" Ano Elijahu ?"
Řekl jsem a Mikaela se na mě dívala a polkla ." Měli bychom si promluvit "
Řekl mi Elijah , koukal jsem se na Mikaelu a ona se dívala na mě ." Smrt Mik mě vážně zasáhla "
Řekl mi , protočil jsem oči . No kdyby si nebyl idiot nic takového se nemuselo stát , říkal jsem si pro sebe ." Už to vrátit nemůžu "
Řekl jsem , Mikaela zavrtěla hlavou a chtěla vstát z té postele zapřel jsem se ji rukou o rameno a ona si lehla , dal jsem hlavu trochu na bok a prohlížel jsem si ji ležela přede mnou jen ve spodním prádle . Rukou jsem ji jel po stehně až k břichu a ona se nadechla ale už nevydechla , usmál jsem se ." Můžeme se sejít ?"
Zeptal se mě Elijah , mlčel jsem a rukou jsem jel k jejímu krku přejel jsem ji palcem po rtech ." Klausi !!"
" Jo ... Ano "
" Za deset minut v baru "
Řekl mi Elijah a zavěsil , svraštil jsme obočí a koukal jsem se na Mikaelu a pak na telefon a opět na Mikaelu ." Sakra !!"
" No Jo máš prostě smůlu "
Řekla mi , zavrtěl jsem hlavou a znova jsem si ji prohlížel a vzdychnul . Zapl jsem si kalhoty a ona si oblékla to tričko ,chytl jsem ji za tváře a několikrát jsem ji políbil na rty . Vstal jsem a odešel za Elijahem do toho baru .Už jsem byl tak blízko abych konečně měl to co jsem tolik chtěl a to byla ona . Když jsem došel do toho baru byla tak i Rebekah , zarazil jsem se ve dveřích a polknul jsem . Musela mu určitě všechno říct , došel jsem k nim a posadil jsem se ke stolu .
" Kde je Klausi !"
Koukal se na mě Elijah , pokrčil jsem ramena ." Nevím o čem mluvíš "
" Niku no tak "
Koukala se na mě Rebekah ." Vážně nevím "
Zavrtěl jsem hlavou ." Voníš jako ona "
Odpověděla mi Rebekah .
" Jsem v jejím bytě všechno tam voní jako ona "
Lhát jsem uměl , objednal jsem si Whisky a Camille mi ji donesla , napil jsem se a koukal jsem se na ty dva ." Možná odjela zpět do Mystic Falls "
Řekl jsem a Elijah se podíval na Rebekah a ona na něho ." Prosím ... Kdyby si věděl kde je řekl bys nám to že ano "
Koukala se na mě Rebekah , kývl jsem hlavou a a vzdychnul ." Chtěl jsem být jen sní "
Řekl jsem a koukl jsem se do stolu , bože byl jsem v tomhle opravdu dobrý ." Musí se vrátit domů , ona je .."
Řekl Elijah a já kývl hlavou ." Já vím "
Podíval jsem se na něho a pak jsem opět sklopil oči do stolu . Jo kdyby si jen věděl jaká ona je ..." Kdyby si se cokoliv dozvěděl dáš nás vědět !"
Řekl mi Elijah , kývl jsem hlavou a podíval jsem se na něho . On se zvedl a odešli s Rebekah pryč , napil jsem se té Whisky a usmál jsem se ,určitě dam vědět ..
ČTEŠ
Siblings
FanfictionMik jak ji každý říká je 25 let . Rebekah ji našla v 19 století a osvojila si Mik jako sestru . Nikdy nebyla biologicky Mikaelson ale příjmení děla svoje . ⚠️Sprosté a sexuální scény ⚠️ ⚠️Nemusí se shodovat se seriálem ⚠️