" Jsi připravena na večeři u nás doma ?"
Zeptal se mě Klaus když jsem si oblékala černé koktejlky ." Asi ani ne "
Došla jsem k němu a on mi zapl zip na šatech co měli na zádech." Musíš když pojedeme podle plánu "
" Já vím "
Odpověděla jsem a rozpustila jsem si vlasy , posadila jsem se na postel a obouvala jsem si boty. Za tu dobu co byl tady semnou mezi námi dvěma nic nebylo, aspoň tohle jsem chtěla dodržet i když to byla blbost ale Klaus to respektoval, stěží ale respektoval .
Zvedla jsem hlavu a koukala jsem se na něho jak si obléká tričko. Jak mu ten kus látky jede po jeho vyrýsované postavě , vzdychla jsem si pro sebe a koukla jsem jinam ." Tak jo můžeme jít "
" Počkej !"
Stoupla jsem si a přivoněla k jeho tričku." To asi ne, máš na sobě můj parfém "
" To protože mám věci u tebe ve skříni , já jsem ti říkal ať se nevoníš "
" Bože můj , máš ty věci mít teda jinde "
" Celý být voní tebou , postel , kuchyně, koupelna , já .. Cítím jen tebe "
Usmál se a pohladil mě po tváři , koukala jsem se na něho a on si opět to tričko sundal a šel do koupelny , vzal si svůj šedivý svetr co měl na zemi a oblékl si ho ." Nechutný"
Koukala jsem se na něho ." Máš ty věci vyprat "
" To můžeš i ty "
Usmála jsem se , on protočil oči ." Až půjdu k nám koupím si ve městě nějaký sprej abych tu tvoji vůni převoněl"
" Jo to bude řešení , na co prát převoníme to . Si prase jen abys věděl "
Šla jsem ke dveřím a on mě plácnul po zadku , zasmála jsem se a on mi pomohl do kabátu . Otočila jsem se k němu a dal mi pusu na rty ." Dobře zlato jdi "
Řekl mi , kývla jsem hlavou a odešla jsem . Tohle žití jen sním nebylo špatný , choval se jako normální člověk bylo to fajn .........Rebekah .........
Všechno v domě bylo přichystané , měla jsem radost že uvidím všechny . Na všem jsem si dala tak záležet , když jsem se koukla na Elijaha tak se jen usmíval a Kol ten dělal ty svoje ksichty byl to Kol .
Slyšela jsem jak vrzla brána , nadechla jsem se a přišla Mik , usmála jsem se a ona ke mě rychle běžela a obejmula mě .
" Přišla jsi "
" Rebekah "
Rychle jsem ji obejmula taky a držela jsem ji u sebe . Ona mě pustila a koukal se na Elijaha , ten se nadechl a šel za ní . Ona se koukla do země a on ji pohladil po vlasech a pak obejmul ." Jsem rád že jsi tady "
" Stýskalo se mi po vás "
Řekla mi Mik , Kol protočil oči a Mik šla za nim , sedla si vedle něho a dala mu pohlavek , Kol zvedl ukazováček a zasmál se . Mik do něho drkla ramen a Kol ji něco říkal potichu . Zavrtěla jsem hlavou a přišel Klaus , usmála jsem se a byla jsem ráda že je tady taky . Nevěděla jsem proč se on a Elijah hádají a byla jsem za to i ráda měla jsem dost svých starostí.........Klaus ........
Seděli jsme v jídelně a večeřeli , napil jsem se vína a koukl jsem se na Elijaha a pak na Rebekah, oba dva se usmívali tohle bylo ticho před bouři než konečně spustím svůj plán .
ČTEŠ
Siblings
FanficMik jak ji každý říká je 25 let . Rebekah ji našla v 19 století a osvojila si Mik jako sestru . Nikdy nebyla biologicky Mikaelson ale příjmení děla svoje . ⚠️Sprosté a sexuální scény ⚠️ ⚠️Nemusí se shodovat se seriálem ⚠️