19 ore. 19 ore naibii și am doar 4 cm. 19 naibii de ore de travaliu și fără pui. M-am săturat să fiu în travaliu. Nu voi mai face asta niciodată. "Lisa!" mă plâng. "Da Jimin." Spune ea revenind în cameră. "Poți să-mi mai aduci niște gheață? Întreb. "Da." Ea spune. Ea se întoarce cu o ceașcă de gheață. "Mulțumesc." Spun. "Cu plăcere." Ea spune. "Ce faci oricum?" Întreb. "Pregătesc cina." Ea spune.Ușa de la intrare se închide trântind și cineva aleargă spre noi. Îl văd pe tatăl meu. "Tati." Plâng. "Hei Jimin." Spune trăgându-și răsuflarea. Intră în cameră și se așează pe scaun lângă mine. Lisa închide ușa. "Cum te simti?" El intreaba. "Oribil." Spun. "Ești încă în travaliu, mă așteptam să fi născut deja”. El spune. "Da și eu deja mă așteptam, dar nu s-a întâmplat”. ma repez. "Unde e Yoongi?" El intreaba. "Muncă." Spun. "De ce este la serviciu chiar acum?" El intreaba.
"L-am forţat şi pe el." Spun. "De ce?" El intreaba. "Pentru că n-am mai vrut să-l răstesc." Spun. "Îmi amintesc când te-a avut mama ta. A țipat, a țipat că mă urăște”. El spune. "Și eu am făcut asta." Spun. "Am presupus." El spune. Vine o contracție. Îi apuc mâna tatălui meu strângând-o în timp ce expir. Mă întind pe spate și încep să plâng. "19 ore”. Plâng. "19 fucking de ore”. strig eu. "Hei limbajul ”. El spune.
"Sunt obosit, mi-e foame, ma doare, vreau ca acest pui din mine sa iasă. Imi pare rau daca limbajul meu te jigneste." strig eu. "Nu sunt eu cel care te-a lovit, așa că nu țipa la mine." El spune. Am o altă contracție. Îl strâng în timp ce îl scot. "Îți mulțumesc că te-ai întors." spun eu dupa. "Nu l-aș lăsa pe singurul meu fiu să-mi nască nepotul singur ”. El spune. "Mulțumesc, tată." Spun. "Cu plăcere, dulceață." El spune.
CITEȘTI
𝗗𝗼 𝘀𝘁𝗶𝗹𝗹 𝗹𝗼𝘃𝗲 𝗺𝗲? | 𝗬𝗢𝗢𝗡𝗠𝗜𝗡
FanfictionJimin este un omega. Jimins merge la o școală atât cu lupi, cât și cu oameni. Oamenii nu știu despre lumea lupilor. Jimins are 15 ani și încă nu și-a găsit perechea. Prietenul lui cel mai bun, Jungkook, l-a găsit pe al lui la 13 ani. Este în suferin...