"Ce vrei?" El intreaba. "M-ai păcălit." Spun. "Ai fi făcut-o de bunăvoie? El intreaba. "Nu." Spun. "Acum vezi de ce?" El spune. "Esti rau." Spune. "Aș putea să-ți arăt cât de rău pot deveni. El spune. "N-ai face niciodată." Spun. "Ești moale pentru mine." spun înainte de a pleca. Mă întorc la prietenii mei. "Toată lumea credea că este un tip mare și dur.” spune Jisoo."El este." zic asezand. "Serios. Nu părea așa." Ea spune. "Crede-mă, el este doar așa pentru mine." Spun. "Va lovi cuiva în fund dacă are nevoie”. spun uitându-mă la telefon. "Sunt adevărate zvonurile?" Ea intreaba. Dau din cap. "Ooo, ți-a tras-o până acum?" întreabă Jimin. Mă uit în sus la ei. "De ce întrebi?" Întreb. "Pentru că vrem să știm." Ea spune. "Ei bine, asta nu trebuie să știi." Spun uitându-mă înapoi la telefonul meu. Clopotul sună. Este perioada liberă. Ies in curte.
Îi văd pe jungkook și Taehyung stând sub un copac. Mă duc și mă așez lângă ei. "Arăți supărat, Kevin a făcut ceva?” întreabă Jungkook. "Kevin nu este aici azi, este Yoongi." Spun. "Îi voi lovi în fund." spune Jungkook repede. "Nu vrei să faci asta și că nu e nimic rău.” Spun. "M-a păcălit. Sa transferat la ora mea de gimnastică și am jucat dodgeball. Eram ultimii doi și a spus că o vom face în același timp, dar nu a făcut-o, așa că l-am scos". Spun.
"Asta nu pare a fi o problemă." spune Jungkook întinzându-se. "Îl înțeleg pe Jimin." spune Taehyung. "Da, știu că faci." Spun. "Kookie, îmbrățișează-te cu mine." spun întinzându-mă lângă el. îl îmbrățișez. "Nu va fi Yoongi gelos?” spune Taehyungs. "Asa și." Spun. Mă uit peste și îl văd pe Yoongi jucând baschet cu prietenii săi. "Voi fi aici să mă îmbrățișezi oricând." spune Jungkook. Taehyung se întinde și se ghemuiește în cealaltă parte a lui. Jungkook îl sărută pe fruntea lui Taehyung și își freacă brațul.
Fac contact vizual cu Yoongi. "Deci Jungkook ce facem în seara asta?” întreabă Taehyung. "Tu stii." spune Jungkook. Yoongi începe să se îndrepte spre noi. Mă ridic și merg spre el, întâlnindu-mă imediat. "Faci asta doar ca să mă enervezi?" El intreaba. "Poate că da." Spun. Mă trage de el. "Esti al meu." El spune. Dau din cap. Își îngroapă fața în gâtul meu. Mă apuc de jacheta lui sprijinindu-mă. Poate ar trebui să încetez să-l mai enervez.
Dar se simte atât de bine.
CITEȘTI
𝗗𝗼 𝘀𝘁𝗶𝗹𝗹 𝗹𝗼𝘃𝗲 𝗺𝗲? | 𝗬𝗢𝗢𝗡𝗠𝗜𝗡
FanficJimin este un omega. Jimins merge la o școală atât cu lupi, cât și cu oameni. Oamenii nu știu despre lumea lupilor. Jimins are 15 ani și încă nu și-a găsit perechea. Prietenul lui cel mai bun, Jungkook, l-a găsit pe al lui la 13 ani. Este în suferin...