Aduc copilul la etaj și îl pun în pătuțul lui. Yoongi iese din baie cu un prosop, cu corpul și părul ud. "Buna baby." Spune el sărutându-mă repede. "Salut." Spun. "Apropo, s-ar putea să am pui Jaebum și youngjaes." Spun. "Ce?" Întreabă întorcându-se și lăsând prosopul. El o ridică. "Beta masculii nu pot avea pui, așa că”. spun eu asezat pe pat. "Jimin, te-ai gândit la asta, amintește-ți cât de mult urai să fii însărcinat?" El spune. "Nu-ți face griji, chiar vreau să fac asta”. Spun. "Dar-” spune el. "Dacă fac asta, vor cumpăra totul, inclusiv mâncare pentru pofta mea bruscă”. Spun."Nu știu." Spune și el stând jos. "Ar trebui să vezi cum s-au uitat la Junnie." Spun. "Asta nu îi face părinți buni”. El spune. "De aceea vom avea o perioadă de probă în care voi vedea dacă sunt părinți buni dacă nu simt că sunt potrivit, atunci nu o voi face”. Spun. "E bine, presupun." El spune. "Ei bine, ce simți despre asta?” Întreb. "O să te susțin orice vei alege.” El spune. "Mulțumesc." Spun eu să mă pun în poala lui. "Jimin nu." El spune. îi desfac prosopul. "Jimin." El spune. îl iau de pe el.
"Jimin, încă nu te-ai vindecat." El spune. L-am mângâiat încet. "Ji-Jimin oprește-te." El spune. Îl mângâi mai repede. Ha mă împinge de pe el. Intră în baie. Îmi încrucișez brațele și faca imbufnez. Îmi scot hanoracul și îmi pun unul dintre tricourile lui Yoongi. Junnie începe să plângă. Mă ridic și îl iau. Mă las pe spate în pat și îmi trag tricoul în sus. Se atașează de sfarcul meu și își pune mâinile minuscule pe sânul meu. Yoongi se întoarce și își îmbracă niște haine. "Trebuie să lucrezi mâine?" Întreb.
"Da." Spune el să fie de partea lui. Mă întorc să-l înfrunt. "La ce oră?" Întreb. "6:00 până la 14:00”. El spune. "Sunt atât de obosit." spun sprijinindu-mi capul pe umarul lui. Se bate la uşă. Îmi ridic genunchii pentru a-mi bloca pieptul. Ușa se deschide. Este tatăl meu. "Au spart”. El spune. "Cine a spart?" Întreb. "Avem nevoie să veniți în ajutor.” El spune că îl urmează. "Yoongi?" Intreb. "Stai aici." El spune. "Dar-” spun eu. "Stai aici." Spune el cu vocea sa alfa. Mă sprijin pe spate de tăblie fiind forțat să mă supun. Yoongi se ridică și iese.
Junnie a terminat de păpat și eu îl rotesc. Taehyung intră. "Haide." El spune. "Nu pot." Spun. "Și tu ai." El spune. "Este important." El spune. Mă ridic și iau geanta pentru bebeluș. Îl urmăresc jos. Îi văd pe ceilalți trăgând pătuțul de la fereastră. L-am așezat în pătuț și alfa îl înconjoară uitându-se la ușă. "De ce a trebuit să vin aici?" Întreb. "Trebuie să fim cu ochii pe tine." spune Chanyeol. "De ce?" Întreb. "Pentru că vin rujele." spune Jungkook.
BANG! BANG! BANG! La ușă. "Stai de pază." spune Jungkook. Taehyung mă apucă și mă trage în spatele pătuțului care se ascunde în spatele lui. Ușa se deschide. Taehyung își înfășoară brațele în jurul meu, îmbrățișându-mă strâns. "Ce dracu se întâmplă?" şoptesc eu. "Ei te vor." El spune. "De ce?" Întreb. "Pentru că ești omega." El spune. "Înmânează-l." Aud pe unul spunând. "Nu." spune Jungkook. "Bine." El spune. Tragerea lui Yoongi în față. E bătut cu toții. Îl aruncă pe pământ și începe să tușească. Taehyung îmi acoperă gura înainte să pot spune ceva.
Încerc să scap. Youngjae și Lisa mă apucă. "Dă-ne omega”. El spune. "Nu." spune Chanyeol. Tipul îl dă cu piciorul în stomacul lui Yoongi. Am omis un "Nu!” înfundat! "Unde este perechea ta omega?" El intreaba. Nimeni nu răspunde. El arată către Yoongi pe podea. El zâmbește înainte de a scoate un cuțit. în sfârșit scap. Jungkook mă prinde și mă reține. "Micutule drăguț”. El spune. "Înmânează-l." El spune. "Nu." spune Jungkook. Îl lovește din nou pe Yoongi. "Nu!" strig încercând să scap. Sângele începe să iasă din gură. Lacrimile îmi curg pe față. Nu ar fi trebuit să meargă.
CITEȘTI
𝗗𝗼 𝘀𝘁𝗶𝗹𝗹 𝗹𝗼𝘃𝗲 𝗺𝗲? | 𝗬𝗢𝗢𝗡𝗠𝗜𝗡
Fiksi PenggemarJimin este un omega. Jimins merge la o școală atât cu lupi, cât și cu oameni. Oamenii nu știu despre lumea lupilor. Jimins are 15 ani și încă nu și-a găsit perechea. Prietenul lui cel mai bun, Jungkook, l-a găsit pe al lui la 13 ani. Este în suferin...