👑část třicatá třetí👑

425 34 9
                                    

Probudit se jako Salvatore nebylo vůbec špatné , vstala jsem a Stefan ještě spal . Šla jsem se osprchovat a pak dolu na snídani . V domě byla i moje rodina Rebekah , Elijah , Klaus , Camille a Kol .

" Aaa pozor naše páni SALVATORE "
Zdůraznil Klaus , koukla jsem se na něho .

" I tobě dobré ráno "
Nalila jsem si kafe a posadila jsem se ke stolu , on přimouřil oči a koukal se na mě .

" Co ti vadí ? Pojď rozebereme to "
Koukala jsem se na něho a on kývl hlavou .

" Že jsi si vzala Stefana to mi vadí "

" Nevím proč to vadí zrovna tobě !!"
Klaus bouchnul do stolu , pozvedla jsem obočí a napila jsem se kafe . On kývl hlavou a podíval se na Rebekah , Elijaha a Kola . Ti se zvedli a šli do obývacího pokoje .

" Děláš to aby si byla něco víc , nebo proč tohle děláš !!"

" Protože ho miluju ! Já nevím co na tom nechápeš !"

" Nemiluješ "

" Miluju Klausi "

" Neumíš lhát "
Zavrtěla jsem hlavou a vzala jsem si toust co byl na stole .

" Pila si z něho ?"
Řekl mi a polknul , zavrtěla jsem hlavou že ne a koukla do stolu a pak na něho . On kývl hlavou a koukl se po jídelně a pak zas na mě.

" Tak to není láska "
Koukla jsem se na něho a on se pousmál , vstala jsem od toho stolu a šla jsem ke dveřím on rukou ty dveře zabouchnul .

" Tak proč jsi si vzala Stefana Mikaelo !"
Otočila jsem se k němu .

" Miluju ho "

" Lžeš !!"
Klaus mě chytl za bradu a koukal se mi do oči .

" Proč Stefan Salvatore ?"

" Myslela jsem že když nebudu Mikaelson čarodějky mě nechají na pokoji "

"Máš problémy s čarodějkami ?"

" Ano "

" Vrátili se pro tebe ti vlci ?"

" Ano "

" Ví to Stefan ?"

" Ne "
Pustil mě a já jsem se nadechla a koukala jsem se na něho , zamrkala jsem a koukla jsem se kolem . On mě ovlivnil , napřáhla jsem ruku a dala mu facku . Otočila jsem se a šla jsem rychle pryč .

.........Klaus ......

Věděl jsem to a ani mi nevadilo že mi dala facku , měl jsem pravdu jako vždycky . Došel jsem za Rebekah a Elijah , řekl jsem jim to o Mikaele . Teď už to nechám na Rebekah a Elijahovi , přijde kázání a křik jako normálně v naši rodině .

No a měl jsem pravdu , jako první šla za Mikaelou Rebekah a už to začalo , pak se přidal Elijah a nakonec Kol . Já seděl v obývacím pokoji a napil jsem se Whisky ,koukl jsem se na Damona který seděl na křesle .

" Spokojený ?"
Zeptal se , kývl jsme hlavou že ano a usmál sem se .

" Je vdaná neměl bys do toho zasahovat "
Řekla mi Camille , podíval jsem se na ni .

" Je vdaná protože je hloupá "

" Mluvíš o mém brachovi "
Koukl se na mě Damon .

" No a ?! "

" Nemyslím si že to byla chyba "

" Ještě že je každému jedno co si ty myslíš "
Odpověděl jsem mu a pozvedl jsem obočí .

" Klausi ... Nechovej se tak "
Koukl jsem se na Camille .

" Chovám se normálně !"

" Žárlíš "

" Och jistě "
Vstal jsem .

" Když už nejsou argumenty tak žárlím "
Zavrtěl jsem hlavou a šel jsem za těmi čtyřmi do jídelny , Mikaela když mě viděla hodila po mě sklenici z vodou uhnul sem a usmál jsem se .

" Proč jsi nám něco neřekla ?!"
Koukala se na Mikaelu Rebekah .

" A není to už jedno "

" Není !! "
Řekl jsem , Mikaela se na mě podívala a pozvedla obočí .

" Odkdy se taháš s lidmi co mě chtěli zabit ! Neměli byste řešit tohle !"
Řekla Mikaela a koukala se Rebekah a Elijaha .

" No .."

" To sem nepleť Camille se omluvila ."

" Jo omluvila ? Kolik omluv musela udělat aby si byl spokojený "
Řekla mi Mikaela a pozvedla obočí , Kol se zasmál a pak se rychle koukl jinam .

" Jednou svojí práci odvedla dobře "

" Jistě , nejsi náročný .. "
protočil jsem oči a Stefan si odkašlal , Mikaela se na něho podívala a chytal ho za ruku , ušklíbl jsem se a zavrtěl hlavou .

" Neměl jsi jezdit "
Řekla mi Mikaela a odešla , nadechl jsem se a koukl jsem se na Rebekah a na Elijaha . Rebekah zaměstnala Stefana a já šel za Mikaelou ..

SiblingsKde žijí příběhy. Začni objevovat