👑Část sedmá👑

784 48 2
                                    

Volal jsem Mikaele celé ráno ale telefon mi nebrala , byl jsem i v baru kde nebyla . Bylo něco kolem jedné odpoledne a volal mi Kol .

" Jestli jsi ji nenašel tak jsi mi nemusel ani volat "

" Ale no tak Niku ona bude vážně naštvaná , že ji hledáme a obracíme město vzhůru nohama "

" Ja vím "
Usmál jsem se .

" Tak ji neporokuj!"
Protočil jsem oči a pak koukl nervózně po pokoji .

" Spí s Damonem ?!"
Kol byl chvíli ticho a pak se nadechl .

" Ne ! K tomu by se nesnížila , chtěla tě jen naštvat nic víc . "

" Ano ta malá mrcha je jako Rebekah , až ji najdeš řekni ji že se vracíme domu! A jestli nechce problémy odjede s námi "

" Nebylo by lepší ji něco koupit , omluvit se a hotovo "

" Kup ji co chceš ! Já ji dám co bude chtít až bude semnou a s vámi doma !"
Nadechl jsem se .

" Najdi ji Kole , protože jestli neodjede spálím celé město "

" Fajn,fajn ... Najdu ji "
Zavěsil telefon , pousmál jsem e a napil jsem se Whisky . V tom mi začal opět zvonit telefon byla to Mikaela konečně .
Rychle jsem to zvedl a vstal jsem z křesla .

" Můžeš mi říct kde jsi ?!"
Zvýšil jsem hlas do telefonu .

" Se Stefanem, vzal mě dneska pryč z města .Hele uklidni se jasný !"

"Zeptám se ještě jednou kde jsi ?!!!"
Už jsem zas začínal být naštvaný , jak řekla jméno Stefan a nebo Damon , Mikaela mi řekla souřadnici a já zavěsil .

..........Kol...........

Když jsem zavěsil Klausovi koukl jsem se na Damona , který měl v břiše zataženo tyč . Usmál jsem se .

" Dobrý zlato ?"
Šel jsem k němu a zadíval jsem se mu do oči .

" Vyndej si pomalu tu tyč z břicha "
On udělal přesně co jsem chtěl a já jsem se zasmál .

" Tak a teď si ji tam vraž znova a hlouběji "
Usmál jsem se a on udělal přesně co jsem řekl .

..........Klaus ..............

Když jsem dorazil na místo kam mi řekla Mikaela , viděl jsem u ni Stefana jak ji něco říká u auta . Stal jsem vzápětí u něho a zlomil jsem mu vaz a usmál jsem se . Mikaela sebou cukla a zavrtěla hlavou .

" Co to s vámi je ?!!"
Zvýšila na mě hlas .

" Vrať se domu !!"

" Ne, mám tady přátele "

" Tohle nejsou přátele !"

" O co ti jde ?!"
Řekla mi Mikaela , ukázal jsem na ni prstem .

" Řeknu Elijahovi co mezi námi je !!"

" Mezi námi ale nic není !!"
Zvýšila na mě hlas .

" Ale ano je , sdílení krve je citlivá věc , soukromá záležitost a my dva to dělali docela často "
Usmál jsem se .

" To neuděláš !!"

" Tak se vrať domu !!!"
Křikl jsem na ni , ona se narovnala v zádech a koukala se mi do oči .

" Jestli mu něco řekneš tak je mezi námi konec . Rozumíš mi !!"
Téhle tón jakým semnou mluvila se mi nelíbil , chytl jsem ji za paže a natiskl na to auto které stálo za ni , ona polkla a koukala se na mě .

"Ne vážně !! A co mezi námi skončí Hm ?!!"
Koukal jsem se na ni , ona se mi podívala na rty a pak do oči .Odstrčila mě od sebe a dala mi facku , jak mi dala facku moje oči měli hned jantarovou barvu , chytl jsem ji za vlasy a hlavu ji dal na stranu a zakousl jsem se ji do krku .

" Klausi !!"
Snažila se mě odstrčit ale když jsem opět cítil její krev v puse a dostavil se zase pocit vzrušení a toho všeho jako když byla v New Orleans nemohl jsem přestat , Mikaela mě od sebe ze všech sil odstrčila a chytla se za krk , já jsem polknul a koukal jsem se na ni a ona se koukla na Stefana a pak opět na mě a byla pryč . Nadechl jsem se a tohle nebylo dobré měla se napil ze mě a ne utéct ..

SiblingsKde žijí příběhy. Začni objevovat