Od toho co se Kol vrátil tak uběhlo půl roku , vrátil se ale sám . Byl jsem šťastný za Mikaelu , asi možná tohle vážně chtěla . Seděli jsme v baru všichni a Rebekah mluvila s Mikaelou přes video chat .
" Koukej "
Něco ukazovala Mikaela Rebekah , Rebekah se chytla za pusu a koukla se na Elijaha ." Pane bože ten je zásnubní "
" Ano !!"
Zasmála se Mikaela ." Svatba bude za tři dni , chceme to všechno rychle "
" Mikaelo ty si blázen "
Řekl Elijah ."Budu ráda když přijedete , všichni "
Koukal jsem se před sebe a napil jsem se Whisky , Rebekah mě chytla za ruku a já jsem se zvedl a odešel jsme z toho baru pryč . Vážně jestli chce zacházet až do extrému klidně můžeme . Nechápal jsem proč tohle děla , Stefan ona je blázen .......Mikaela .....
Když jsem to řekla Rebekah a všem zavěsila jsem a koukla na Stefana , ten seděl vedle mě a usmál se .
" Tak Jo z toho jsem měla asi největší strach "
" No popravdě já taky "
Zasmála jsem se a on si mě přitáhnul k sobě , dala jsem mu pusu a opřela jsem ji hlavu o jeho rameno ." Bude to dobré "
Řekl mi Stefan , kývla jsem hlavou ." Jo snad jo "
......Klaus .....
Když jsme se všichni dostali do Mystic Falls měl jsem po svém boku Camille nechtěl jsem jéct sám a je pravda že jsme se hodně sblížili .
" Myslíš že byl dobry nápad že jsme tady ?"
" Ano "
Odpověděl jsem ." Mikaela patří do naši rodiny "
" Dobře ale ty a ona "
" To je minulost jasné! Už není žádné já a ona . Vybrala si Stefana a je to dobře "
" Dobře "
Odpověděla mi Camille , pousmál jsem se a kývl hlavou .Když jsme čekali na obřadu , nebylo to v pohodě . Viděl jsem Stefana jak čeká na Mikaelu ten jeho šťastný výraz . Napadala mě fůra věci co bych mu rád udělal a ji asi taky , chovala se nemožné . Jen aby všem ukázala že je nad věci a volná tohle bylo její myšlení znal jsem ji . Došla k němu on ji chytl za ruku a jen se usmíval a ona taky , koukl jsem se jinam a Rebekah mě chytla za ruku a zavrtěla hlavou .
" Uklidni se Klausi "
Pošeptala mi , nadechl jsem se a sledoval jsem ty dva , když ji nandal prstýnek a pak ji políbil bylo mi zle , ne vážně mi bylo špatně . Ona dosáhla svého byla volná a už nebyla Mikaelson ale Salvatore , nevím co bylo horší .Když byl večer Stefan tancoval s Mikaelou došel jsem k nim a on ji pustil , chytl jsem ji za boky a ona mi dala ruce kolem krku a já ji vedl po parketu .
" Už jsi volná, nechápu proč zrovna takhle ale asi si k tomu měla svoje důvody "
Koukal jsem se na ni a ona zavrtěla hlavou ." Miluju Ho to je ten důvod "
" Ale prosím tě "
Zatočil jsem ji a přitáhl opět k sobě a dal jsem ji vedl po tom parketu ." Nemiluješ ho , jen jsi chtěla být volná "
" Mysli si co chceš !"
Pustila mě , chytl jsem ji za paži a ona se na mě otočila ." Zašla jsi moc daleko Mikaelo , už nejsi Mikaelson !"
" Já vím "
Pousmála se , pustil jsem ji a ona prostě odešla za Stefanem . On ji políbil do vlasů a ona mu dala ruku kolem pasu , svraštil jsem obočí a došla za mnou Rebekah a Elijah ." Už ji nemůžeme říkat co muže a co ne "
Řekl Elijah ." Rozhodla se sama "
Koukl jsem se na Rebekah a pak opět na Mikaelu ." Musí k tomu mít nějaký důvod není tak blba "
Zavrtěl jsem hlavou a koukal jsem se na ni , nemohla být přece tak hloupá a vzít si toho imbecila Stefana ...
ČTEŠ
Siblings
FanfictionMik jak ji každý říká je 25 let . Rebekah ji našla v 19 století a osvojila si Mik jako sestru . Nikdy nebyla biologicky Mikaelson ale příjmení děla svoje . ⚠️Sprosté a sexuální scény ⚠️ ⚠️Nemusí se shodovat se seriálem ⚠️