《 30 》

177 15 0
                                    


Fug spre Yoongi pe pământ. Fața lui este acoperită de vânătăi. "Imi pare rau."  Spune el liniştit. "E in regula." Spun.  Lisa vine cu trusa de prim ajutor. Ea îi ridică degetul însângerat și se uită la el.  E pe cale să o curețe, dar o opresc. Iau pânza de la ea și îi arunc o privire. Ea dă din cap și se ridică. "Să le dăm puțină intimitate." Ea spune. Ceilalți se ridică și ies din sufragerie. Îi ridic mâna și încep să o curăț. "Yoongi, îmi pare rău." Spun.  "Eu ar trebui să fiu cel care-mi pare rău”. El spune.


"A fost nedrept să aştept atât de mult ca să-ţi spun." Spun. "Ar fi trebuit să fiu mai susținător”. El spune. Scot tifonul și i-am pus mâna. Îi înfășuram bandaje în jurul mâinii. "Bebelus." El spune. Îmi șterg lacrimile pe mânecă. "Bebelus." El spune. "Voi fi sus, Lisa va veni să te ajute cu restul rănilor tale.” spun eu plecand.  Mă duc sus și merg în camera mea. Mă duc la baie și încui ușa.


Alunec pe uşă şi îmi pun faţa în cap.  Plâng în mâinile mele aproximativ o oră. Aud o bătaie în uşă. Mă ridic și îmi șterg din nou lacrimile pe mâneci.  Deschid ușa și îl văd pe Yoongi. Încep să plâng din nou și merg în brațele lui. El își înfășoară brațele în jurul meu și mă freacă încet pe spate. Mă strânge strâns pentru a mă face să mă simt în siguranță. Îi înconjoar strâns brațele în jurul taliei.

Mă sărută pe frunte. Plâng în pieptul lui o vreme. "Cât timp?" El intreaba "8 săptămâni”. Spun. "Mai ai un nume? El intreaba. "Îmi place Junnie pentru un băiat”. Spun. "Pentru o fată? El intreaba.  "Nu ştiu." Spun. "Ce zici de eunji?" El intreaba. Zâmbesc blând. "Imi place."  Spun. ma calmez in sfarsit. Sunt foarte obosit din cauza plânsului. Mă ridică și mă duce la pat. Mă întinde pe partea mea, apoi trece la întrerupătorul luminii. El o stinge și apoi ne îmbrățișam și adormim.

𝗗𝗼 𝘀𝘁𝗶𝗹𝗹 𝗹𝗼𝘃𝗲 𝗺𝗲? | 𝗬𝗢𝗢𝗡𝗠𝗜𝗡Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum