👑část šestá 👑

795 44 4
                                    

Byl večer a já seděla s Damon , Stefanem a Caroline v domě kluků . Byla jsem ráda že jsem viděla Elijaha a že je tady Rebekah a Kol ale vidět Klause nebylo dobré . Ne nebylo ! Koukla jsem se na kluky a pak na Elenu a Caroline .

" Přijela do města moje rodina "
Řekla jsem a všichni se na mě podívali .

" Prosím tě tvoje rodina nemůže být horší než ta moje a Stefana "
Zasmál se Damon .

" No "
Nadechla jsem se a polkla .

" Možná je znáte ale spíš asi ne , pocházejí z New Orleans "
Jak jsem řekla New Orleans všichni zpozorněly .

" Elijah , Rebekah , Kol a Klaus "
Řekla jsem a nastalo ticho .

" Jsem Mikaela Mikaeslon , nejsem biologická sestra Elijaha , Rebekah , Kola a Klause ale ... No chápete ne "
Koukala jsem se na ně a Caroline se zasmála .

" Děláš si srandu že Jo ?!"

" N...Ne "
Pozvedla jsem obočí , Damon vstal a chytl se za čelo . Caroline se rychle napila vina a Elena se koukala před sebe a snažila se to nějak vstřebat .

" Ok Mik ty vůbec nic nevíš že ne ?"
Zeptal se mě Stefan , koukala jsem se na něho a zavrtěla hlavou že ne . Nechápala jsem co mám jako vědět , Stefan se posadil vedle mě na gauč a začal jejich příběh s rodinou Mikaelson ..

New Orleans o 4 měsíce dříve
....................................................

Dva týdny bez Klausovi krve a všechno se zas dávalo do pořádku . Nic mě netišilo a hlavně jsem se opět mohla Elijahovi kouknout normálně do oči . Byli jsme spolu na snídani jako každý víkend a pak jsme šli ke stánku se zmrzlinou on mi koupil jahodovou a sám si dneska taky jednu dal . Usmála jsem se a chytla jsem ho za ruku , když jsme se vraceli domů vyprávěla jsem Elijahovi nějaké věci co jsem viděla na internetu a on mě poslouchal a usmál se .

" A chceš je mám pravdu ?"
Koukal se na mě .

" Ano ale ..Už jsem si je sehnala tady ve městě a za lepší cenu , pak ti je přinesu ukázat koupila jsem i něco tobě "

" Vážně ?"

" Ano tak ty mi taky pořad něco dáváš "
Usmála jsem se , Elijah mě pohladil po vlasech a dal pusu na čelo . Usmála jsem se a šla jsem nahoru do pokoje , otevřela jsem dveře a na posteli seděl Klaus , byl rychle u mě a zavřel dveře.

" Co se děje ?! Co děláš ?"
Koukala jsem se na něho a on mě políbil na rty a pak na krk .

" Klausi .."
Rychle jsem se odtáhla a stála jsem u balkónu .

" Já nemůžu nemůžu lhát zas Elijahovi jasné ! Řekli jsme dost !"

" Nebudu koukat na Elijaha !!"

" Ale já ano !!"

" Copak ty mě nechceš Mikaelo "

" Chci ale ... "
Zarazila jsem se a koukala jsem se na něho .

" Ne Klausi ! "
On zavrtěl hlavou a koukal se na mě .

" Bojíš se a víš proč to tak je ?! Kdyby jsi byla Mikaelson nebojíš se riskovat !"
Koukala jsem se na něho a on začal být zlí , řekla jsem ne a na tohle on nebyl zvykli .

" Nikdy jsi nebyla a nikdy nebudeš Mikaelson !! Jsi jen fracek co pokaždé něco dostane, můj bože a Elijah ten blbec v tobě vidí dceru "
Zasmál se a koukal se na mě , stála jsem u toho balkonu a koukala jsem se na něho .

" Nevím proč jsi tady ! Mikaelson nejsi a co chci mi taky dát nechceš ! "
Šla jsem ke dveřím a otevřela jsem dveře .

" Vypadni !! "
Jak prošel kolem mě dala jsem mu do ruky jeho řetízek co mi dal ,on vyšel ze dveří a já ty dveře zavřela .

......Mikaela ............

Když mi všichni řekli celý příběh , neměla jsem slov a prostě jsem odešla do svého pokoje , vytáhla jsem telefon a volala jsem Rebekah . Ta to ale nezvedala , zavěsila jsem a volala jsem Elijahovi ten to zvedl okamžitě .

" Ahoj Mik "

" Chtěla jsem tě slyšet "
Řekla jsem a utřela jsem si oči ani nevím proč jsme brečela ale když jsem slyšela Elijaha přišlo to nějak samo .

" Ty pláčeš ?"

" Ne "
,,"Proč brečí ",, slyšela jsem vzadu v telefonu Klause jak se vyptával .

" Mluvila jsem se Stefanem a Damon, vy je znáte začali vyprávět ..A..."

" Mik to se stalo před několika lety , byla jsi tenkrát v Evropě s Rebekah a .."

" Je to jedno Elijahu, já jen jsem ti chtěla říct že .... Mám tě ráda a je mi jedno co říkají .. Chtěla jsem aby jsi to věděl mám tě jak tátu a mámu dohromady "
Usmála jsem se a koukal jsem do země .

" Taky tě mám rad a proto se musíš vrátit domů kam patříš "

" Dobrou noc "
Řekla jsem mu a zavěsila jsem telefon , lehla jsem si do postele a telefon mi začal zvonit znova tentokrát volal Klaus , protočila jsem oči a chvíli jsem čekala ale telefon zvonil dál . Zvedla jsem to .

" Co je ? Jdu spát .."

" Proč jsi brečela ?!"

" Nebrečela jsi paranoidní "

" Mužů tě vidět ?"

" Ne !"
Odpověděla jsem hned .

" To okno ve kterém se svítí je tvoje ?"

"Co ?? ... Ne ..."
Šla jsem rychle k oknu a on stál před domem Salvatoru , koukla jsem se ke dveřím a to okno otevřela Klaus se rozeběhnul a skočil dovnitř , udělala jsem krok dozadu .

" Jestli jsi naštvaná co jsem řekl v New Orleans omlouvám se ano ! Byl jsem naštvaný a nepřemýšlel jsem ."
Šeptal .

" Ale ty nepřemýšlíš nikdy !"
Šeptala jsem taky , chytla jsem ho za ruku a zavedla do koupelny a pustila vodu v umyvadle aby nás nikdo neslyšel .

" Lásko vrať se domů , Elijah , Rebekah i Kol jsou vážně nešťastní "

" Prosím tě přestaň !Nefňukej tady "
Protočila jsem oči .

" Já jsem nešťastný "
Řekl mi a koukal se na mě .

" Ty nejsi nikdy nešťastný, ty si Klaus "
On se zasmál a kývl hlavou , udělal krok ke mě a chytl mě za ruce , pak mi jel po paži až ke krku a dlaň si položil na moji tvář . Zavřela jsem na okamžik oči a pak jsem je zas otevřela a on se usmál .

.......Klaus ........

Ano jsem Klaus a když se prostě rozhodnu že se vrátí domů tak se vrátí . Přitáhnul jsem si jí k sobě a ona mě obejmula , tohle jsem nečekal . Chvíli jsem stál a pak jsem ji obejmul taky a zavřel jsem oči , stáli jsme v té koupelně a já ji jen držel u sebe . Mikaela se po chvíli odtáhla a já slyšel Damona jak šel nahoru do jejího pokoje . Ona kývla hlavou k oknu a já rychle odešel a Mikaela zavřela to okno . Damon idiot Damon kdybych tam byl ještě chvíli určitě by odešla semnou , musel jsem se ho zbavit , hned jsem volala Kola a šel jsem pryč ...

SiblingsKde žijí příběhy. Začni objevovat