👑Část patnáctá 👑

505 41 2
                                    

Když jsme odjela na adresu co mi dal Klaus vážně tam na mě čekala čarodějka , taková mladá dívka . Vystoupila jsem z auta a ona šla ke mě .

" Mik?"

" Ano Mik "
Prohlídla jsem si jí byla vážně hezká, jak jsem na ni koukala měla kousance na rukou a jeden velký na krku, dala jsem ji vlasy na stranu a koukala jsem se ji na ten kousanec .

" Kdo ti to udělal ?"

" Já o tom nemůžu mluvit "
Protočila jsem oči , chytla jsem ji pod krkem a koukala jsem se ji do oči .

" Kdo ti to udělal ?!"

" Klaus"

" Proč ? "

" Říká že jsem jeho malé potěšeni než bude mít tebe "
Pozvedla jsem obočí a pustila jí, vzala jsem si věci a nesla jsem si je do toho domu .

" Co má Klaus v plánu provést Elijahovi , určitě spolu mluvíte a mluv pravdu malé Klausovo potěšeni "
Ona šla zamnou ,slyšela jsem její srdce jak bije šíleně rychle , měla strach .

........Klaus .........

" Říkal jsem ti že Mik máš nechat na pokoji "
Křik na mě Elijah , chytl jsem ho pod krkem a natiskl na zeď , on mi dal pěsti do obličeje . Rychle jsem ho chytl za zápěstí a druhou rukou opět pod krkem a natlačil jsem ho obličejem na zábradlí .

" Mikaelo lásko mohla bys prosím "
Zvýšil jsem hlas a dvojnice Mikaeli totožná jí vyšla na nádvoří , Elijah se nadechl a koukal se na ni .

" Miláčku sundej si sluneční prsten "

" Ne !!!!"
Začal křičet Elijah , Mikaela se na něho podívala a polkla .

" Promiň Elijahu "
Pousmál jsem se a ona si sundala sluneční prsten a začala hořet . Usmál jsem se a koukal jsem se na její tělo jak padá k zemi .

" Neeee!!!"
Křikl opět Elijah .

" Vidíš bratře , nás problém je vyřešeny "
Zasmál jsem se , Elijah se rychle otočil natiskl mě na zeď , odstrčil jsem ho a skočil po něm ,ona dva jsme po schodech spadli dolů a zůstali ležet na zemi .

.........Mikaela ........

Byl večer a já jsem seděla v křesle a ta čarodějka naproti mě a držela si nůž u krku . Otevřeli se dveře a vešel do domu Klaus , rychle přišel do obývacího pokoje a zastavil se ve dveřích když viděl tu mladou dívku z nožem u krku .
Vstala jsem a koukala jsem se na něho .

" Udělal jsi mého dvojníka a spálil ho před Elijahem ? Tohle nebylo v plánu !!"
Zvýšila jsem na něho hlas .

" Dobře jsi věděla jaké budou následky !!"
Koukal se na mě .

" Ano ale ne tohle !!"
On protočil oči a koukl se opět na tu dívku .

" Koukej se na mě !! "
On na mě opět otočil hlavu .

" Nekřič tady ! Chtěli jsme to takhle oba dva !"

" Nebo všichni tři "
Kývla jsem hlavou na u dívku .

" Lásko, co takhle to skončit "
Řekla jsem té dívce a ona si zaryla ten nůž do krku .Klaus se na mě díval a neudělal vůbec nic .

" Tvoje malé potěšeni skončilo "
Koukala jsem se na něho , obešla jsem ho a on zavrtěl hlavou .

" Ulevilo se ti !!"

" Ano ... "
Otočila jsem se na něho .

" Jsem volná , Elijah , Kol i Rebekah si budou myslet že jsem mrtvá díky tobě . Ty to nějak zvládneš a já mužů jít "
Klaus se na mě díval a polknul .

" Co ? Já tohle dělal kvůli nám Mikaelo "

" Neřekla bych "
Koukala jsem se na něho a pak na tu dívku co krvácela na křesle .
On chtěl udělat krok ke mě ale nešlo to , koukl se na zem a byl v kruhu udělaného z měsíčního prachu .

" To tvoje malé potěšeni "
Koukala jsem se na něho .

" Řekla ti všechno "
Koukal se na mě .

" Ano a mám povahu po vás čtyřech Elijahovi , Rebekah , Kolovi a po tobě cos čekal ? Teď vyhrála tvoje povaha"
Klaus se koukal do země a nadechl se .

" Dělal jsem to pro nás "

" Vážně a spal jsi sní taky pro nás "
On mlčel a jen se na mě díval .

" Až umře budeš moc jít , ale to už já budu pryč . "

" Mikaelo "
Otočila jsem se a vzala jsem si kličky od auta a bundu .

" Elijah měl pravdu každá žena pro tebe byla vždy jen kus něčeho "

" Ty ne , chtěli jsme být jako normální lidé "

" Jo .. Škoda "
Řekla jsem mu a odešla , slyšela jsem jak křičel moje jméno a abych se vrátila nasedla jsem do toho auta a odjela..

SiblingsKde žijí příběhy. Začni objevovat