"M-am săturat fucking obosit de a fi în travaliu”. Spun. 3 ore. Au trecut 3 fucking ore de când Yoongi a ajuns acasă. 27 de ore de muncă. Yoongi nu a încetat să se uite la uşă. O altă contracție. O scot, strigând de durere. Mă ține de mână, lăsându-mă să o strâng și eu cât am nevoie. Mă întind pe spate și încep să plâng. Lisa se întoarce să mă verifice. Ea se spală pe mâini și vine să fie. Ea trage pătura în sus și verifică să vadă cât de dilatat sunt. "7 cm”. Ea spune.Încep să plâng din nou. "Yoongi dacă nu ai știut înainte. Te urăsc." Spun. "Da, stiu." Spune încă uitându-se la uşă. "De ce dracu' te uiţi la uşă?" Întreb. "Nu-i nimic." El spune. "Este evident ceva-” Sunt oprit de o altă contracție. "Te urăsc! Te urăsc! Te urăsc! Te urăsc!" strig eu. "Ce zi plăcută." El spune. "Pentru tine, nenorocitule." Spun. "Yoongi, ești destul de puternic pentru a avea de-a face cu el”. spune Lisa.
"Da, ei bine, el este perecheamea." El spune. O altă contracție. O scot, plângând tare. "Am nevoie de Taehyung”. Plâng. "Mă duc să-l iau." spune Lisa. Lisa se ridică pleacă pe uşă. Ea iese pe usa. "De ce nu vrea acest cățeluș să iasă?” Plâng. "Nu știu." spune Yoongi. "M-ai pus în această poziţie." Spun. "Fără sex timp de 2 săptămâni”. Spun. "Nici o problema." Spune uitându-se la uşă. "Nici măcar nu poți să te uiți la persoană care dă naștere copilului tău ”. Spun.
"Imi pare rau." El spune. "De ce ești atât de preocupat?" Întreb. "Nu am de gând să-ți spun pentru că ar trebui să te concentrezi asupra asta”. El spune. "Spune-mi." Spun. "Nu." El spune. "Spune-mi!" Spun. "Nu." Spune el frecându-și fruntea. "Spune-mi." Spun. "Nu!" Spune el cu vocea sa alfa. M-am întins înapoi pe pat, trăgându-mi mâna departe de el. Nu și-a folosit niciodată vocea alfa cu mine. Nimeni nu și-a folosit vocea alfa asupra mea.
"Imi pare rau." El spune. "Sunt doar obosit și stresat. Toate aceste țipete și țipete constante la mine, amestecate cu anxietatea mea legată de pui." El spune. "Nu m-am gândit cât de stresat ai fost." Spun. "Am crezut asta prin țipetele constante”. El spune. "Te iubesc." El spune. "Te iubesc." Spun. "Si eu te iubesc." El spune. Spune. "Tu mă urăști."
CITEȘTI
𝗗𝗼 𝘀𝘁𝗶𝗹𝗹 𝗹𝗼𝘃𝗲 𝗺𝗲? | 𝗬𝗢𝗢𝗡𝗠𝗜𝗡
FanfictionJimin este un omega. Jimins merge la o școală atât cu lupi, cât și cu oameni. Oamenii nu știu despre lumea lupilor. Jimins are 15 ani și încă nu și-a găsit perechea. Prietenul lui cel mai bun, Jungkook, l-a găsit pe al lui la 13 ani. Este în suferin...