《 19 》

198 17 0
                                    


Au trecut 4 săptămâni de când Yoongi s-a mutat. E destul de bine. În afară de faptul că dacă mă apropii de un alt băiat devine gelos. Au trecut 3 săptămâni de când eu și Yoongi am făcut sex pentru prima dată. Până acum am făcut-o de vreo 50 de ori. Ori de câte ori Yoongi devine foarte gelos, mă duce singur într-o cameră. Nu am nicio problemă cu asta, dar Yoongis este foarte dur și doare.



"Deci am o întrebare." Spun îmbrățișându-mă în partea Yoongi.  "Trage." El spune. "Vrei copii?" Întreb.  "Nu." El spune. "De ce?" Întreb. "Pentru că pur și simplu nu vreau." El spune.  "Dar să-mi dai un motiv adevărat”.  Spun. "Cred că tatăl meu nu a fost cel mai bun tată pentru mine. El m-a abuzat în termeni. Nu știu cum să fiu cel mai bun părinte pentru că am crescut niciodată într-un mediu stabil. Nu știu dacă aș putea."  El spune.



Taehyung fuge spre mine. "Ce a spus el?" El spune. Eu dau din cap. "Oh, îmi pare rău." El spune. "Poate că se va răzgândi." spune Taehyung. "Părea destul de pregătit." Spun. "Nu stii niciodata." El spune. "Cred că fac."  Spun. Yoongi se întoarce sus. "Trebuie să merg într-o patrulă la bord timp de o săptămână. Spune că împachetează o geantă. "Trebuie? Întreb. "Da." El spune.  "Mă întorc miercurea viitoare. El spune.  "Bine." Spun. Mă sărută cu puțin timp înainte de a se întoarce jos.




"Merge și Jungkook." El spune. "Va fi o săptămână grea la școală”.  Spun. "Vom trece peste asta." El spune. "În plus, mai e jaebum, Chanyeol și Hoseok. El spune.  "Măcar nu ni le-au luat. Spun. "Ne întindem pe spate și ne îmbrățișăm pe patul meu. Taehyung nu are un parfum alfa, așa că parfumul lui nu se va întinde pe mine. "Deci ești entuziasmat de vacanța de vară?" El intreaba. "Da atât de mult." spun eu sarcastic. "De ce tonul?" El intreaba. "Pentru că Yoongi va absolvi.” spun eu. "Ah." El spune.



Nu vreau ca el să absolve.


𝗗𝗼 𝘀𝘁𝗶𝗹𝗹 𝗹𝗼𝘃𝗲 𝗺𝗲? | 𝗬𝗢𝗢𝗡𝗠𝗜𝗡Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum