《 3 》

423 23 0
                                    

Ies din a 8-a perioadă și mă duc la dulapul meu. Mi-am pus cărțile în dulap. "Hei, micuțule”. Spune propriul meu bătăuș personal. "Lasă-mă în pace Kevin." Spun închizând dulapul și întorcându-mă. Jung Yongoh, dar toată lumea îi spune Kevin. El mă agresează de fiecare dată când vede că nu sunt cu Jungkook. El este definiția jockului. El face toate sporturile, se fute cu fiecare fată și este un uman.



Mă împinge de dulap ținându-mi mâinile deasupra capului meu. "Dă-te de pe mine." Spun. "Nu cred." El spune. "A zis să pleci de lângă el." spune Jungkook. Se uită la mine înainte de a-mi da drumul mâinilor. Se îndepărtează de mine. "Mulțumesc Jungkook”. Spun. "Nu ca și cum aș avea de ales." El spune. "Putem sa mergem?"  Întreb. "Da." El spune. Mergem la mașina lui și el mă conduce pe mine, Taehyung și Hoseok înapoi la casa de bagaje.



Ne plimbam in casa. Îi văd pe Jaebum, Chanyeol și Jennie înapoi de la vânătoare. Doar alfa de gradul 1 pot merge la vânătoare. Ei sunt cei de clasa 1 în acest moment. Toți ceilalți clase 1 sunt în prezent în patrulare. Alerg la Jaebum și îl îmbrățișez strâns. Îl iau pe chanyeol și îl trag în îmbrățișare. "Mi-a fost dor de voi băieți”. Spun. "Ne-a fost dor de micul nostru omega”. spune Jaebum. "Ei bine, mi-a fost dor de alfa”.  Spun.


"Lucru bun." El spune. "Deci am auzit că e un copil nou la școală?" întreabă Jennie. "Da." spune Jungkook. "Numele lui este Min Yoongi”. spune Taehyung.  "Este în a 7-a mea perioadă”. El adauga.  "Este un bebeluș total”. spune Hoseok.   "Jimin crede că da”. spune Jungkook.  Mă uit în sus la el aprovizionat. Toți se uită la mine. "Se holba la el." spune Taehyung. "Dar dacă te-ai uita la el ai ști că e un fund”. spune Jungkook. "Cred că e om." spune Hoseok. "Prea rău." spune Jaebum.






𝗗𝗼 𝘀𝘁𝗶𝗹𝗹 𝗹𝗼𝘃𝗲 𝗺𝗲? | 𝗬𝗢𝗢𝗡𝗠𝗜𝗡Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum