《 13 》

276 22 2
                                    


Am pus masa nervos. Tații mei stau pe canapea și vorbesc cu unchiul meu de partea mamei mele. Sunt foarte emoționat. Sper că le place de el. Va locui aici de mâine. "Jimin când va ajunge perechea ta aici?" întreabă tatăl meu. Mă uit la ceasul de pe perete. Este 4:56. "Va fi aici în curând." Spun. "Am pus ultima farfurie cu mâncare pe masă. Sună soneria. Îl văd pe tatăl meu ridicându-se. Fug mai întâi la ușă și stau în fața ei.



"Ține minte tati, fii drăguț”. Spun. "De ce n-aș fi?” El intreaba. "Pentru că te cunosc." Spun. "Jimin." El spune. "Tati, te rog." Implor. "Bine, voi juca frumos.  El spune. "Mulțumesc."spun deschizând ușa. Există Yoongi într-o cămașă cu mânecă lungă și blugi negri. La naiba atât de fierbinte. "Bună, sunt tatăl lui Jimins." spune tatăl meu întinzându-și mâna. Yoongi o ia. "Îmi pare bine să vă cunosc, domnule, sunt Yoongi.” El spune.



Îi dă drumul lui Yoongis și merge să-i ia pe ceilalți de la cină. Și prin alții mă refer la bătrâni. Yoongi mă sărută pe obraz, mergând în casă. Îl trag departe de unchiul meu. "Bine, deci și bătrânii de aici sunt destul de protector cu mine. Vor să se asigure că ești suficient de puternic pentru a avea grijă de mine.”  spun reparându-i gulerul. "Bine." El spune. "Dar am încredere în tine." Spun.  "Stiu." El spune. Bătrânii coboară și se așează la masă. Ei lasă două locuri pe partea dreaptă, chiar în mijloc.



Ne așezăm. "Deci Yoongi, de cât timp locuiești aici?” întreabă tatăl meu. "Două săptămâni, domnule." spune Yoongi. "De ce te-ai mutat aici?" întreabă Jiyong. "Părinții mei m-au trimis să locuiesc cu verii mei”. El spune. "Ai un loc de muncă?" întreabă Chanyoung.  "Da, sunt chelner la lupii la cină." spune Yoongi. "Acum ești doar un alfa?"  întreabă Namjoon. "Nu, domnule, sunt un sânge pur." El spune. Nu știam asta.  "Ce nota?"  întreabă tatăl meu. "Gradul 1." El spune.




"Cred că te vei descurca bine." spune tatăl meu. Bătrânii dau din cap în semn de acord. "Acum hai să mâncăm." spune tatăl meu. "Hai să-i mulțumim cu toții lui Jimin pentru că a făcut această cină minunată.” spune tatăl meu. Cu toții începem să mâncăm. După cină, tatăl meu și bătrânii merg la biroul lui pentru a discuta lucruri. Încep să fac curățenie. Încep să spăl vasele. Simt brațele care mă înfășoară în jurul taliei.  Simt pieptul puternic a lui Yoni pe spatele meu. Îmi sărută încet ceafa.




Mă întorc să-l înfrunt. "Hei." El spune.  "Salut." Spun. "Nu știam că ești un sânge pur." Spun. "Nu mulți oameni fac”.  Spune el sărutându-mă. îl împing departe. "Trebuie să spăl vasele." Spun.  "Mișcare." El spune. Îmi înclin capul într-o parte confuz. Mă împinge departe de chiuvetă și începe să spele vasele.  Mă așez pe tejghea lângă el. "Deci ai toate lucrurile împachetate? Întreb.  "Da." El spune. "La ce oră vii? Întreb.  "Vin pe la 12.” El spune."Bine." Spun.




Vorbim până termină vasele. Se pune între picioarele mele. Își lipsește buzele de ale mele. Îmi cuprind brațele în jurul gâtului lui. El adâncește sărutul. El își înfășoară brațele în jurul taliei mele. Ne retragem. "Fă-o." Spun. El zâmbește înainte de a-și arăta mulțumirile. Le pasă peste pielea de pe gâtul meu. Apoi mușcă. Mă apuc de spatele părului lui.  Se împinge și linge rana. Un val mă cuprind. În sfârșit sunt împerecheat.  Aud pe cineva dresându-și glasul. Îl văd pe Jungkook stând acolo. "Ar trebui sa plec." spune Yoongi. "Pa." Spun. Trece pe lângă Jungkook. Jungkook îmi spune "ce dracu’ arată”.



Merită.


𝗗𝗼 𝘀𝘁𝗶𝗹𝗹 𝗹𝗼𝘃𝗲 𝗺𝗲? | 𝗬𝗢𝗢𝗡𝗠𝗜𝗡Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum