Když jsem se ráno probudila koukala jsem se do stropu a Klaus si lehnul na bok čelem ke mě , otočila jsem na něho hlavu .
" Jsem prakticky mrtvá "
" Ano, jen Rebekah ví pravdu "
" Úžasné "
Odpověděla jsem mu a plácla jsem ho po čele ." Na co jsi myslel ?!"
" Nevím "
Lehnul si na zadá a koukal se taky do stropu." Máš za úkol zjistit proč jsem na tobě tak závislá ."
Koukla jsem se na něho a on se usmál , protočila jsem oči a posadila jsem se , prohrábla jsem si vlasy a vstala jsem. Odešla jsem do koupelny ..........Klaus .........
Lehnul jsem si na břicho čelem ke koupelně a koukal jsem se na ni jak se vysvléká , stála naproti zrcadlu , opřela se rukama o umyvadlo a koukala se na sebe do zrcadla stála tam jen v kalhotkách . Dala si vlasy do culíku a napouštěla si vanu .
Otočila na mě hlavu a pozvedla obočí ." Co je ?"
" Nic , pokračuj "
Opřel jsem si bradu o ruce a koukal jsem se na ni , Mikaela zavrtěla hlavou a vlezla si do té vany a koukala se na mě ." Doneseš snídani nebo něco ?"
" Nemůžu za tebou ?"
" Ne! Tvoje malé potěšeni včera večer umřelo drž smutek "
Natáhla se dveřím od koupelny a zavřela je , lehnul jsem si zas na zadá a zavrtěl hlavou . Vstal jsem , oblékl se a vyrazil do města.Když jsem se po hodině vrátil dal jsem nákup na linku a Mikaela vylezla z koupelny , měla na sobě tílko a spodní prádlo , v ruce ručník a sušila si vlasy .
" To bude úžasné , budu tady zavřena protože jsem mrtvá "
Řekla mi, opřel jsem se zády o linku a koukal jsem se na ni . Ona došla ke mě natáhla se pro láhev vina a šla zpět do pokoje ." Možná budu alkoholik když jsi blbec "
Padla do postele a láhev vina měla vedle sebe , dala si vlasy z obličeje , lehla si na břicho a otočila se čelem ke mě . Koukal jsem se na ni a teď mi došlo že jsem v pasti , budu tady muset být sní , budu chudák .." Uděláš snídani ?"
Zeptala se mě a usmála se a je to tady nejen že budu chudák ale ještě služka , otrok . Otočil jsem se a vynadal jsem ten nákup na linku .Mikaela si k sobě přitáhla notebook a posadila se do prostřed postele otevřela si tu láhev vína a koukala se do toho notebook ." Nemůžu si ani nic koupit , neexistuji "
Řekla mi , nadechl jsem se a mlčel ." Neměla jsem to tvoje malé potěšeni zabíjet , mohla jsem ji mít jako služku "
Řekla mi , otočil jsem se na ni a pozvedl jsem obočí ." Co tě štve víc že nemůžeš nikam jít a nebo že jsem sní spal ?"
" Že nemůžu nikam jít "
Řekla mi a dál se koukala do toho notebook ." To že si sní spal ne, protože teď nebudeš spát hodně dlouho z nikým "
Koukla se na mě a pak opět do toho notebooku ." Byla to tvoje vina že jsem ji podlehl "
" Ale tak to si ráda poslechnu , jak moje vina "
Dala ten notebook na stranu a koukala se na mě ." To tvoje , Elijah má pravidla , Elijah tohle , Elijah támhle to !!Keci !! Měla jsi jen strach !"
" S čeho ?!"
" Že se zamiluješ , jsi žena vy se hned zamilujete "
Ona se zasmál a koukala se na mě ,opět jsem se otočil a vybaloval ten nákup . Slyšel jsem jak vstala a šla za mnou ." Ne tvůj problém je jen ten že neudržíš kámoše v kalhotách to je vše Klausíí "
Posadila se na linku a vzala si pytlík krve a lila si ho do skleničky . Otočil jsem se na ni a opřel jsem se o ostrůvek co byl za mnou ." Měla jsi mi dát co jsem chtěl "
Mikaela se zasmál a napila se té krve , zavrtěla hlavou ." Tys mi taky nedal co jsem chtěla "
" A co bys chtěla ? "
" Snídani !"
Pozvedla obočí , protočil jsem oči a otočil jsem se k ní zády a opět jsem vybaloval ten nákup , ona mi nohou sjela po zádech . Zavrtěl jsem hlavou a rychle jsem se otočil k ní chytl jsem ji za tu nohu a v pasoval jsem se ji mezi nohy . Ona se usmála a dala mi napil krve co měla ve skleničce , dal jsem si její nohy kolem pasu a rukou jsem ji sjel po stehně a zmáčknul ho ." Ta snídaně "
Řekla mi , kousl jsem se do zápěstí a přiložil jsem ji ho k ústům . Ona se rychle chytla mojí ruky a začala pít , skleničku co měla v ruce pustila na zem a ta se rozbila . Usmál jsem se no možná to žití ve dvou nebude zas tak strašné , pomyslel jsem si ...
ČTEŠ
Siblings
FanfictionMik jak ji každý říká je 25 let . Rebekah ji našla v 19 století a osvojila si Mik jako sestru . Nikdy nebyla biologicky Mikaelson ale příjmení děla svoje . ⚠️Sprosté a sexuální scény ⚠️ ⚠️Nemusí se shodovat se seriálem ⚠️