Își lipește buzele de ale mele agresiv. îl sărut înapoi. Îmi împinge brațele peste cap, lângă ușă. Se aude o bătaie. "Am auzit un zgomot." spune Taehyung. Yoongi se întinde și încuie ușa. Își pune mâna pe partea din spate a coapsei, trăgând-o în sus în jurul taliei. "Hello?" întreabă Taehyung. Yoongi se mișcă la gâtul meu, sorb urme întunecate. Gem când îmi găsește locul dulce. Îmi împing împotriva lui. Îmi dă drumul mâinilor și îmi trage celălalt picior în sus de fiecare parte a lui. picioarele mele ar
Mă duce la pat și cădem pe el. El mă freacă ușor pe partea laterală a coapsei, deoarece este îndoită. Se ridică și se așează pe pat. "Imi pare rau." El spune. si eu stau in picioare. "M-am supărat pe persoana nepotrivită”. Spune el ridicându-se. Se duce spre uşă. Ma ridic si il imping in usa. "Cine a spus că nu-mi place." Am rânjit. "Fute mă" Spun. "Chiar lângă această uşă." spun eu răsturnându-ne. "Aș face, dar nu am prezervativ." El spune. "Mă întorc." Spun.
Descui ușa și merg în camera lui Taehyung și Jungkook, bat la usa. Taehyung o deschide și când mă vede, zâmbește. îl scot afară. Închide ușa în urma lui. "Îți amintești când m-ai pus să spăl vasele singur? Întreb. "Da." El spune. "Ei bine, tu îmi deții unul”. Spun. "De ce ai nevoie? El intreaba. "Dă-mi un prezervativ." spun eu linistit. "Jimin." Spune pe cale să spună ceva. "Te rog." Implor. "Sunt în noptieră la Jungkook" El spune.
"Îmi ești dator." Spun. "Te rog." Spun. "Bine, mă doare spatele foarte tare. Ai analgezice?" El intreaba. "Comerţ? Întreb. "Sigur, dar grăbește-te." El spune. Fug în camera noastră și iau sticla. Yoongi mă sărută pe gât. "Mă întorc." Spun. Revenind la Taehyung. El deschide ușa exact la timp. Îi dau câteva pastile. Îmi dă trei prezervative și un tub de lubrifiant. "Nu știam ce dimensiune”. El spune. "Mulțumesc spune.” Și apropo, mulțumesc pentru tine. mai devreme.” spun eu.
"Ce vrei sa spui?" El intreaba. Îi arunc o privire. "Oh, distrează-te." El spune. "Mă întorc în camera mea." Mi-a dat un mediu, mare și X Large." Mă întorc și închid ușa încuind-o. "Nu știa ce mărime”. spun dându-i prezervativele. Îl alege pe unul și îi pune pe ceilalți pe comoda de lângă noi, separându-l pe cel pe care îl folosește de celelalte. Își împinge din nou buzele peste ale mele, mai aspru decât înainte. Își strecoară limba în timp ce mă împinge din nou de ușă.
Se mută la gâtul meu. Îmi înclin capul pentru a-i oferi un acces mai bun. Mă uit ușor peste prezervativele de pe dulap. La naiba da! Îi trag de tivul hanoracului. Se retrage la o scoate. Îmi frec mâinile pe pieptul lui, simțindu-i abdomenul. Se apucă de cămașa mea smulgându-o. Îmi desface blugii dureros de încet. "Yoongi”. mă plâng. Le trage în jos. Îmi trage lenjeria în jos, lăsându-mă goal. Ne unește din nou buzele. Mă întind și îi desfac cureaua.
Mă îndepărtez de el. Se mută la gâtul meu. Îi scot cureaua. Ceva îmi trece în cap. "Hei Yoongi?" Întreb. El fredonează pe gâtul meu. "Ai mai făcut sex?" Întreb. Se retrage. "De ce întrebi asta?" El intreaba. "Pentru că nu am făcut şi nu ştiu cum se face." Spun. "Da, am mai făcut sex înainte." Spune el înainte de a-și pune buzele înapoi pe gâtul meu. "Cat de mult?" Întreb. El se îndepărtează. "Ce?" Întreb. "De ce vrei să știi." El intreaba.
"Doar mă întreb." Spun. "Ce zici după aceea, dacă încă îți pasă, îți spun." El spune. "Dau din cap." Își trage pantalonii în jos și apucă lubrifiantul și prezervativul de pe dulap. Își trage boxerii jos. Oh Doamne. Asta se va simți atât de bine. Deschide prezervativul. O iau de la el. Îl scot din pachet și îl alunec pe el. E atât de mare. Îl frec de câteva ori. Geme încet. La naiba atât de fierbinte. Mă împinge din nou de uşă. El ne conectează buzele și deschide tubul de lubrifiant.
Se frecă pe el înainte de a mă apuca de picioare și de a mă trage în sus. Se întinde în spatele meu frecându-mi niște lubrifiant pe gaura mea. Deoarece voi intra în omega, sunt întotdeauna gata să plec când sunt pornit. Se aliniază și împinge încet. Îmi sprijin capul de ușă, cu gura căscată. Mă umple complet. Mă apuc de spatele lui brusc. Începe să se miște încet și îmi sprijin capul pe umărul lui. Începe să se împingă în mine mai repede, făcându-mă să geme tare.
Mi-a lovit prostata. Gem tare. "Mai repede, mai repede, mai repede”. Gemu pe nerăsuflate așezându-mi capul pe spate lângă ușă. El împinge mai repede așa cum am implorat eu. Am scos gemete înalte și puternice ori de câte ori Yoongi lovește acel loc special. "Mai tare!" Gem tare. Se oprește din împingere și se retrage. "Ce faci?" Întreb. Mă așează și mă întoarce, așa că sunt lipit de ușă. Se aliniază din nou. Se prinde de șoldurile mele înainte de a împinge.
Începe să împingă din nou aspru. S-a băgat în mine încercând să-mi găsească din nou prostata. "UH!" Gem tare când o găsește. "Chiar acolo." Gem înainte de a scoate un șir de „Uh. Simt că mă apropii. Îmi trec ghearele pe uşă. El continuă să se bage în mine în timp ce mă simt aproape acolo. Cu o lovitură de cuplu am cum neatins. El împinge mai repede. După încă câteva împingeri, el intră în prezervativul.
Își îndepărtează orgasmul, apoi se retrage. Mă întorc și mă sprijin de ușă. Mă sărută încă o dată. "Bănuiesc că ar trebui să merg să cumpăr niște prezervative mâine”. Spune trăgându-și răsuflarea. "Cred că tu ar trebui sa." Spun. Își scoate prezervativul și îl aruncă. Mi-am pus niște haine. "Așteaptă, lasă-mă să vorbesc cu Taehyung." Spun. "Bine." El spune. Iau prezervativele și lubrifiantul mă întorc în camera lui Taehyung și Jungkook, bat la uşă.
Taehyung deschide ușa și când mă vede, iese, închizând ușa în urma lui. "Hei." El spune. "Salut." Spun. "Le-am adus înapoi." spun eu tinand mana intinsa. "Ooo te doare?" El intreaba. "Nu." Spun. "Sunt omega”. Spun. Mi le ia. Își ridică privirea la mine după ce îl vede pe cel care lipsește. "Norocos." El spune. "Da." Spun. "Jungkook doarme, așa că probabil că ar trebui să mă întorc înainte să observe.” El spune. "Ne vedem dimineata." Spune. "Și tu." Spun. Mă întorc în cameră. Ne punem în pat și adormim.
CITEȘTI
𝗗𝗼 𝘀𝘁𝗶𝗹𝗹 𝗹𝗼𝘃𝗲 𝗺𝗲? | 𝗬𝗢𝗢𝗡𝗠𝗜𝗡
FanficJimin este un omega. Jimins merge la o școală atât cu lupi, cât și cu oameni. Oamenii nu știu despre lumea lupilor. Jimins are 15 ani și încă nu și-a găsit perechea. Prietenul lui cel mai bun, Jungkook, l-a găsit pe al lui la 13 ani. Este în suferin...