《 59 》

124 12 0
                                    


Mă duc sus după ce plec de la serviciu.  Au trecut 2 zile de când Jimin a început să ovuleze. Intru in camera si sunt lovit de un miros neobisnuit. Îl văd pe Jimin pe pat, zvârcolindu-se. Închid ușa și mă apropii de el. "Alpha te rog fute mă”. El spune. "Jimin, ce se întâmplă?" Întreb.  Se întoarce și își înfige fundul în aer.  Mă duc la pătuț și îl iau pe Junnie. Iau geanta pentru bebeluș. Cobor și îi văd pe Youngjae Jaebum, Lisa și Jennie pe canapea. cobor. "Ai grijă de el pentru mine." le spun lui Jaebum și Youngjae.  Youngjae îl ia pe Junnie de la mine. "Lisa, pot să vorbesc cu tine?" Întreb.

Ea se ridică și mă urmărește până la secția de asistente. "Așa că m-am dus sus și Jimins s-a purtat ciudat”. Spun. "A 16-a lui aniversare aproape, nu?” Ea intreaba. "Da." Spun. "Omega, vor deveni cu adevărat sexuali în jurul zilei de naștere. Acesta este momentul perfect pentru a-l lăsa din nou însărcinată." Spune ea mergând la biroul ei. Ea se întoarce și îmi dă o cutie.  "Înainte de a termina, scoateți și puneți câte unul de fiecare dată, înțelegi?” Ea intreaba. "Am înțeles." Spun. "Acum du-te, impregnează-ți omega-ul cu puiul lor." Ea spune. "Da." spun eu plecand. merg sus.


Mă întorc în camera mea și intru. Îl văd pe Jimin gol și dându-se cu degetele.  Închid ușa și așez cutia pe noptiera lui.  Îmi dau jos hainele și mă urc în pat. Iau prezervativul de pe noptieră și îl pun. Îl întorc și mă aliniez. Își ridică fundul la vedere pentru mine. Îmi împing în el. Îl apuc de șolduri când sunt complet înăuntru. "Alpha." El geme. Încep să mă bag în el într-un ritm lent, împins în el până când mă simt aproape. El ejoculează pe cearșaf. Am împins încet apucând cutia.


Îl deschid și scot o seringă. Mă retrag câștigând un scâncet pentru Jimin. Îi arunc conținutul în el. Mă împing înapoi înăuntrul lui, împingând toată sperma adânc în el. Mă trag și mă frec până când ejoculez. Scot prezervativul și îl arunc. "Stai pe burta pentru alfa."  Spun să-mi pun hainele la loc și să mă întorc jos. Mă las pe canapea. Youngjae și jaebum se uită la mine. Am făcut-o, nu te mai uita la mine”. Spun. "Îmi pare rău, suntem doar entuziasmați”. spune Youngjae. "Da știu asta." Spun.

𝗗𝗼 𝘀𝘁𝗶𝗹𝗹 𝗹𝗼𝘃𝗲 𝗺𝗲? | 𝗬𝗢𝗢𝗡𝗠𝗜𝗡Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum