Když jsem se ráno probudila Klaus ještě spal, vstala jsem a šla jsem do koupelny na každodenní ranní rituál .
Převlékla jsem se,měla jsem se sejít s Kole už jsem se nemohla dočkat až ho uvidím . Šla jsem do pokoje a rozpustila jsem si vlasy , posadila jsem se na postel a obouvala jsem se ." Kam jdeš tak brzo ?"
Zabručel Klaus, otočila jsem se na něho hlavu on se protáhnul , posadil se a natáhl ke mě ruce . Zavrtěla jsem hlavou a usmála jsem se , on dal hlavu na bok chytl mě kolem pasu a přitáhl si mě teda k sobě sám ." Musím jít, uvidíme se večer "
Řekla jsem mu , on mi dal vlasy na stranu a políbil mě na krk . Zavřela jsem oči a vydechla , slyšela jsem jak se potichu zasmál . Otočila jsem na něho hlavu a on pozvedl obočí a koukal se na mě . Rukou mi jel po stehně až pod sukni a prsty mi přejel po lemu kalhotek , v tom mi začal zvonit telefon . Rychle jsem se od něho odtáhla a překulila se na břicho a vzala si ten telefon a zvedla ho ." No ?"
Řekla jsem jak jsem to zvedla ." Kde jsi ? Čekám dole před tvým bytem "
Řekl mi Kol , Klaus mi vyhrnul tu sukni a kousl mě do stehna zabořila jsem hlavu do polštáře a zasmála jsem se ." Hele že ty tam máš nějakého blbečka ?!"
Zasmál se Kol , rychle jsem zvedla hlavu ." Jo jednoho blbečka tu mám , za chvíli jsem dole "
Zavěsila jsem a otočila se na Klause , ten pozvedl obočí . Posadila jsem se dala jsem mu pusu a vstala z té postele , vzala jsem si tašku telefon a kličky od bytu ." Tak večer "
" Dobře "
Odpověděla jsem , on mi dal ještě pusu a opět padnul do postele a já odešla dolu za Kolem .Když jsem ho viděla dole jak stál před bytem hned jsem mu skočila kolem krku a on mě taky obejmul . Když jsme šli spolu na snídani Kol se začal vyptávat .
" Jak to že se nezbavíš s Elijahem ?"
" Když ti to řeknu budeš naštvaný jako Elijah "
" Ale prosím tě "
" Víš jak Elijah říkal že sdílení krve je soukromá věc a mělo by se to dělat jen s člověkem který je vážně ten pravý a tak dál "
" Jo tím nás krmí do dneška "
Zasmál se Kol ." No tak ... Já a Klaus jsme to nějak porušili a tak no .."
Koukla jsem se na Kola on se zastavil a zasmál se ." Já jsem věděl že vy dva něco mezi sebou mate , už jak se mě ptal jestli si spala s tím Salvatore "
" Jenom že Elijah se semnou nebaví mám zákaz do našeho domu a nesmím se bavit s Klausem ."
" Jo Elijah je na tohle opravdu zlí , ale odpustil ti včera večer mluvil jen o tobě . Chybíš mu a hlavně ty vaše společné chvilky "
" Taky mi chybí "
Usmála jsem se a došli jsme do kavárny , objednala jsem si kávu a Kol nějaké sladké věci a hromadu věci k tomu .........Klaus ..........
Byl jsem s Elijahem v baru a Camille nám nalila pití , pousmál jsem se a chytl jsem ji za zápěstí a políbil na hřbet ruky , ona se usmála a odešla za bar . Napil jsem se té Whisky a koukl na Elijaha .
" Jsem rád že jsi pochopil to s Mik , že to byla chyba "
" Jistě ! Měl jsi ve všem pravdu "
Kývl jsem hlavou ." Chci aby jsme se opět sešli jako rodina v našem domě "
" Úžasné, kdy ?"
Pousmál jsem se a pozvedl obočí ." Zítra večer rodinná večeře i Rebekah se nemůže dočkat "
" Dobře "
Napil jsem se znova té Whisky a pak už jsme řešili jen město , hrát tohle divadlo mě docela bavilo. Musel jsem ze sebe dělat blbce a jak má Elijah všechno pod kontrolou , každý ho posloucháme jen aby byl klid .Když jsem večer dorazil do bytu, Mikaela doma ještě nebyla , koukla jsem se kolem a otevřel jsem lednici tam nebylo vůbec nic jen pár pytlíku krve .
" Tak jo "
Vzal jsem si opět kabát a odešel jsem ...........Mikaela ........
S Kolem jsem byla celý den, když jsem se kolem desáté večer vrátila do svého bytu byl to pro mě šok . Klaus stál u kuchyňské linky a vařil , zavřela jsem dveře a koukala jsem se na něho . On se na mě otočil a v ruce držel kuchyňský nůž na sporáku se něco vařilo a na lince měl rozkrájenou zeleninu a nějaké maso .
" Co to děláš ?"
Zasmála jsem se ." Vařím "
" Ty to umíš ?"
" Ne! Ale našel jsem si něco na internetu.. Použil jsem tvůj notebook "
" Něco našel , si talent "
Usmála jsem se a vysvlekla jsem si bundu a položila tašku na židli , on se opět otočil k lince , obejmula jsem ho zezadu a on se usmál . Natáhl se pro víno a nalil mi skleničku , vzala jsem si ji a sedla jsem si na tu linku a napila se . On se ke mě natáhnul a políbil mě na rty , usmála jsem se ." Představ si že bychom takhle žili, prostě jen my dva úplně normálně "
" Páli se ti to "
On se zas rychle věnoval tomu jídlu ." Daleko od ostatních ?"
" Třeba ano "
Odpověděl mi , kývla jsem hlavou a on mi dal ochutnat to jídla co uvařil . Nebylo to dobré ale vůbec , polkla jsem a on čekal co řeknu ." D...Dobrý "
" Není že ne ?"
Zasmál se , zavrtěla jsem hlavou že ne . On vypnul ten sporák a stoupl si přede mě . Položila jsem tu skleničku toho vína a koukala jsem se na něho , on vzal ten kuchyňský nůž a říznul se do zápěstí ." Dezert "
Usmál se , moje oči byli hned podlité krví . Chytla jsem jeho ruku a zakousla jsem se do něho . On mě k sobě přitiskl a hladil ve vlasech , pravidla co dal Elijah byli pryč . Ale ty byli pryč už dávno , nechápu co mě k němu tak táhlo nedokázala jsem si to vysvětlit a on asi taky ne ...
ČTEŠ
Siblings
FanficMik jak ji každý říká je 25 let . Rebekah ji našla v 19 století a osvojila si Mik jako sestru . Nikdy nebyla biologicky Mikaelson ale příjmení děla svoje . ⚠️Sprosté a sexuální scény ⚠️ ⚠️Nemusí se shodovat se seriálem ⚠️