Momentan este sâmbătă seara. Mă îmbrățișez cu Taehyung pe canapeaua din sufragerie. Ne uităm la friends la televizor. "Ross este un pros". spune Taehyung. "Este adevărat." Spun. "Ross are rost. spune Jungkook. "Ce?" întreabă Taehyung. "Erau în pauză." El spune. "Da, dar o pauză nu înseamnă o despărțire." spune Taehyung. "Înseamnă că au nevoie doar de ceva timp separat ca să se gândească”. spune Taehyung. "O pauză este o despărțire”. spune Jungkook.
"Ei bine, cred că vreau o pauză." spune Taehyung. "Nu fi așa." spune Jungkook. "O să fiu așa." spune Taehyung îmbrățișându-mă mai tare. "Este o emisiune TV”. spune Jungkook. "Nu este vorba despre asta." spune Taehyung. "Mă duc să fac o plimbare." Spun. "E târziu așa că nu ieși singur.” spune Jungkook. "O să fiu bine. Voi avea un mesaj pregătit dacă am nevoie să-l trimit" Spun.
"Încă nu vreau să pleci." spune Jungkook. "Voi merge cu el. spune Taehyung. "Bine." Spun. Ne ridicăm și ne punem pantofii. Mergem afară în noaptea rece de toamnă. " Ai venit cu mine doar ca să scapi de jungkook? Întreb. "Cum a putut El să spună asta?” El intreaba. "Nu cred că Jungkook ar face ceva într-o pauză”. Spun. "Chiar dacă nu ai fi perechea lui și ai fi uman, cred că tot ar fi cu tine.” Spun.
"Da, sigur." El spune. Le vedem pe Lisa și Jennie mergând spre noi. "Hei." Spun. "Hei." Spune. "Ce faceti baieti?" Ea intreaba. " Ne plimbam pe jos." Spun. "Vrei sa te alaturi?" Întreb. "Sigur." spune Jennie. Începem să mergem spre oraș. Apoi un grup de tipi începe să meargă spre noi. "Bună ziua doamnelor și doamnelor." Spune. "Suntem băieți”. spune Taehyung. "Te-ai futut? Ești fată." spune liderul.
Apoi îmi dau seama că există membri ai haitei Daegu. Sunt oameni răi. Sunt ca dușmanii noștri naturali. "Avem vreo problemă? " întreabă Jennie. "Da-te inapoi, fetiță." El spune. Jennie pocnește degetele. "Vrei să te încurci cu o femeie alfa?” Ea intreaba. "Sau vei coborî." Ea intreaba. "Tu nu mă sperii”. El spune. Apoi îl miros din nou. El este în preajma lui. Mă uit în jur.
"La ce te uiți omega?” Spune apucându-mă de bărbie să mă uit la el. Înainte ca Jennie să poată interveni, aud pe cineva vorbind. "Doar dă-i drumul. " Îl văd pe Yoongi mergând în spatele lor. E mai puternic. Tipul mi-a lăsat bărbia. Yoongi își duce o țigară la buze. O scoate rânjind în timp ce sufla fum. Se întoarce către băieții lui, făcându-le semn să plece. Ne privesc cu privirea înainte de a merge înapoi la casa lor de pachete.
Yoongi pleacă înainte să putem spune ceva. "E mai drăguț de aproape." spune Taehyung în timp ce începem să ne întoarcem la casa de pachete. "Are o privire feminină pentru el”. spune Jennie. "Deci ce crezi că este?" întreabă Taehyung. "Aș spune beta”. spune Jennie. "Jimin ce crezi?" întreabă Taehyung. "Alfa." Spun. " Spui asta doar pentru că crezi că e fierbinte." spune Lisa. "Categoric." spune Taehyung.
Sau pentru că el este alfa-ul meu.
CITEȘTI
𝗗𝗼 𝘀𝘁𝗶𝗹𝗹 𝗹𝗼𝘃𝗲 𝗺𝗲? | 𝗬𝗢𝗢𝗡𝗠𝗜𝗡
FanfictionJimin este un omega. Jimins merge la o școală atât cu lupi, cât și cu oameni. Oamenii nu știu despre lumea lupilor. Jimins are 15 ani și încă nu și-a găsit perechea. Prietenul lui cel mai bun, Jungkook, l-a găsit pe al lui la 13 ani. Este în suferin...