👑část čtrnáctá👑

602 39 2
                                    

Byla jsem s Elijahem a procházeli jsme se po městě .

" Rád bych ti někoho představil"
Řekl mi Elijah a vedl mě ke kavárně , pozvedla jsem obočí . Zajímalo mě koho Elijah nemá přátele , když jsme došli k té kavárně stála tam mladá žena otočila se hned na nás a usmála se .

" Mik tohle je Hayley , Hayley tohle je Mik moje .."

" Dcera "
Řekla jsem a Elijah polknul , kouknul se na mě a kývl hlavou .

" Přesně tak "

" Elijah mi o tobě tolik vyprávěl "

" Vážně ? Doufám jen že ty dobré věci "
Usmála jsem se a Hayley se usmála taky a kývla hlavou . Tak že Elijah má ženu , páni musela být mladší než já , tak to byla určitě zasmála jsem se v duchu . Prohlížela jsem si ji a pak Elijaha seděl vedle ni držel ji za ruku a byl šťastný , usmíval se a pořad ji dával vlasy za ucho a nebo ji hladil po tváři , byl zamilovaný . Usmála jsem se a vydechla potichu napila jsem se kafe a docela jsem mu záviděla , tohle jsem chtěla taky co teď má on a Hayley .

.......Klaus ..........

Byl jsem u čarodějek a dal jsem jedné z nich čerstvě proměněnou ženu na upíra a krev Mikaeli .

" Potřebuji aby byla podobná Mikaele , tady je její krev "

" Tyhle kouzla neděláme "

" No tak budete muset !!"

" Je to černá magie "

" To je váš problém , prostě to udělejte !! "
Koukal jsem se na tu čarodějku a ona kývla hlavou . Pousmál jsem se a koukl jsem se na telefon , všechno to provedu zítra pak odjedeme z města . Teda já odjedu Mikaelu musím poslat pryč ještě dneska , Elijah si semnou neměl zahrávat , neměl mi říkat co mám a nebo nemám dělat . Vždycky dostanu to co chci a to on dobře ví , teď je to Mikaela kdo to bude příště nevím .

Když jsem došel zpátky do bytu Mikaela tam nebyla, koukl jsem se na telefon byly dvě hodiny ráno . Posadil jsem se na postel a volal jsem ji .

" Ano ?"
Řekla rozespale tak že někde spala .

" Kde jsi ?"
Zeptal jsem se .

" Zůstala jsem u Kola když jsi říkal že nepřijdeš "

" Dobře ano máš pravdu , tak se uvidíme ráno "

" Dobře "

" Dobrou lásko "

" Dobrou "
Zavěsila telefon , úžasné další zvrat měla už být dávno z města nevadí ,no když byla pryč zabalil jsem ji věci všechny věci co měla v pokoji a odnesl jsem je do auta co stálo před bytem chtěl jsem hned co přijde aby odjela . Bylo něco kolem osmé ráno a Mikaela přišla do bytu , vysvlekla si bundu a já jsem ji tu bundu opět oblékl .

" Co děláš ?!"
Koukala se na mě .

" Jedeš z města , dneska to řeknu Elijahovi "

" Co ? Klausi .."
Nenechal jsem ji nic říct a vedl jsem ji ven z bytu dolu k autu .

" Haló !!"
Zastavila se a zapřela se mi rukama o hrudník , koukal jsem se na ni a ona zavrtěla hlavou .

" Prosím tě hlavně .."

" Já vím , nic mu neudělám ano !"
Mikaela kývla hlavou .

" Tak jo, na tady je adresa kam pojedeš bude tam na tebe čekat čarodějka . "

" Proč čarodějka ?"

" To je jedno jen mi věř "

" Fajn "
Kývla hlavou a vazala si ode mě tu adresu a kličky od auta .

" Kdy přijedeš ty ?"

" Večer "

" Dobře "
Chytl jsme ji za tváře a políbil jsem ji na rty , ona zavřela oči a já jsem měl svoje čelo opřené o to její , když vydechla skousla si spodní ret políbil jsem ji znova a usmál jsem se .

" Víš čeho se nemůžu dočkat "
Řekl jsem .

" Ne "
Řekla mi Mikaela .

" Až budeš jen moje "
Natiskl jsem ji na zeď v chodbě u v vchodových dveřích a rozkrokem jsem se natlačil na její , ona se narovnala v zádech a stála na špičkách . Nosem jsem se otřel o její krk a ona mi zajela rukama do zadních kapes , opřel jsem si čelo o její hrudník a rychle jsem dýchal .

" Co to semnou děláš Mikaelo "
Zakňučel jsem , otevřel jsem oči a rychle jsem ji pustil a udělal jsem dva kroky dozadu .

" Běž nebo to nedopadne dobře "
Usmál jsem se , ona se na mě dívala a snažila se uklidnit svůj dech pak se narovnala v zádech a odešla . Opřel jsem se zády o zeď a zavřel oči , tak fajn tohle nebylo jen tak . Pokaždé když se mě dotkla byla to v mém těle jako extáze , časována bomba tohle přece nemohlo být jen tak ..

SiblingsKde žijí příběhy. Začni objevovat