👑Část třináctá👑

683 41 5
                                    

Uklízela jsem byt protože Klausovi bylo jedno co kde nechá , všude pytlíky od krve a jeho oblečeni . Tak tahle ne , uklízím jeho bordel .
Všechno jsem to posbírala a vyhodila , jeho oblečeni dala do koupelny a pak do pračky , otevřeli se dveře a milostpán dorazil do bytu .

" Hele ten tvůj bor.."
Nedořekla jsem to protože měl v ruce růži , zavřel dveře a otočil se na mě .Usmál se a všechno co jsem chtěla říct bylo pryč .

" Co jsi říkala ?"

" Nic "
Koukala jsem se na něho , on došel ke mě a dal mi tu růži a usmál se .

" Kde jsi byl celé ráno ?"

" Pro kytku "

" Celé ráno ?"
Přivoněla jsem si k ni a on kývl hlavou , vzal mi tu kytku a dal ji na stolek. Chytl mě za ruce a pozpátku vedl k posteli .

" Počkej musím to tady dodělat "

" Ano já vidím , pak ti pomůžu "
Řekl mi a koukal se mi na rty , jo ty určitě pomyslela jsem si . Sedla jsem na tu postel on mě chytl za boky a postrčil víc do té postele , koukala jsem se na něho , on si ke mě klekl a vysvlékl si kabát , pak mi dal ruce nahoru nad hlavu a vysvlékl mi tričko .
Koukala jsem se na něho a polkla jsem, on se mi dál koukal na rty a sám si zkousl spodní ret .

" Nebudu dělat nic co nechceš "
Řekl mi , kývla jsem hlavou a on mě začal líbat na rty , zvedla jsem mu ruce a taky jsem mu vysvlekla tričko . On začal vzrušeně vydechovat asi stejně jako já , lehnul si na mě ruce mi držel u hlavy a propletl semnou prsty . Překulila jsem ho pod sebe , jednou rukou jsem ho držela za ruku a tou druhou rukou jsem ho držela pod krkem on zaklonil hlavu a já ho líbala na hrudi . On mě držel za boky a rychle se posadil a opět mě začal líbat na rty .

" Haló Mik jsi doma ?"
Přišlo zaťukaní na dveře , Klaus mi dal rychle ruku na pusu a já jsem zkameněla byl to Elijah . Klaus si přiložil ukazováček na rty a dal ruku pryč z mojí pusy. Koukala jsem se na něho a on se usmál , chtěla jsem vstát ale on mě nepustil . Koukala jsem se na něho a on se snažil nesmát , dala jsem mu dlaň na pusu a on mě kousnul , jak to udělal dostal pohlavek .

" Mik no tak slyším tě "
Řekl Elijah za dveřmi , nadechla jsem se .

" Elijahu .. Sejdeme se venku ... Já ... "

" Dobře "
Odpověděl mi hned a odešel , koukla jsem se na Klause a ten se pitomě usmíval .

" Nesnáším tě "
Řekla jsem mu , on kývnul hlavou a políbil mě na krk a pak na rty .

" Mmm jo budu si to pamatovat "
Usmíval se , dala jsem mu pusu a vstala jsem . Oblékla jsem si tričko a upravila vlasy .

" Dneska v noci tady nebudu mám nějaké věci ve městě "
Řekl mi Klaus , kývla jsem hlavou a on si oblékl svoje tričko .

" Dobře "

" Tak Jo "
Natáhnul se ke mě a dal mi znova pusu a padl do té postele a zapnul si televizi , zavrtěla jsem hlavou vzala jsem si svoje věci a odešla jsem za Elijahem ....

SiblingsKde žijí příběhy. Začni objevovat