-TANITIM-
-
Uzandığım yatakta mırıltılarım eşliğinde parmaklarıyla beni beceren Aslan'a baktım. İşine fazlasıyla odaklanmış görünüyordu. Dudaklarımı ısırdım ve ellerimle tuttuğum kalçamı araladım. Bunun üzerine sırıtıp diliyle deliğimin çevresini yalamaya başlamıştı.
Hissettiğim sıcak dil ile gözlerim kayarken yatağın çökmesiyle Caner'in de dayanamayıp geldiğini anlamıştım. Bizi uzaktan izleyen Mirza ise sigarasını içmekle meşguldu. En son girip becerecekti muhtemelen.
Umursamadım, ağzıma uzatılan aleti dilimle yalayıp emmeye başladım. Caner inleyip saçlarımı çekiştirdiğinde gözlerimi çoktan kapatmıştım.
Aslan parmaklarını içimden çıkarıp sertleşmiş aletini içime sokmaya çalışıyordu. Kalçama attığı şaplakla inledim.
''Sikeyim seni Akın, daracaksın.'' dedi. Ağzımdaki alete aldırmadan gülümsedim. Caner ise kendini daha fazla ağzıma itmişti. Ağzımda olmaya zaafı vardı.
''Sikmiyormuşuz gibi her seferinde daracık oluyor deliği.'' diye söylendi ve boğazıma kadar tekrar itti kendini.
Becerilmeyi çok sevdiğim için üç babacığım olduğunu onlara hatırlatmak istedim ancak şu durumda mümkün durmuyordu.
-
Oldukça farklı bir kurgu ile karşınızdayım. Midesi bulananlar olabilir, abi nasıl bu kadar geniş olabilirler diyen olabilir. Bunu doğal karşılarım. Ancak karakterlere karşı kendinizi kaybetmeyin.
Bu kurgu da bol cinsellik, küfür, hakaret ve Bdsm olacak.
Anlamadıysanız diyeyim.
Üç adam bir ukeyi sikiyor.
Açık oldu galiba...
-Ayaz