Když jsme byli v tom sklepě kde byla Camille a ten vlk , snažil jsem se z nich dostat víc věci ale oni dva už nic nevěděli . Koukl jsem se na telefon a bylo něco kolem půl deváté večer , šel jsem si umýt ruce a v domě bylo podezřele ticho , šel jsem do pokoje Mikaeli ale ona tam nebyla a u mě taky ne. Šel jsem se podívat do pokoje Kola ale ani ten doma nebyl .
" To snad ne !!"
Šel jsem za Elijahem ." Odjeli oba dva !!"
Teď jsem byl vážně naštvaný , řekl jsem ji jasně že nikam nepůjde a Kolovi taky . No ale když jsem se podíval na Elijaha tak ten byl ještě vic naštvaný než já .Elijah si vzal kličky od auta a šel rychle pryč , já šel za ním . Takhle jsem Elijaha ještě neviděl .
" Nebylo by lepší jít než jed "
Řekl jsem , Elijah kývl hlavou a dal si kličky do saka a byl pryč . Protočil jsem oči a rychle jsem vyrazil za ním . Já vlastně ani poradně nevěděl kam jdeme , řekli jen že je to za městem .
Když jsme konečně byli za městem , zastavil jsem se vedle Elijaha a z dálky byla slyšet hudba . Ten koncert byl v lese oni dva si vážně dělali srandu jinak jsem si to nedokázal vysvětlit .......Mikaela ....
Ještě že jsme byli upíři , díky ovlivněni jsme stáli u pódia a Kol se živil na jedné fanynce kterou měl u sebe a vypadalo to jako by to byla jeho přítelkyně , pak se ji zadíval do oči a ona se okamžitě odtáhla a tlačila se tím davem pryč . Všude se zhasli světla a lidi začali nadávat , podívala jsem se na Kola a on se koukl na mě . Na podium přišel Klaus , když jsem se otočila tak za námi stál Elijah . Polkla jsem a koukla na Kola .
" Klid hlavně klid "
Pošeptal mi , kývla jsem hlavou . Kol se koukal na Elijaha a já jsem se otočila opět na Klause ." Levá nebo práva strana ?"
Řekl Kol se smíchem ." Já levá ty práva "
Řekla jsem mu a Kol kývl hlavou , jak kývl hlavou rychle jsem zmizela v davu a Kol taky . Když jsem viděla Klause jak byl naštvaný a pak Elijaha čekal by nás monolog jak něco , tak že když průšvih tak pořádný .
Zastavila jsem se někde u prostřed lesa a zasmála jsem se , koukla jsem se kolem sebe a někdo mě srazil na zem , rychle jsem se otočila na zadá ale nikdo tam nebyl . Okamžitě jsem si stoupla ale nikoho jsem neslyšela , cítila jsem ale jak mě někdo strčil nejsem blázen , koukla jsem se ještě jednou kolem sebe a opět jsem ležela na zemi . Rychle jsem se zas zvedla a slyšela jsem jak někdo potichu dýchá . Schovala jsem se za strom a slyšela jsem kroky a pak jak se zastavili za stromem kde jsem byla schovaná , někdo mě chytl za paži . Rychle jsem vylezla a ten dotyčný dostal pěsti rovnou do obličeje . První jsem si myslela že to byl Klaus ale Klaus ani Elijah to nebyl , byl to cizi upír který ale na tom koncertu nebyl , v ruce měl kolik a ohnal se sním po něm . Uhnula jsem a podkopla jsem mu nohy , on se hned zvednul a dal mi facku a já spadla na zem , otočila jsem se na zadá a on si mě přikleknul , rukou jsem se snažila dosáhnout na kus klacku který ležel u mé ruky , ten upír napřáhl ruku , chytla jsem ho za tu ruku překulila pod sebe vzala ten kus toho klacku a vrazila mu ho do srdce , ještě než jsem to ale udělala tak mi ten kolik zabodl z boku do žeber , rychle jsem se od padla vedle něho a ten kolik jsem si vyndala ze žeber .Nikoho jsem předtím nezabila , slyšela jsem partu lidi jak šli mím směrem . Posadila jsem a začala jsem zrychleně dýchat , byli do dvě holky co šli ke mě .
Schovala jsem se a oni došli k tomu mrtvému upírovi a začali panikařit a volat policii a záchranku . Sebrala jsem té holce telefon a koukala jsem se na ni ." Co to děláš musíme někoho za ..."
Zarazila se když viděla moje tričko od krve a začala ječet , nevím co to bylo ale zlomila jsem ji vaz a ta druhá začala utíkat pryč , stála jsem ale vzápětí před ni a narazila jsem ji o strom a přiložila jsem ji ruku na pusu ona začala brečet a já jsem se ji zakousla do krku , slyšela jsem jak se ji lámaly žebra protože jsem se na ni natiskla ........Klaus ......
Jekot někdo ječel , šel jsem za tím jekotem který ale hned ustal , našel jsem mrtvého upíra a mladou dívku která měla zlomený vaz , když jsem se zaposlouchal slyšel jsem tiché vrčení . Šel jsem za tím zvukem a viděl jsem Mikaelu jak klečí u mladé dívky , myslel jsem že ji pomáhá než se od ní odtáhla a měla pusu od krve . Rychle si tu krev utřela a postavila se , polknul jsem a koukal jsem se na ni . Ona se na mě otočila a její oči byli podlité krví , první teplá lidská krev ze žili . Koukala se na mě a její oči opět pomalu dostávali svojí barvu .
" Jaké to bylo ?"
Pousmál jsem se ." Ne jako tvoje ale dobrá "
Koukala se na mě , kývl jsem hlavou nejen že tady máme vlky ale teď i Mikaelu která poprvé ochutnala krev ze žili lidskou krev , teplou krev . Nebyla jako moje, moje krev ji uspokojovala tohle bylo úplně něco jiného ..
ČTEŠ
Siblings
FanfictionMik jak ji každý říká je 25 let . Rebekah ji našla v 19 století a osvojila si Mik jako sestru . Nikdy nebyla biologicky Mikaelson ale příjmení děla svoje . ⚠️Sprosté a sexuální scény ⚠️ ⚠️Nemusí se shodovat se seriálem ⚠️