2 gün sonra
Her şeyin yoluna girmiş olması hepimizde
mutlu bir hava yaratmıştı. Herkes gülüyor ve birbiriyle iyi geçiriyordu. Kötü günleri geride bırakmış olmamız çok güzel hissettiriyordu. Üstelik Strangeden aldığımız haberlere göre Wanda da Carol da çok iyiydi."Kesinlikle parti vermeliyiz" dedi Tony aniden ellerini beline koyarak.
Steve ciddi bir şekilde ona dönüp "bu akşam güzel bir parti hiç de fena olmaz" dediğine şaşkındım. Steve Rogers parti mi vermek istiyordu?
Tıpkı benim gibi şaşkın olan Clint kulağıma doğru eğildi.
"Az önce Tonynin dediğine mi katıldı o?"
Kıkırdayarak Steve'e baktığımda gülüyordu. Aslında hepimiz gülüyorduk.
"İklimime ayak uydurmana sevindim dostum!" Elini Steve'in omzuna koydu. Steve de sırıtarak ona baktı.
Bir kaç gülüşmeden sonra Steve evine gitmişti. Uzun zamandır bizdeydi ve yapacağı işleri ertelenmişti.
Clint aniden ayağa kalkıp bağırdı.
"Merdivenleri öpeceğim!"
Eğilerek merdivenleri öptüğünde gözlerimi devirdim.
"İlla bir iğrençlik yapacaksın yani"
"Kızım göçebe bi hayat ne kadar zor haberin var mı senin?"
"Kes!" Kafasına koltuktan aldığım yastığı attığımda eğilerek kaçtı.
Her şey bıraktığımız gibiydi. Eksik hiçbir şey yoktu aksine her şey daha bi temizdi.
Gözlerimi kısarak etrafa ufak bir bakış attım. Bi tuhaflık vardı. Uzun zamandır evde olmamıza rağmen etrafta bir karış toz bile yoktu. Aklıma yeni geliyor oluşuna şaşırdım. Çoktan koltuğa çöreklenmiş olan Clint ve Tony'ye baktım. Ellerimi belime koyarak tepelerine dikildim."Tony?"
"Canım"
Şimdi anlamıştım. Bu çocuk ne yapıp edip ilerisini düşünebiliyordu.
"Biz yokken evi temizlemesi için birini mi çağırdın?" Dediğimde Clint gözlerini açarak etrafa dikkatle baktı.
"Oha lan! Nasıl fark etmedim!"
"YouTube videosu çekmenin faydaları işte. Herkes anlamaz"
Tony espri yaptığını düşünüp gülerden kafasına bir tane yaptırdım. Seviyordum bu çocukları. Ama artık gerçekten duş almam lazımdı. Onların aksine böyle oturmak bana hiç iyi gelmiyordu. Merdivenlere doğru yönelip odama çıktım.
▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎
▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎
▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎
▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎Etrafa göz gezdirdim. Gerçekten çok güzel olmuştu. Yalnızca biz bize olsak bile büyük bir parti veriyormuşuz gibi duruyordu.
Clint ve Steve koltukta bir şeyler konuşup gülüşüyorlardı. Tony ise tezgahın orada ağzına kurabiye tıkıyordu. Sıkıntı ile yanına yaklaştım. Yaptığım şeyi bilmesi gerekiyordu. En azından geç olmadan.Yanına yaklaştığımda beni baştan aşağı süzüp güldü.
"Kadına benzemişsin"