Když jsem Mikaelu dovedl domu , Elijah si jí a Kola zavolal do knihovny , chtěl jsem tam jít taky ale Elijah zavřel dveře . Stál jsem na chodbě a čekal slyšel jsem Kola jak se rozčiluje a pak Mikaelu jak něco říká , nakonec Elijaha a jeho hlas zněl hodně naštvaně . Vylezl Kol a šel naštvaně do pokoje , za nim šel Elijah . Vešel jsem do té knihovny a posadil se vedle Mikaeli na pohovku .
" To co jste provedli bylo nezodpovědné a hloupé Mikaelo "
Ona se na mě dívala a položila si ruku na moje stehno ." Ne vážně víš co všechno se ti mohlo stát "
Ona se na mě dívala a tou rukou jela výš, koukl jsem se na ni a ona kývla hlavou ke dveřím ." Ne Mikaelo !Tohle dělám obvykle já když tě nechci poslouchat "
Mikaela protočila oči a tu ruku dala pryč ." Dobře omlouvám se "
Řekla mi ." Ten upír na tom koncertě nebyl Klausi , musel mě nějak najít v tom lese , proč chtějí mě nemám z vaši rodinou nic společného "
" Říkali že tvoje krev je vzácná "
" Proč jsi mi to neřekl !"
" Nevím tak .. No tak .."
Obejmul jsem ji a držel u sebe , kývl jsem hlavou ke dveřím a Mikaela se zasmála . Usmál jsem se a políbil jsem ji na čelo a pak na rty ." Elijah je vážně naštvaný a Kol teď taky "
" Já vím ale ty se nezlobíš "
Koukala se na mě , já zavrtěl hlavou ." To protože si svůj trest odbydeš večer "
Usmál jsem se a kousl jsem ji do spodního rtu , Mikaela se usmála a hned mě políbila a já ji začal líbat na rty , do doby než si ve dveřích odkašlala Rebekah . Odtáhnul jsem se a koukl jsem se ke dveřím ." Prosila jsem vás aby jste to tady tychle věci nedělali ."
" Nikdo tu není "
" Já tu jsem !"
Odpověděla Rebekah Mikaele , protočil jsem oči a opřel jsem se zády o pohovku a Rebekah se posadila do křesla ." Bylo by asi dobře aby jsi odjela , než přijdeme na to proč vlci chtějí tvoji krev a kdo je ta čarodějka "
" Ne ! "
Odpověděla Mikaela a koukal se na mě , mlčel jsem." Řekni něco!"
Koukala se na mě Mikaela , nadechl jsem se a podíval jsem se na Rebekah a pak opět na Mikaelu ." Ty souhlasíš s Rebekah ?!"
" No má pravdu "
Mikaela rychle vstala a šla pryč , pozvedl jsem obočí a šel jsem za ni ." No tak jde jen o pár týdnu ty budeš v bezpečí a mi budeme přemýšlet normálně a nebudeme se muset bát že ti někdo něco udělá ."
" Fajn "
Odpověděla mi Mikaela a šla do svého pokoje a zabouchla mi dveře před nosem . Vzdychnul jsem a opřel jsem si čelo o dveře...........Mikaela ..........
Měl semnou odjed Kol , stála jsem na nádvoří a Klaus mě chytl za boky chtěl mi dat pusu ale já jsem mu nastavila tvář , on vzdychnul a políbil mě na tvář .
" No tak lásko "
" Jedeme "
Koukla jsem se na Kola a Klaus mě pustil , otočila jsem se na Kola a chytla ho za ruku . Vzal moji tašku a šli jsme ven , kol mi dal věci do kufru a já jsem si sedla do auta a zavřela jsem dveře , Klaus se na mě dívala a zavrtěl hlavou , nepodívala jsem se na něho a koukala jsem se před sebe , nechtěla jsem sním mluvit a s ostatními taky ne ...
ČTEŠ
Siblings
FanfictionMik jak ji každý říká je 25 let . Rebekah ji našla v 19 století a osvojila si Mik jako sestru . Nikdy nebyla biologicky Mikaelson ale příjmení děla svoje . ⚠️Sprosté a sexuální scény ⚠️ ⚠️Nemusí se shodovat se seriálem ⚠️