Jmenuji se Mik teda tak mi aspoň každý říká a jsem sestra Klause , Elijah , Kola a Rebekah . Nejsem jejich biologická sestra ,Rebekah mě v roce 1918 našla na ulici jak žebrám o jídlo .To mi bylo 12 let v mých 25 letech mě Klaus a Elijah proměnili na upíra Rebekah tenkrát byla proti chtěla abych prožila svůj život jako člověk.
..............................................Po velké hádce s Klausem , kdy mi Klaus vyčetl že nikdy nebudu Mikaleson jsem utekla z New Orleans ze dne na den , nikomu jsem nic neřekla a v noci odešla. Ano začali telefonáty , omluvy ale sám Klaus mě naučil abych si nikdy nic od nikoho nenechala líbit , Elijah mě učil abych byla klidná a svojí rodinu milovala vždycky nadevše , Kol ten měl na všechno svůj názor a to mě zas naučil on nikdy si od nikoho nenechat srát na hlavu a Rebekah od ní jsme měla vše co má žena mít a umět . Proto když Klaus řekl co řekl vyhrála Kolova stránka , nikdy jsem se Klause nebála ale když už šlo vážně do tuhého moje záchrana byl pokaždé Elijah .
Když jsem byla dítě všechno s nimi bylo jednoduché , jenom že jak jsem dospívala jen se to všechno komplikovalo .Elijah mě bral jako dceru co nikdy neměl a to samé Rebekah, Kol byl vážně jako můj bratr a Klaus no tak už to bylo jiné.. Proto útěk byla ta nejlepší volba, asi nejspíš ...
Vrátíme se o pár měsíců dříve zpět do New Orleans, kde všechno bylo ještě v pořádku .New Orleans o 4 měsíce dříve
.................................................." Tvůj problém je že jsi na každou ženu moc hodný Elijahu "
Řekla jsem mu a procházeli jsme se spolu po městě , každý víkend jsem já a Elijah chodili na snídani ." Vážně ?"
Usmál se Elijah , kývla jsem hlavou a chytla ho za ruku . On se usmál a zastavili jsme se u stánku se zmrzlinou ." Jako obvykle ? Jako když jsi byla malá .."
" Tak ano to nesmí chybět "
Usmála jsem se a Elijah mi koupil jahodovou zmrzlinu , usmála jsem se a hned jsem se do ní pustila ." Proč jste se včera večer opět hádali s Klausem ?"
Zeptal se mě Elijah ." Nehádali jen vyměňovali názory "
" Křičel "
" A kdy on nekřičí "
Elijah se zasmál a já jsem se usmála ." Budeš muset semnou a s Kolem do klubu tam ti najdeme ženu , jako nějaká sexy mamka se vždycky najde "
Řekla jsem mu a Elijah zavrtěl hlavou dal i ruku kolem ramen a vraceli jsme se domů ." Mikaleo Mikaelson !! "
Křikl Klaus z knihovny když jsme dorazili domů , stoupla jsem si za Elijaha a on pozvedl obočí ." Co jsi udělala ?"
Zeptal se mě potichu Elijah ." Včera jsem mu omylem rozbila ty jeho staré hodinky , spadli mi na zem když jsem mu brala peníze ze šuplíku "
" Na co peníze ?"
" Nechci lidi ovlivňovat "
Řekla jsem a Elijah na mě otočil hlavu a Klaus šel vztekle po schodech dolů , Elijah mě chytl za ruku a posunul před sebe . Koukala jsem se na Klause který se zastavil u mě a ukázal ty hodinky ." Koupím ti nové "
Řekla jsem hned ." Vážně ty hodinky jsou třista let staré !!"
" Omlouvám se ti "
Koukla jsem do země a on se nadechl , podívala jsem se na něho a opět jsem sklopila zrak do země .
Klaus se na mě díval a zavrtěl hlavou , otočil se a šel naštvaně opět nahoru . Protočila jsem oči a Elijah do mě lehce strčil a já šla za Klausem . Nenáviděla jsem když jsem se mu musela omluvit a on u toho dělal scény . Sedl si na gauč v knihovně , vešla jsem do té knihovny taky a zavřela dveře ." Omlouvám se jsem hloupá "
Řekla jsem mu a on mlčel , jak typické uražený Klaus bylo snad ještě horší jak kde jaká žena ." Klausi .."
Sedla jsem si k němu na gauč a ruku jsem si položila na jeho stehno , on na mě otočil hlavu a neusmál se nic ,jen koukal jak bubák ." Klausííí "
Usmála jsem se a to už mu cukali koutky ." Však ty hodinky nebyli ani hezké , byla to laskavost ode mě pro tebe "
" Mikaelo ! "
" Dobře, dobře ,potřebovala jsem peníze a ty hodinky spadli na zem !"
" Jaké peníze, na co ?!"
" Tak víš jak , nerada ty chudáky ovlivňují "
" Proč jsi nepřišla , dal bych ti peníze "
" Bojím se tě "
Klaus se zasmál a zavrtěl hlavou , usmála jsem se a položila jsem si hlavu do jeho klína a on mě hladil po vlasech ." Musíš škrábat , tak jako jemně "
" Promiň zapomněl jsem"
Začal mě nehty jemně škrabat na hlavě , tohle jsem jako malá milovala ." Když budeš potřebovat peníze , musíš přijít jasné !"
" Ano "
" Dobře "
Vytáhl peněženku a dal mi pár set dolarů , vzala jsem si je a sedla jsem si , natáhla jsem se k němu a dala jsem mu pusu . Zvedla jsem se a on zavrtěl hlavou ." Ty rodinu Mikaelson nezapřeš "
Řekl mi ." Mám tvoji školu Klausíííí "
Usmála jsem se a odešla , tak jo to by bylo . Jedna pusa udělat ze sebe idiota a měla jsem vlastně od něho všechno . Koukla jsem na Kola který stál u zábradlí a usmál se na mě ." Ty mrcho "
" Buď ticho !"
Strčila jsem do něho ." Nejen že máš omotaného Elijaha ale i Klause "
" Závist je hnusná ty pako "
Řekla jsem Kolovi a on se zasmál , chytla jsem ho za ruku a vedla jsem ho pryč . Kol byl Kol a věděl že když něco bude potřebovat nebo když něco posere že ma poslat mě ...Současnost
...................................................Seděla jsem v kavárně Mystic Falls a posadila se ke mě Caroline a Elena .
" Včerejší noc byla tak šílená ."
Řekla mi Caroline , usmála jsem se a pozvedla obočí ." Jak jako ?"
" No jak, víš s kým ta blbka byla "
Zasmála se Elena ." Ne s kým ??!"
" Damon "
Řekla Elena rychle a Caroline ji praštila, začala jsem se smát a zavrtěla jsem hlavou ." Ty rajdo "
Smála jsem se dál a Caroline praštila i mě ." Mik ty si úplně stejná jak ta slepice tady "
Konečně se zasmála u Carolina , usmála jsem se a koukala jsem na ty dvě . Od příjezdu jsem , jsem měla jen tyhle dvě a pak kluky Salvatore . Když nikdo nevěděl kdo jsem každý mě bral jinak ne jako když jsem byla v New Orleans a když jste řekla Mikaelson tak vám malém padali k nohám .. Tady jsem byla prostě MIK nikdo jiný .
ČTEŠ
Siblings
FanfictionMik jak ji každý říká je 25 let . Rebekah ji našla v 19 století a osvojila si Mik jako sestru . Nikdy nebyla biologicky Mikaelson ale příjmení děla svoje . ⚠️Sprosté a sexuální scény ⚠️ ⚠️Nemusí se shodovat se seriálem ⚠️