" Mikaelo zas se chováš jako rozmazlený fracek "
Řekl mi Klaus a zavrtěl hlavou , koukala jsem se na něho ." Prosím !"
" No ano , první ten tvůj vlčí kluk a teď Stefan !"
" Já ale Stefana vážně miluju "
" Přestaň !!"
Zvýšil na mě hlas a ukázal na mě prstem , pousmála jsem se. Vadí mu to , on se prostě nikdy nezmění ." Proč, proč nechceš slyšet to že ho miluju "
Klaus se na mě díval a pak se koukl jinam ." Je hodný , milý , úžasný milenec "
" Řekl jsem ti ať mlčíš "
Podíval se opět na mě ." Vadí ti když o něm mluvím "
" Ne jen nechci poslouchat to jak lžeš !"
" Sám lhář mi říká ať nelžu , jako vážně !"
Zasmála jsem se , on stál vzápětí u mě . Narovnala jsem se v zádech a koukala jsem se mu do oči ." Co !! Co sis sakra myslel že jako bude , prostě se přes to přenes miluju Stefana . Vzala jsem si ho a nehraje v tom roli příjmení ale to že ho vážně miluju "
Klaus zavrtěl hlavou a koukal se na mě ." Mysli si co chceš , je mi to jedno "
Otočila jsem se a šla jsem pryč ." Nemůžeš ho milovat tak jako miluješ mě !!"
Řekl mi , zastavila jsem se u dveří a otočila na něho ." Tebe nemiluju , to je ten rozdíl Klausi"
Odešla jsem z toho pokoje a šla jsem za Stefanem .......Klaus .....
Bouchnul jsem vztekle do stolu a nadechl jsem se . Zavrtěl jsem hlavou , fajn jak chce uvidíme jak moc teda miluje Stefana . Jak chtěla vejít do ložnice za Stefanem chytl jsem ji za zápěstí přiložil jsem ji dlaň na pusu a kousl jsem se do zápěstí a rychle ji ho přiložil k puse , Mikaela se začala bránit . Protočil jsem oči a dál jsem ji držel svoje zápěstí u pusy , chytla mě za moji ruku zakousla se mi do zápěstí a zavřela oči .
Pousmál jsem se a držel jsem ji u sebe , jak jinak ji dokázat že lže , nebo se o tom přesvědčit . Kdyby ho tak moc milovala jak tvrdí nepila by ze mě ne, odtáhla se od moji ruky a otevřela oči ." A máme tady odpověď jak moc ho miluješ "
Koukal jsem se na ni a ona zavrtěla hlavou ." Nic se na tohle nezmění , se Stefanem jsem lepší "
Polkl jsem a ona odešla do toho pokoje , možná sním byla lepší ale pořad byla Mikaelson , i když ne jako já a nebo moji sourozenci ale byla .
Já nesnášel se o cokoliv dělit a ještě se Stefanem , jak řekla jsem dobry lhář a taky hráč . Tak že když se Stefanovi něco stane mužů říct že to byla smečka co chce Mikaelu , jiný upír a nebo Stefan sám si chtěl ublížit protože ho jeho nudný život už nebavil .Možnosti bylo hodně a já musel vybrat tu správnou , ublížit mu a svést to na smečku , ovlivnit nějakého jiného upíra aby mu ublížil a nebo ho donutit aby on sám ukončil svoje trápení ..
ČTEŠ
Siblings
FanfictionMik jak ji každý říká je 25 let . Rebekah ji našla v 19 století a osvojila si Mik jako sestru . Nikdy nebyla biologicky Mikaelson ale příjmení děla svoje . ⚠️Sprosté a sexuální scény ⚠️ ⚠️Nemusí se shodovat se seriálem ⚠️