New Orleans o 4 měsíce dříve
.................................................Byla jsem ve svém pokoji , který jako jediný byl moderně uspořádány , měla jsem nahlas puštěnou muziku a vybírala jsem si oblečeni do klubu kam jsme šli s Kolem . Oblékla jsem si spodní prádlo bílé krajkové a koukala jsem se do skříně co k tomu . Dneska měl s námi poprvé jít i Elijah potřeboval ženu , bylo mi ho líto jako jediný z nás se pořad držel a čekal na tu pravou chudák .
Sedla jsem si ke stolku a malovala jsem se , otevřeli se dveře a vešel dovnitř Klaus , koukl se na rádio a pak na mě .
" Co ??"
Koukla jsem se na něho měl na sobě jen kalhoty a byl bez trička , ten bídák měl tady zas nějakou rajdu . Usmála jsem se a rychle jsem vstala , ztlumila to rádio ." Je pěkná ?"
On se na mě díval a kývl hlavou ke svému pokoji , pozvedla jsem obočí a šla jsem se podívat , opatrně jsem pootevřela dveře ale nikdo tam nebyl . Otočila jsem se opět na něho ." Utekla , možná zjistila že to ... No na velikosti záleží Klausi "
Sjela jsem očima do jeho klína a usmála jsem se ." Že to říkáš zrovna ty "
Kouknul mi na prsa a pak opět do oči ." Co je malý to je hezký u holek "
Zasmála jsem se ." Kam jdeš dneska večer ?"
" S kolem a Elijahem do klubu , pojď taky "
" Elijah jde do klubu ?"
" Ano "
Kývla jsem hlavou a viděla jsem jak přemýšlí ." Fajn ale jen proto že jde Elijah "
" Jak asi bude oblečený ,vždy jsem ho viděla jen ve smokingu "
Šla jsem do svého pokoje , tohle zas hlodalo hlavou mě . Klaus skočil do moji postele a opřel se zády o čelo postele ." Má nějaké normální oblečeni "
" No nevím "
Posadila jsem se zas ke stolku a malovala jsem se , po chvíli přišel i Kol a skočil vedle Klause a taky se opřel o čelo postele zády ." Je to divný že jde Elijah taky "
Řekl Kol ." Jde i Klaus "
Řekla jsem , Kol se koukl na Klause a usmál se ." Haha to bude jízda "
Když to Kol řekl zasmála jsem se ." Škoda že Rebekah není ve městě "
Vstala jsem a šla jsem do koupelny ." No mohla být ještě větší sranda "
Odpověděl Kol a pustil si televizi , přišla jsem opět do pokoje a vytáhla dvoje šaty ." Ty bílé "
Řekl Kol aniž by se na ně podíval a Klaus nás tiše pozoroval .
ČTEŠ
Siblings
FanficMik jak ji každý říká je 25 let . Rebekah ji našla v 19 století a osvojila si Mik jako sestru . Nikdy nebyla biologicky Mikaelson ale příjmení děla svoje . ⚠️Sprosté a sexuální scény ⚠️ ⚠️Nemusí se shodovat se seriálem ⚠️