Mă trezesc și simt mâna lui Yoongis pe burtă. Ma uit si il vad dormind linistit. Am auzit o bătaie în uşă. Nu vreau să mă ridic. Ușa se deschide și îl văd pe Taehyung. Merge linistit peste mine si se aseaza pe pat. Capul lui Yoongis se ridică și îl privește pe Taehyung. "El este bine." îi spun lui Yoongi. Yoongi lasă capul în jos. "E timpul pentru școală." El spune. "Yoongi hai să ne ridicăm”. Spun. El se ridică și noi să ne pregătim. Apoi puiul începe să bată cu piciorul. "Ah." Spun."Ce s-a întâmplat." Yoongi spune alergând spre mine. "Cățelușul da cu piciorul”. Spun. Își pune mâna pe burtica mea simțind lovitura. Zâmbește blând. Iubesc zambetul lui. El ridică privirea spre mine. "Te iubesc." Spun. "Si eu te iubesc." El spune. Continuăm să ne pregătim. Mi-am pus unul din hanorac Yoongi. Coborâm și îi văd pe toți jos. Cobor scările încet. "Bună băieți." Spun. "Hei preggeri”. Taehyung glumește. "Musca-ma." Spun. "Nu în timp ce ești însărcinată." El spune.
"Orice." spun eu mergand in bucatarie. "Hei Minnie." spune Jungkook. "Hei, nenorocite." Spun. "Cum te simți?" El intreaba. "Bolnav." Spun. Îmi întinde o farfurie cu mâncare. "Mulțumesc." Spun. Mă așez la masă. Lisa intră. "Hei Jimin." Ea spune. "Salut." Spun că mănânc micul dejun. Ea pune o pastilă în fața mea. O ridic și o iau. Învăț să nu mă cert cu ea. Puiul începe din nou să bată cu piciorul. "Ah." spun din nou. Yoongi fuge în cameră. E prea protector.
Stă acolo și ne privește în timp ce Lisa îmi trage hanoracul și îmi simte burtica. "Yoongi vino aici”. Ea spune. Yoongi se apropie. El stă de cealaltă parte a mea. "Dă-mi mâna." Ea spune. Yoongi îi dă ezitând mâna, ghemuindu-se lângă mine. Ea mi-o pune pe burta unde puii dau cu piciorul. Zâmbește încet înainte ca fața să se schimbe. La naiba se sperie.
CITEȘTI
𝗗𝗼 𝘀𝘁𝗶𝗹𝗹 𝗹𝗼𝘃𝗲 𝗺𝗲? | 𝗬𝗢𝗢𝗡𝗠𝗜𝗡
Fiksi PenggemarJimin este un omega. Jimins merge la o școală atât cu lupi, cât și cu oameni. Oamenii nu știu despre lumea lupilor. Jimins are 15 ani și încă nu și-a găsit perechea. Prietenul lui cel mai bun, Jungkook, l-a găsit pe al lui la 13 ani. Este în suferin...