Mă schimb cu hainele de gimnastică. Yoongi și Jungkook au fost foarte obosiți, așa că au rămas acasă și au spus că vor veni în a 5-a perioadă. Ies la sala si sunt impins de perete. "Hei, piticanie”. spune Kevin. "Lasă-mă în pace Kevin." Spun. "Nu pot să cred că încă nu mă cunoști. Știi că asta nu se va întâmpla." Spune el zâmbind. "Prietenii tăi încă nu sunt aici să te protejeze." El râde."Probabil că acum este slab, oricum. La fel ca Jungkook." El spune. "Unde e iubitul tău? El intreaba. "Unde este?" El intreaba. "Chiar in spatele tau." spune Yoongi. Ochii i se deschid larg. Nu se aștepta să fie în spatele lui. "Kevin, dă-mi drumul." Se întoarce către un Yoongi foarte furios. Fug spre el și îl trag înainte să poată face ceva. "De ce te tratează așa?" El intreaba. "Pentru că așa a fost mereu." Spun. "M-a intimidat din clasa a 7-a”. Spun.
"Nu ar trebui. Ar trebui doar să-l bat în fund”. Yoongi spune că este pe cale să mă întorc acolo. Îl prind și îl trag înapoi la mine. Eu dau din cap. :Nu te pot lăsa să faci asta. Spun. "Nu pot să-l las pur și simplu să te trateze așa." spune Yoongi supărat. Se duce din nou să plece, dar eu îl trag într-un sărut. Nu poate rezista la asta. Furia i se topește și el domină sărutul. Mă retrag după un minut să-mi trag răsuflarea. "Lasă-l în pace, te rog”. Întreb. "Bine, dar dacă te rănește grav, asta se ocupă." El spune. "Înțeles." Spun. "Ma mai iubesti?" Întreb. "Da, inca te iubesc." El spune.
"Du-te să te schimbi." Spun. Dă din cap și intră în vestiar. Mă sprijin de tribune în timp ce prietenii mei vin. "Tocmai te-ai descurcat cu iubitul tău." Jimin glumește. "Asa de?" Întreb. "E un sărut bun?" întreabă Chaeyoung. "De ce să-ți spun?" Întreb. "Pentru că e fierbinte." Ea spune. "Și asta îți dă dreptul să știi dacă e un sărutător bun?" Întreb. "Da." Ea spune. "Da." Spun. Încep să facă fangirling. Îmi împing tribunele.
"Oricum, nu chiar niciunul dintre voi. Simt că brațele Yoongi își înfășoară mâinile în jurul taliei mele. Știu că este el pentru că este cald. Mă întorc și îl îmbrățișez strâns, încălzindu-mă. Au aerul condiționat foarte sus astăzi. "Am afaceri." Spun. respiră-i parfumul. Aceasta este cel mai bun. Îmi place să am o pereche. Dar cel mai bine îmi place Yoongi să fie perechea mea.
CITEȘTI
𝗗𝗼 𝘀𝘁𝗶𝗹𝗹 𝗹𝗼𝘃𝗲 𝗺𝗲? | 𝗬𝗢𝗢𝗡𝗠𝗜𝗡
FanficJimin este un omega. Jimins merge la o școală atât cu lupi, cât și cu oameni. Oamenii nu știu despre lumea lupilor. Jimins are 15 ani și încă nu și-a găsit perechea. Prietenul lui cel mai bun, Jungkook, l-a găsit pe al lui la 13 ani. Este în suferin...