casca. "Inca un lucru." El spune. Mă uit la el și mă sărută. Se simte atât de bine.  Se retrage. "Pe mai târziu baby”. Spune punându-și casca. El pleacă. Mă apropii de uşă şi o deschid văzând pe toţi cei din casă pe canapea. Intru si inchid usa.




"Un membru al haitei Daegu, ai fost cu un membru al haitei Daegu. Ce ți-a trecut prin minte?" strigă Jungkook.  "Mă gândeam că ar trebui să-mi cunosc perechea”. Spun. "Perechea ta? " El intreaba. "Da." Spun. "In cele din urma!"  spune Taehyung. Aleargă spre mine și mă trage într-o îmbrățișare. Urmează Lisa, apoi Jennie, apoi Youngjae, apoi Baekhyun. "Copilul nostru crește”.  spune Taehyung.


𝗗𝗼 𝘀𝘁𝗶𝗹𝗹 𝗹𝗼𝘃𝗲 𝗺𝗲? | 𝗬𝗢𝗢𝗡𝗠𝗜𝗡Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum